تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 دی 1401 - 21:09
155 بازدید
کد خبر : 207311

دانلود زیرنویس فیلم Gangnam Zombie 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Gangnam Zombie 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Gangnam Zombie 2023 یک فیلم ترسناک محصول سال ۲۰۲۳ کره جنوبی با بازی جی ایل جو و پارک جی یون است. این اولین فیلم بلند جی ایل جو و اولین فیلم پارک در ۷ سال گذشته است. این فیلم در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۲۳ به نمایش درآمد. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Gangnam Zombie 2023 یک فیلم ترسناک محصول سال ۲۰۲۳ کره جنوبی با بازی جی ایل جو و پارک جی یون است. این اولین فیلم بلند جی ایل جو و اولین فیلم پارک در ۷ سال گذشته است. این فیلم در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۲۳ به نمایش درآمد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Gangnam Zombie 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Gangnam Zombie 2023 شهروندان منطقه لوکس گانگنام در سئول علائم غیرعادی و وحشتناکی را تجربه می‌کنند که به موجودات غیرانسانی تبدیل می‌شوند و تنها چند نفر از بازماندگان این امکان را دارند که زنده بمانند.

دانلود زیرنویس فیلم زامبی گانگنام ۲۰۲۳ در دسامبر ۲۰۲۱، جی ایل جو و پارک جی یون حضور خود را در این فیلم به ترتیب در نقش هایون سوک و مین جونگ تایید کردند. این فیلم در ابتدا Gangnam (강남) نام داشت. فیلمبرداری در دسامبر ۲۰۲۱ آغاز شد. این فیلم توسط Contents Panda توزیع خواهد شد.

زیرنویس فیلم Gangnam Zombie 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Gangnam Zombie 2023 کمپانی های سازنده لی فیلم و جوی ان سینما این فیلم را در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ تبلیغ کردند و اولین تریلر آن را به نمایش گذاشتند. این فیلم به چندین کشور آسیای جنوب شرقی از جمله تایلند، مغولستان و ویتنام پیش فروش شد. در ویتنام، این فیلم تنها در شهر هوشی مین در بیش از ۴۰ سالن سینما اکران خواهد شد.

این فیلم در ۵ ژانویه ۲۰۲۳ در ویتنام، در ۵ ژانویه ۲۰۲۳، در کره جنوبی و تایلند در ۱۲ ژانویه، فیلیپین در ۱۸ ژانویه و مغولستان در ۱۹ ژانویه ۲۰۲۳ نمایش داده شد.

 زیرنویس فیلم زامبی گانگنام ۲۰۲۳ در ایالات متحده، توزیع کننده بین المللی “Well Go USA” حقوق آمریکای شمالی را برای فیلم به دست آورده است. «Well Go USA» بیش از یک دهه است که روی فیلم‌های کره جنوبی کار می‌کند، از جمله عناوین مورد علاقه طرفداران مانند The Wailing و The Villainess، فرانچایز تحسین‌شده قطار به بوسان و دو مورد از اسکار اخیر کره‌ای که برای بهترین فیلم بین‌المللی ارسال شده است: Escape from. موگادیشو و سوزاندن – اولین فیلم کره‌ای که در فهرست نهایی این افتخار قرار می‌گیرد، جادوگر ۲: آن دیگری و اولین فیلم هیجان‌انگیز کن اعلامیه اضطراری.

زیرنویس Gangnam Zombie 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس زامبی گانگنام ۲۰۲۳ این فیلم طبق گفته شرکت سازنده Joy N Cinema که گزارش داد Gangnam Zombie یک موفقیت بزرگ بود و پرفروش‌ترین فیلم آن‌ها در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ بود، یک موفقیت تجاری بود. این فیلم قبل از اکران در ۱۳۴ کشور از جمله آمریکای شمالی، آلمان، تایلند، ژاپن، فیلیپین، مغولستان، آمریکای جنوبی و اندونزی پیش فروش شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.