تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 - 11:52
137 بازدید
کد خبر : 208897

چک لیست های فنی پیشرفته SEO – بهترین روش برای سال ۲۰۲۴

چک لیست های فنی پیشرفته SEO – بهترین روش برای سال ۲۰۲۴

  اگر می خواهید وب سایت شما در موتورهای جستجوی اصلی رتبه بالایی داشته باشد، داشتن یک استراتژی سئو قوی بسیار مهم است. چندین فاکتور سئو وجود دارد و هر عامل دارای چک لیست های متعدد سئو است.  مانند چک لیست سئو داخلی، چک لیست سئو خارج از صفحه رپرتاژ به چه معنی است و

 

اگر می خواهید وب سایت شما در موتورهای جستجوی اصلی رتبه بالایی داشته باشد، داشتن یک استراتژی سئو قوی بسیار مهم است. چندین فاکتور سئو وجود دارد و هر عامل دارای چک لیست های متعدد سئو است. 

مانند چک لیست سئو داخلی، چک لیست سئو خارج از صفحه رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟، چک لیست سئو فنی و غیره. در اینجا، من قصد دارم چک لیست های فنی سئو را مورد بحث قرار دهم.

 

سئو فنی

سئو بسیار پیچیده تر از محتوای وب سایت شماست. فاکتورهای مختلفی وجود دارد که به رتبه سایت شما در موتورهای جستجو کمک می کند. این پست چک لیست های فنی سئو و برخی از مهم ترین جنبه هایی را که باید در هنگام کار بر روی بهبود رتبه خود در نظر داشته باشید را پوشش می دهد.

 

سئوی فنی مجموعه ای از بهترین روش ها برای بهبود عملکرد وب سایت شما در موتورهای جستجو است. این به هرگونه تغییر ایجاد شده در سایت شما اشاره دارد که نحوه خزیدن و فهرست بندی محتوا توسط موتورهای جستجو را بهبود می بخشد و بخشی از یک استراتژی کلی بازاریابی دیجیتال برای ایجاد ترافیک بیشتر از جستجوهای ارگانیک است.

 

این شامل همه چیز از محتوا گرفته تا برنامه نویسی می شود، اما مهمتر از همه در مورد بهینه سازی سایت شما است تا بتواند رتبه بالاتری داشته باشد و توسط جستجوگران راحت تر پیدا شود.

 

سئوی فنی فقط شامل کارهایی که در قسمت جلویی انجام می دهید نیست، بلکه شامل نحوه کدنویسی در پشت صحنه نیز می شود. وقتی صحبت از بهترین شیوه های فنی سئو و همچنین ابزارهای موجود برای دستیابی به این اهداف می شود، موارد زیادی برای پوشش دادن در این موضوع وجود دارد. این شامل همه چیز از زبان های برنامه نویسی، زمان بارگذاری صفحه، امنیت، پاسخگویی تلفن همراه……….. لیست ادامه دارد!

 

اهمیت سئو فنی

برای اکثر مردم، سئو فنی یک راز است. اما اگر در کسب و کار ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال به مشتریان هستید، مهم است که همه چیزهایی را که باید در مورد این موضوع بدانید، بدانید.

 

برای داشتن یک کمپین بازاریابی کارآمد، باید سایتی ایجاد کرد که علاوه بر تولید محتوای قوی، دارای عناصر طراحی خوب و ویژگی های کاربر پسند باشد. با این حال، جنبه دیگری از یک وب سایت وجود دارد که می تواند باعث موفقیت یا شکست آن شود: سئو فنی.

 

اهمیت چک لیست های فنی سئو اغلب توسط بسیاری از مشاغل نادیده گرفته می شود. صنعت سئو یک چشم انداز وسیع و همیشه در حال تغییر است. همانطور که جهان بیشتر به سمت دیجیتال پیش می رود، موتورهای جستجو به طور مداوم الگوریتم خود را تغییر می دهند تا با این تغییرات همگام شوند. این می تواند برای صاحبان مشاغل کوچک که بودجه قابل توجهی ندارند استخدام یک تیم خارجی یا مشاور برای مدیریت همه این به روز رسانی ها چالش برانگیز باشد. اینجاست که تثبیت سئو فنی مطرح می شود!

 

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است به اصلاحات فنی سئو برای وب سایت خود نیاز داشته باشید.

