تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 11:05
89 بازدید
کد خبر : 196876

دانلود زیرنویس فیلم Project Dreams: How to Build Mazinger Z’s Hangar 2020

دانلود زیرنویس فیلم Project Dreams: How to Build Mazinger Z’s Hangar 2020

دانلود زیرنویس فیلم Project Dreams: How to Build Mazinger Z’s Hangar 2020 چه احساسی خواهید داشت اگر در یک شغل محترمانه کار می‌کردید که سال‌ها به سختی تمرین کرده بودید، و یک روز رئیس‌تان به سراغ شما آمد و به شما گفت که روی پروژه‌ای کار کنید که واقعاً هرگز توسعه نمی‌یابد. در واقعیت و

دانلود زیرنویس فیلم Project Dreams: How to Build Mazinger Z’s Hangar 2020 چه احساسی خواهید داشت اگر در یک شغل محترمانه کار می‌کردید که سال‌ها به سختی تمرین کرده بودید، و یک روز رئیس‌تان به سراغ شما آمد و به شما گفت که روی پروژه‌ای کار کنید که واقعاً هرگز توسعه نمی‌یابد. در واقعیت و بر اساس یک سریال تلویزیونی کودکانه بود؟ این چیزی است که هر از گاهی در واقعیت اتفاق می‌افتد، زیرا شرکت‌ها تمرین‌های فکری را دنبال می‌کنند تا مهارت‌های کارمندان خود را تقویت کنند، اما زمانی که رئیس مانند خودش پوزخند می‌زند و می‌پرد، و وقتی به شما می‌گویند بودجه ندارید. ، ممکن است احساس عصبی بودن را توجیه کنید.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/project-dreams-how-to-build-mazinger-zs-hangar-2020/

Project Dreams - How To Build Mazinger Z's Hangar (2020) Movie Review from  Eye for Film

زیرنویس فیلم Project Dreams: How to Build Mazinger Z’s Hangar 2020 این بهانه کمدی محل کار Tsutomu Hanabusa است که به طرز شگفت انگیزی به خوبی با طرفداران شوخی می کند، با طرفداران شوخی می کند و موضوعات جدی تر را بررسی می کند.

کارتونی که به آن اشاره می‌کند – خود بر اساس مانگای Mazinger Z – از سال ۱۹۷۲ تا ۱۹۷۴ در تلویزیون فوجی پخش شد، بنابراین اگرچه این کارتون در سال ۲۰۰۳ اتفاق می‌افتد (با برخی از لمس‌های دوره‌ای خوب)، ما باید فرض کنیم که شخصیت‌های جوان‌تر آن را تکرار کرده‌اند. . ستاره ربات آن برای بینندگان در سراسر جهان به طور مبهم آشنا خواهد بود. رئیس شرکت مهندسی که داستان در آن جریان دارد به کارگرانش می گوید که شرکت دیگری در حال طراحی ربات های غول پیکر است. کار آنها طراحی آشیانه است – اما با توجه به ایده‌های پیچیده انیماتورهای اصلی، این چالش‌های جدی را به همراه دارد.

در اینجا صحبت های زیادی در مورد مهندسی واقعی وجود دارد که به گونه ای ارائه شده است که بینندگان می توانند مشکلات را در کنار شخصیت ها حل کنند، حتی اگر آنها فقط به تخیل مسلح باشند و تخصص چندانی نداشته باشند. تصور چنین چیزهایی البته به همین دلیل است که بسیاری از مردم در وهله اول وارد رشته مهندسی می شوند، اما فرهنگ شرکتی ژاپن اعتراف به چنین علایق را بسیار سخت می کند. خیلی خوب است که شخصیت‌ها احساسات خود را در این مورد بررسی می‌کنند و به تدریج با یکدیگر یا حتی فقط با خودشان باز می‌شوند. این موضوع به چیزی بزرگ‌تر اشاره می‌کند: اهمیت تخیل و جاه‌طلبی در شکل‌دهی به آنچه که ما به دنبال دستیابی به آن از طریق فناوری هستیم. اگرچه در ابتدا همه به پروژه Mazinger Z می خندند، آنها به تدریج شروع به تصدیق احساسات الهام بخش و تفکر در مورد آنچه در پشت دستاوردهای مهندسی مشهور گذشته نهفته است، می کنند.

Project Dreams: How to Build Mazinger Z's Hangar (2020) | MUBI

زیرنویس Project Dreams: How to Build Mazinger Z’s Hangar 2020 با توجه به اینکه علم و فانتزی اغلب در تضاد قرار می گیرند، دیدن فیلمی که نشان می دهد چگونه می توانند به یکدیگر خدمت کنند، لذت بخش است. علاوه بر این، اگرچه ماهیت اپیزودیک دارد، اما کار خوبی در کاوش همه این ایده‌ها در یک زمینه دراماتیک، با تعامل شخصیت‌ها منطقی است.

یک مهندس میانسال به شدت از این پروژه عصبانی است تا اینکه کارتون را در خانه تحقیقاتی قرار می دهد و می بیند که چگونه پسر کوچکش را هیجان زده می کند. دیگری خود را به طور فزاینده‌ای تحت تأثیر داستان درون کارتون قرار می‌دهد و به این فکر می‌کند که آیا این همه بخشی از یک برنامه دولتی فوق سری است که به دلیل واقعی بودن شرورهای آن ایجاد شده است. یک داستان فرعی عاشقانه شیرین، کشف بسیاری از خود و جشن شادی وجود دارد که می تواند ناشی از تعقیب وسواس گونه ایده های جدید در زمینه انتخابی فرد باشد.

Project Dreams: How to build Mazinger's Hangar - Official Trailer - YouTube

بدون شک برای مخاطبان جریان اصلی بسیار عصبی است – و حتی برای برخی از کسانی که در Fantasia 2020 شرکت می کنند، قطعاً این یک اتفاق عجیب سینمایی است، اما قلب گرمی دارد و مشاهدات تیزش از فرهنگ محل کار به طور گسترده قابل ارتباط است. حتی اگر در مورد Mazinger Z یا به طور کلی ربات‌های غول‌پیکر چیزی ندانید، آن را به اندازه کافی برای سرگرمی در دسترس خواهید یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.