تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آبان 1401 - 17:30
127 بازدید
کد خبر : 204830

دانلود زیرنویس فیلم Rasuk 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Rasuk 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Rasuk 2022 جیمز لی با ساختن فیلم های ترسناک با فیلم هایی مانند هیستریا (۲۰۰۸) و دو خواهر (۲۰۱۹) غریبه نیست. در راسوک، داستان به دنبال استاد نظمی (الیف ستار) است که در تعطیلات مدرسه به دنبال یک تراژدی به سر کار باز می گردد. وقتی یکی از دانش‌آموزان (واری عباس محمود)

دانلود زیرنویس فیلم Rasuk 2022 جیمز لی با ساختن فیلم های ترسناک با فیلم هایی مانند هیستریا (۲۰۰۸) و دو خواهر (۲۰۱۹) غریبه نیست. در راسوک، داستان به دنبال استاد نظمی (الیف ستار) است که در تعطیلات مدرسه به دنبال یک تراژدی به سر کار باز می گردد. وقتی یکی از دانش‌آموزان (واری عباس محمود) هنگام عکس‌برداری با یک بطری مرموز روبرو می‌شود و آن را باز می‌کند – نتیجه‌ای که باعث بیماری او شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Rasuk 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Rasuk 2022 طولی نمی کشد که واری دوباره در خوابگاه تسخیر می شود و تعدادی از دانشجویان را تحت تأثیر قرار می دهد و همکلاسی های خود را ترک می کند – عدلی (اکمال امری)، می سگرا بوی (ایسیراف دانمش)، نیک (عتیق آزمون)، کجیک (طبقه آیه). ۸۸) و سام (سیازوان رزاق) – در کنار نظمی و همچنین علیا (الیسیا ساندا)، فیزا (آلیسیا امین) و نگهبان مدرسه، فرید (توفیق حنفی) برای زنده ماندن از شب با هم همکاری می کنند.

دانلود زیرنویس فیلم راسوک ۲۰۲۲ لی – که بر اساس فیلمنامه ای از محمد ادیب بر اساس داستان اصلی لیلی نوردین کار می کند – زیرژانرهای آشنای زامبی و تسخیر شیطان را با هم ترکیب می کند، حتی اگر داستان به دلیل شیوع ویروس، تغییری تازه را نسبت به عناصر معمول زامبی ارائه می دهد. اما تقریباً به همان اندازه است که Rasuk بیشتر طول خود را صرف نشان دادن شخصیت‌ها در مخفی شدن و دویدن می‌کند تا از گاز گرفتن توسط زامبی‌های تسخیر شده جلوگیری کند. و پس از مدتی نیز تکراری می‌شود، و باعث می‌شود زمان اجرا ۹۵ دقیقه‌ای طولانی‌تر از آنچه که باید احساس شود.

زیرنویس فیلم Rasuk 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Rasuk 2022 لی تمام تلاشش را می‌کند تا همه چیز را با لحظات پرتنش باارزشی درگیر نگه دارد، حتی اگر به ترس‌های اجباری تکیه کند. استفاده‌های مکرر او از تاریکی و محیط کم‌نور (فیلم بیشتر در زمان قطع برق اتفاق می‌افتد) و شخصیت‌ها با در دست گرفتن چراغ قوه راه خود را طی می‌کنند. حتی من را به یاد بازی اخیر Pengabdi Setan 2: Communion انداخت، اگرچه دومی در ایجاد وحشت شوم مداوم کار بهتری انجام داد.

زیرنویس فیلم راسوک ۲۰۲۲ بزرگ‌ترین مشکل در فیلم‌نامه ادیب نهفته است که به سختی سطح را خراش می‌دهد، که به نوبه خود فرصتی تلف شده برای کشف عمیق‌تر علت زامبی‌های تسخیر شده است. حتی اگر فیلم تصمیم بگیرد که داستان را تا حد ممکن ساده کند و به نفع یک فیلم زامبی هیجان انگیز در دقیقه که بیشتر بر بقا تمرکز دارد، Rasuk به همان اندازه که می شود به طور ناامیدکننده ای عمومی باقی می ماند. علاوه بر این، فیلم‌های زامبی تا حد مرگ ساخته شده‌اند، جایی که یک چشم‌انداز تازه یا غیرعادی برای جبران ژانر اغلب گفته‌شده و در عین حال فرسوده خوب است.

زیرنویس Rasuk 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس راسوک ۲۰۲۲ با دیدن یکی از بهترین تلاش‌های کارگردانی جیمز لی در فیلم اکشن و هیجان‌انگیز ۲۰۱۹ Kill-Fist در اوایل این ماه در نتفلیکس، در واقع مشتاقانه منتظر آخرین فیلم او در Rasuk بودم. ممکن است در زمینه های آشنا قدم بگذارد، اما ارزش ذکر دیدگاه های تامل برانگیز لی در مورد پیچش بی رحمانه سرنوشت و نیهیلیسم را دارد. دومی یک داستان اخلاقی تیره و تار در مورد طبیعت و فداکاری انسان است که به طور موثر در فیلم زامبی ساده گنجانده شده است. اما چنین لحظاتی بسیار اندک اتفاق می‌افتند، و نشان می‌دهد که فیلم سزاوار داستان سرایی بهتری نسبت به آنچه در اینجا به دست می‌آید است. Rasuk همچنین از اجراهای مناسبی به رهبری الیف ستار بهره می برد در حالی که کمک های کمیک اضافه خوشبختانه به حداقل می رسد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.