 

  1. یکی از دلایل رایج این است که سایت هک شده است و باید فوراً اصلاح شود.
  2. دلیل دیگر می تواند تغییر در الگوریتم گوگل یا دستورالعمل های وب مستر باشد که می تواند بر رتبه بندی تاثیر بگذارد.

 

مهم است که یک متخصص هر تغییری را مدیریت کند تا به درستی انجام شود و رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو دشوارتر نشود.

 

چک لیست های فنی سئو می تواند دلهره آور باشد، اما لازم نیست که باشد! در اینجا ۵ گام سریع وجود دارد که می توانید امروز برای تسلط بر این جنبه از بازاریابی بردارید:

 

  1. Google PageSpeed Insights را بررسی کنید و ببینید آیا توصیه‌هایی وجود دارد یا خیر.
  2. انجام تست کرال (می توانید از Screaming Frog استفاده کنید)
  3. ممیزی را اجرا کنید (می توانید از MajesticSEO یا Ahrefs استفاده کنید)
  4. ببینید چقدر محتوای تکراری در سایت شما وجود دارد.
  5. سیگنال های امنیتی (مانند – SSL Enablality) و سایر مسائل متعارف را بررسی کنید.

 

سئو فنی بخشی از فرآیند کلی بهینه سازی وب سایت است که اغلب نادیده گرفته می شود. نباید چنین باشد، زیرا می تواند مزایای زیادی برای سایت و شرکت شما ایجاد کند. در اینجا ۱۵ نکته کلیدی وجود دارد که باید هنگام تهیه چک لیست های فنی سئو برای هر وب سایت جدید یا موجود در نظر بگیرید:

 

چک لیست فنی پیشرفته SEO

۱. SSL فعال است

داشتن گواهینامه SSL برای یک وب سایت مهم است زیرا از سایت شما در برابر هکرها و سایر حملات سایبری محافظت می کند. گواهی SSL اطلاعاتی را که بین شما و بازدیدکنندگان منتقل می شود رمزگذاری می کند. اما همه گواهینامه های SSL یکسان ایجاد نمی شوند، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید! با بررسی اینکه چه سطحی از امنیت ارائه می دهد، مطمئن شوید که شغل مناسبی را برای این کار انتخاب کرده اید.

 

نیاز به گواهینامه های SSL جدید نیست، اما اخیرا اهمیت بیشتری پیدا کرده است. مزایای گواهی SSL چیست؟

 

اول از همه، از داده های مشتریان شما در برابر سرقت توسط مجرمان سایبری خارج از وب سایت شما محافظت می کند.

دوم، اعتبار و نرخ تبدیل شرکت شما را افزایش می دهد.

و در نهایت، با Let’s Encrypt می توانید یک گواهی SSL آزمایشی رایگان دریافت کنید که سه ماه طول می کشد!

 

پس برای چی منتظری؟ امروز با Let’s Encrypt شروع کنید!

 

۲. تگ متعارف

این یک عنصر ضروری از چک لیست های فنی SEO در نظر گرفته می شود. تگ متعارف (“rel canonical”) راهی است که به موتورهای جستجو می گوید که می خواهید فقط یک نسخه در نتایج ظاهر شود، نه چند نسخه. عملاً به گوگل می گوید که وقتی شخصی در مورد این موضوع خاص جستجو می کند، کدام URL باید ظاهر شود!

 

مشکل Canonical زمانی ایجاد می شود که چندین صفحه از یک محتوا وجود داشته باشد و هیچ راهی برای تعیین اینکه کدام یک باید بالاتر از سایرین در رتبه بندی موتورهای جستجو قرار گیرد وجود ندارد.

 

این URL ترجیحی برای یک صفحه وب است. معمولاً این نشانی اینترنتی است که موتورهای جستجو فهرست می‌کنند، اما می‌توان از آن برای هدایت ترافیک از یک URL به URL دیگر نیز استفاده کرد. وقتی افراد سایت شما را جستجو می کنند، ممکن است URL اشتباهی را در نتایج خود ببینند. موتورهای جستجو مانند گوگل حتی ممکن است این اطلاعات نادرست را نیز نشان دهند.

 

مشکل وب سایت Canonical این است که تشخیص آن بسیار سخت است. اغلب زمان و تلاش زیادی برای افراد لازم است تا علت دقیق مشکل را دریابند.

