تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 فروردین 1402 - 2:44
206 بازدید
کد خبر : 208663

بیش از ۹۰۰ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های قزوین دیدن کردند

بیش از ۹۰۰ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های قزوین دیدن کردند

به گزارش ایلنا، علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: بیشترین آمار بازدید در این مدت مربوط به دولتخانه صفوی و موزه‌های این مجموعه، کاروانسرای سعدالسلطنه و آستان مقدس امامزاده‌ حسین (ع) در شهر قزوین بوده و منطقه نمونه گردشگری باراجین، منطقه الموت و منطقه نمونه گردشگری آوج و آبگرم نیز از آثار طبیعی پربازدید

بیش از ۹۰۰ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های قزوین دیدن کردند

به گزارش ایلنا، علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: بیشترین آمار بازدید در این مدت مربوط به دولتخانه صفوی و موزه‌های این مجموعه، کاروانسرای سعدالسلطنه و آستان مقدس امامزاده‌ حسین (ع) در شهر قزوین بوده و منطقه نمونه گردشگری باراجین، منطقه الموت و منطقه نمونه گردشگری آوج و آبگرم نیز از آثار طبیعی پربازدید استان از سوی گردشگران نوروزی بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین افزود: در این مدت بیش از ۸۱ هزار نفر از مسافران نوروزی نیز در اماکن اقامتی رسمی و غیررسمی استان قزوین اقامت داشته‌اند.

وی عنوان کرد: در این ایام همچنین بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ بازدید نظارتی توسط اعضای کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری و بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان صورت گرفته است.

خزائلی یادآور شد: در ایام نوروز همچنین ۱۱ نوروزگاه در سطح استان برگزار شد که به‌دلیل تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان، تمرکز اجرای برنامه‌‎ها در ساعات پس از اذان مغرب و عشاء بود.

انتهای پیام/

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.