تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 16:32
249 بازدید
کد خبر : 208885

ما Snapdragon 8 Gen 3 را بنچمارک می کنیم

ما Snapdragon 8 Gen 3 را بنچمارک می کنیم

به گزارش کیمیا خبر و به نقل از گسمارنا ما اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خود را برای بررسی داریم و مشتاقیم تا عملکرد پلتفرم سخت افزاری جدید را به شما نشان دهیم. در حالی که هنوز نمی‌توانیم درباره این گوشی هوشمند خاص صحبت کنیم، اما هیچ‌کس ما را از نمرات بنچمارکی

We benchmark the Snapdragon 8 Gen 3

به گزارش کیمیا خبر و به نقل از گسمارنا ما اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خود را برای بررسی داریم و مشتاقیم تا عملکرد پلتفرم سخت افزاری جدید را به شما نشان دهیم. در حالی که هنوز نمی‌توانیم درباره این گوشی هوشمند خاص صحبت کنیم، اما هیچ‌کس ما را از نمرات بنچمارکی که می‌تواند به دست آورد، باز نمی‌دارد.

در زیر، بهترین امتیازهایی را که ما از چندین پلتفرم سخت افزاری برتر در تمام بررسی هایمان به دست آورده ایم، خواهید دید.

اعداد متوسط (که برای اختصار در آنجا ذکر نشده اند) کمی کمتر است، بنابراین این را در نظر داشته باشید. این اعداد بهترین سناریوها هستند. ما میانگین ها را در نظر نگرفتیم زیرا تنها دو (بهترین) نقطه مرجع برای اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیز داشتیم – یکی ارائه شده توسط کوالکام به عنوان امتیاز مرجع و دیگری ما خودمان را با استفاده از این واحد بررسی جذب کردیم.

در کنار مدل معمولی SM8550-AB Snapdragon 8 Gen 2 در زیر، Snapdragon 8 Gen 2 SM8550-AC را نیز مشاهده خواهید کرد که نسخه اورکلاک شده ای است که در برخی از دستگاه ها عرضه می شود که در اینجا می توانید مشاهده کنید.

ما با تست Geekbench فشرده CPU شروع می کنیم. طبق گفته کوالکام، اسنپدراگون ۸ نسل ۳ باید ۳۰ درصد سریعتر از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ باشد. متاسفانه ما نتوانستیم به اعداد رسمی کوالکام برسیم.

جهش عملکردی که مشاهده کردیم با این وجود ۲۲-۲۳ درصد سالم در چند هسته بود. تفاوت عملکرد تک هسته ای کمتر از ستاره ای در حدود ۷-۸٪ بود.

در مرحله بعد، GPU را آزمایش می کند. در اینجا، کوالکام ادعا می کند که پردازنده گرافیکی جدید Adreno 750 25٪ سریعتر از Adreno 740 داخل SD 8 Gen 2 است.

در آزمایش خارج از صفحه ما، GPU جدید ۱۶% بهتر از GPU بدون اورکلاک SD 8 Gen 2 در تست ۱۴۴۰p OpenGL ES 3.1، ۱۳% در تست Vulkan و تقریبا ۲۲% در ۱۰۸۰p OpenGL ES بهتر بود. ۳.۱ معیار گرافیکی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.