 

۳. سرعت بارگذاری صفحه

بدون این عنصر، چک لیست های فنی سئو را نمی توان تصور کرد. واقعاً خسته کننده است وقتی باید چندین سال منتظر بمانید تا بتوانید ببینید صفحه درباره چه چیزی است. نه تنها وقت شما را تلف می کند، بلکه باعث می شود وب سایت غیرحرفه ای به نظر برسد. به همین دلیل سرعت وب سایت به یکی از مهم ترین عوامل در رتبه بندی سئو و طراحی وب تبدیل شده است.

 

سرعت بارگذاری وب سایت با چند میلی ثانیه اندازه گیری می شود که تمام محتوای یک صفحه وب به طور کامل بارگذاری شود. یک وب سایت کند به این معنی است که کاربران مدت زمان بیشتری برای بارگذاری صفحات منتظر می مانند، که رضایت مشتری را کاهش می دهد و آنها را از سایت شما دور می کند.

 

گوگل حتی شروع به پاداش دادن به سایت هایی با بارگذاری سریع صفحه در رتبه بندی موتورهای جستجو کرده است. اما چگونه متوجه می شوید که سایت شما خیلی کند بارگذاری می شود؟

 

Google Web Vital یک ویژگی جدید در کنسول جستجوی Google است که به شما کمک می کند تا عملکرد سایت خود را در دستگاه های تلفن همراه و دسکتاپ درک کنید. سرعت صفحه وب سایت را نشان می دهد. همچنین نکاتی را برای بهبود تجربه کاربری در دستگاه های تلفن همراه ارائه می دهد.

 

زمان بارگذاری را می توان با بهینه سازی تصاویر، استفاده از شبکه تحویل محتوا یا فشرده سازی فایل های جاوا اسکریپت و CSS بهبود بخشید.

 

۴. پاسخگویی موبایل

یک وب سایت واکنش گرا سایتی است که با اندازه صفحه سازگار می شود و امکان مشاهده بهینه را در همه دستگاه ها فراهم می کند. پاسخگویی تلفن همراه، به عنوان عنصر برتر برای چک لیست های فنی SEO مورد نیاز است. اهمیت طراحی وب ریسپانسیو برای سئو در سال های اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است زیرا افراد بیشتری از طریق دستگاه های تلفن همراه خود به اینترنت دسترسی دارند.

 

گوگل اخیرا اعلام کرده است که وب سایت هایی را که سازگار با موبایل نیستند جریمه می کند. این بدان معناست که سایت در جستجوهای گوگل در رتبه پایین تری قرار می گیرد و حتی می تواند منجر به حذف کامل وب سایت شما از لیست شود.

 

تنها راهی که می توانید از این جریمه جلوگیری کنید این است که مطمئن شوید وب سایت شما برای همه دستگاه ها از جمله گوشی های هوشمند و تبلت ها بهینه شده است. اکنون بیش از هر زمان دیگری، طراحی وب ریسپانسیو (RWD) باید در خط مقدم هر استراتژی سئو قرار گیرد زیرا مصرف کنندگان به طور فزاینده ای برای یافتن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات به دستگاه های تلفن همراه خود روی می آورند.

 

با RWD، می‌توانید بدون نیاز به ایجاد نسخه‌های جداگانه از محتوای خود یا تکیه بر راه‌حل‌های غیربهینه مانند تغییر مسیرها یا تصاویر واکنش‌گرا، تجربه کاربری بهینه را در چندین پلتفرم ارائه دهید.

 

۵. خطاهای خزیدن

خطاهای خزیدن، یافتن و فهرست بندی محتوای شما را برای موتورهای جستجوگر مانند گوگل دشوار می کند، که می تواند به شدت بر رتبه شما در نتایج جستجوی ارگانیک تأثیر بگذارد.

 

این خطاهای خزیدن ممکن است به دلایلی ایجاد شوند، از جمله به‌روزرسانی‌های الگوریتم، خطاهای فایل robots.txt که از سایت حذف شده‌اند یا خزنده‌ها قادر به بازیابی محتوا به دلیل مفقود شدن آن نیستند. اگرچه ممکن است بی ضرر به نظر برسند، اما این خطاها در صورت حل نشدن می توانند بر سئو تأثیر منفی بگذارند.

 

اگر سایت شما خزیده نمی شود، سایت شما در موتورهای جستجو ایندکس نمی شود. بنابراین مردم هرگز سایت شما را در موتورهای جستجو پیدا نخواهند کرد.

 

خطاهای خزیدن برای صاحبان وب سایت و کاربران به طور یکسان ناامید کننده است، اما راه هایی وجود دارد که قبل از تحت تأثیر قرار گرفتن سئو، آنها را برطرف کنید!

 

۶. کلمه کلیدی آدمخواری

آدمخواری کلمات کلیدی زمانی است که دو یا چند صفحه در سایت شما برای یک کلمه کلیدی با هم رقابت می کنند. این می تواند منجر به رتبه هر دو آنها پایین تر شود و یک صفحه توسط گوگل جریمه شود. مهم است که از آدمخواری کلمات کلیدی دوری کنید زیرا به طور کلی به رتبه بندی SEO برای همه صفحات وب شما آسیب می رساند.

 

مفهومی که در پس آدمخواری کلمات کلیدی وجود دارد این است که اگر چندین صفحه دارید که یک عبارت جستجو را هدف قرار می دهند، آنها برای رتبه بندی در SERP گوگل (صفحه نتایج موتور جستجو) با یکدیگر رقابت خواهند کرد. نتیجه این است که هیچ یک از صفحات به دلیل برتری در رتبه بندی سایت های رقیب که تحت تأثیر این موضوع قرار نمی گیرند، به اندازه کافی در رتبه بالایی قرار نمی گیرند که بتوانند پتانسیل خود را برآورده کنند. علاوه بر این، ممکن است جریمه‌ای برای صفحه وب تأثیرگذار برای بهینه‌سازی بیش از حد اعمال شود.

 

۷. HTML منسوخ شده

وقتی یک وب سایت از HTML منسوخ شده استفاده می کند به چه معناست؟ این چه تاثیری بر سئو سایت و رتبه بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) می تواند داشته باشد؟

 

گوگل به طور مداوم الگوریتم جستجوی خود را به روز می کند تا تجربه کاربر را بهبود بخشد و نمایش دقیقی از محتوا ارائه دهد. آخرین به روز رسانی که “Mobile-First” نام دارد، تأثیر قابل توجهی بر نحوه رتبه بندی گوگل سایت هایی دارد که از برچسب های HTML منسوخ استفاده می کنند. مهمتر از همه، آنها برای جستجوهایی که شامل آن برچسب ها هستند، رتبه بدتری خواهند داشت.

 

تگ های HTML منسوخ شده آنهایی هستند که با معرفی فناوری های جدید ارتباط خود را از دست داده اند. درست است، وقت آن است که با این دوستان قدیمی خداحافظی کنیم: < b >، <i >، و <u >. با معرفی گرایش های جدید طراحی مانند طراحی تخت، دیگر نیازی به این عناصر قدیمی نیست. شما سزاوار بهتر از طرح های قدیمی هستید! این تگ‌های منسوخ شده ممکن است در حال حاضر مهم به نظر نرسند، اما بر رتبه‌بندی سئوی شما تأثیر می‌گذارند و باعث می‌شوند صفحات حاوی آن‌ها در رتبه‌های پایین‌تر در جستجوهای Google قرار بگیرند.

 

۸. سبک های درون خطی

دانستن تأثیر سئوی استفاده از سبک های درون خطی CSS در یک وب سایت مهم است. شیوه نامه های درون خطی با درج قوانین سبک مستقیماً در کد HTML یک صفحه وب ایجاد می شوند و معمولاً برای وب سایت های بزرگ یا سایت های تجارت الکترونیک توصیه نمی شود.

سبک های درون خطی یک روش کدنویسی قدیمی هستند و به دلیل توانایی آنها در کاهش عملکرد بارگذاری صفحه، به نفع استفاده از شیوه نامه های CSS دلسرد می شوند. همچنین شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد چگونه استایل درون خطی می‌تواند کد HTML را در صورت استفاده نادرست پیچیده‌تر کند – که منجر به کاهش زمان بارگذاری برای وب‌سایت یا پست وبلاگ شما می‌شود!

 

۹. صفحه خطای سفارشی ۴۰۴

یک صفحه خطای سفارشی ۴۰۴ معمولاً زمانی نمایش داده می شود که یک مرورگر وب سعی می کند به صفحه وب دسترسی پیدا کند که یافت نمی شود. هدف از این صفحه، که معمولا حاوی یک پیام خطا و پیوندهایی به صفحات دیگر در وب سایت است، فراهم کردن فرصتی برای بازدیدکنندگان برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند، می باشد. یک صفحه خطای سفارشی ۴۰۴ می تواند با ارائه محتوایی که می تواند مشکل را حل کند یا به سؤالات پاسخ دهد، بیشتر از نمایش یک پیام خطا انجام دهد.

 

زمانی که این اتفاق می افتد ناامید کننده است، اما آیا می دانستید که روی سئو نیز تاثیر دارد؟ گوگل و سایر موتورهای جستجو سایت هایی را با تعداد بالای خطاهای ۴۰۴ جریمه می کنند زیرا ممکن است معتقد باشند که این صفحات کیفیت پایین یا غیرقابل اعتماد هستند. ایجاد یک صفحه خطای سفارشی ۴۰۴ نیز بهترین راه برای بهبود تجربه کاربری یک وب سایت است.

 

۱۰. برچسب بدون شاخص

هنگام انجام سئو، مهم است که بدانید برچسب بدون فهرست چه نوع تأثیری بر وب سایت شما می گذارد. یک تگ بدون فهرست به موتورهای جستجو می گوید که صفحه را ایندکس نکنند و پیوندهای موجود در آن صفحه را دنبال نکنند.

 

این بدان معناست که گوگل همچنان صفحات را می خزد اما آنها را در نتایج خود نمایش نمی دهد.

 

در دنیای پر سرعت سئو، مهم است که بدانید گوگل چگونه سایت شما را خزیده و ایندکس می کند.

 

یکی از راه های انجام این کار استفاده از تگ بدون شاخص در صفحه است. برای اینکه گوگل بتواند محتوا را در وب سایت شما بخزد و فهرست کند، قوانین خاصی وجود دارد. یکی از قوانینی که در بحث درباره برچسب‌های بدون فهرست بیشتر به چشم می‌آید این است که اگر یک دستورالعمل «شاخص» در متا تگ روبات یا درون کد صفحه دارید که به Google می‌گوید یک URL خاص یا مجموعه‌ای از URLها را فهرست نکند، آن URLها ایندکس خواهند شد. از صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) حذف شود. این اساساً به این معنی است که هیچ محتوایی در این URL ها در SERP ها نشان داده نمی شود.

 

۱۱. رکوردهای SPF

آیا می دانید رکورد SPF چیست؟ مخفف عبارت Sender Policy Framework است که راهی برای تایید فرستنده ایمیل ها است. مزایای زیادی برای داشتن یکی وجود دارد، اما اگر به درستی تنظیم نشود، می تواند اثرات جانبی منفی نیز بر سئوی شما داشته باشد.

 

یک مطالعه اخیر نشان داده است که افزایش استفاده از رکوردهای SPF می تواند تأثیر زیادی بر سئوی شما داشته باشد. این به این دلیل است که وقتی ایمیل را ارسال می کنید، در صندوق ورودی گیرنده به صورت «از» هر دامنه ای که از آن ارسال می کنید نشان داده می شود و نه فقط «از» جیمیل یا یاهو یا هات میل. هنگامی که این اتفاق می افتد، اگر آن دامنه شهرت خوبی نداشته باشد، تمام ایمیل های ارسالی از آن دامنه به عنوان هرزنامه در نظر گرفته می شوند و نادیده گرفته می شوند.

 

راه حل؟ رکوردهای SPF را برای دامنه های خود پیاده سازی کنید!

 

۱۲. حریم خصوصی ایمیل

حریم خصوصی ایمیل، همچنین به عنوان “محافظت از داده ها” شناخته می شود، با اخبار اخیر در مورد نقض داده ها، هک ها و نشت در سراسر جهان رایج تر می شود. با افزایش آگاهی از حریم خصوصی ایمیل، تاکید بیشتری بر نحوه تأثیرگذاری آن بر رتبه بندی سئو می شود.

 

اگرچه مستقیماً یک سیگنال رتبه بندی SERP نیست، مدیر وب سایت باید آن را برای اهداف حفظ حریم خصوصی عمومی خصوصی کند.

 

احتمالاً در حال خواندن این پست وبلاگ هستید زیرا به تأثیر حفظ حریم خصوصی ایمیل بر SEO خود علاقه مند هستید. خب، من اینجا هستم تا به شما بگویم که بین این که ایمیل های شما در دسترس همه باشد و اصلا قابل مشاهده نباشند، تفاوت زیادی وجود دارد.

 

لازم به ذکر است که اگر شخصی به صندوق ورودی شما دسترسی داشته باشد، به هر پیوندی در ایمیل‌ها دسترسی دارد، به این معنی که می‌تواند بر میزان بالای نمایش کلمات کلیدی خاص در جستجوهای Google تأثیر بگذارد. هر چند راه هایی برای دور زدن این موضوع وجود دارد!

 

یکی از راه‌ها این است که از یک حساب ایمیل یکبار مصرف استفاده کنید یا پیام‌ها را از حساب اصلی خود به حسابی با تنظیمات حریم خصوصی بیشتر ارسال کنید تا مردم در حین بررسی این پیام‌ها، همه چیز دیگری را که در زندگی شما می‌گذرد، نبینند. بنابراین، امروز آن را به صورت خصوصی انجام دهید.

 

۱۳. تکنولوژی

اینکه از چه فناوری برای اموال وب خود استفاده کرده اید نیز یک فاکتور رتبه بندی SEO در نظر گرفته می شود. این شامل آدرس های IP سرور، سرورهای DNS، سرورهای وب و بسیاری موارد دیگر است.

 

وقتی یک مدیر وب سایت از فناوری ضعیف و ناامن استفاده می کند، سایت او هرگز موقعیت بهتری در SERP ها پیدا نمی کند. و گوگل می تواند این سایت را در جعبه شنی قرار دهد. بنابراین، همیشه از فناوری هوشمند و به روز برای وب سایت خود استفاده کنید.

 

۱۴. خطاهای جاوا اسکریپت

گوگل اعلام کرده است که خطاهای سایت اکنون یک فاکتور رتبه بندی برای الگوریتم آنها است. اگر در وب سایت خود خطاهای جاوا اسکریپت داشته باشید، می تواند منجر به افت قابل توجهی در رتبه بندی و ترافیک شود.

 

خطاهای جاوا اسکریپت در یک وب سایت تأثیر نامطلوبی بر رتبه بندی جستجو دارد. این به این دلیل است که نرم‌افزار خزنده مورد استفاده برای فهرست‌بندی وب‌سایت‌ها نمی‌تواند محتوای دارای خطاهای جاوا اسکریپت را بخواند و بنابراین صفحات را فهرست‌بندی یا رتبه‌بندی مناسبی نمی‌کند.

 

۱۵. فایل های جاوا اسکریپت و CSS را کوچک کنید

با افزایش حجم وب سایت ها، تعداد فایل های جاوا اسکریپت و CSS نیز افزایش می یابد. این می تواند منجر به پف کردن صفحات وب شود که بارگذاری آنها زمان زیادی طول می کشد. نسخه‌های کوچک‌شده این فایل‌ها نه تنها سریع‌تر هستند، بلکه کد کمتری نیز دارند که برای خزنده‌های موتورهای جستجو آسان‌تر است تا محتوای وب‌سایت شما را به طور مؤثرتری درک کرده و فهرست‌بندی کنند.

ابزارهای کوچک سازی بسیاری وجود دارند که کد JS را با حذف فضای خالی غیر ضروری، نظرات، قالب بندی کاراکترها و غیره فشرده می کنند.

 

ابزارهای مهم حسابرسی فنی سئو

بسیاری از ابزارهای فنی ممیزی SEO می توانند برای بهینه سازی سایت شما استفاده شوند. این موارد شامل موارد زیر خواهد بود:

 

 

هر یک از این ابزارها برای درک جنبه های مختلف عملکرد وب سایت شما حیاتی است، بنابراین مهم است که از همه آنها برای به دست آوردن تصویر کاملی از جایگاه شما در مورد بهینه سازی سئو استفاده کنید.

 

نتیجه

ایجاد یک چک لیست فنی سئو بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است. برای کمک به شما در شروع کار، من ۱۵ چک لیست فنی سئو را که می توان برای بهبود وب سایت خود و ایجاد ترافیک بیشتر از نتایج جستجوی ارگانیک انجام داد، بیان کردم.   

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.