تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 18:46
153 بازدید
کد خبر : 208095

دانلود زیرنویس فیلم Madly in Love 1981 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Madly in Love 1981 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Madly in Love 1981 زیرنویس فیلم دیوانه وار عاشق یک فیلم کمدی رمانتیک ایتالیایی محصول ۱۹۸۱ به نویسندگی و کارگردانی کاستلانو و پیپولو با بازی آدریانو سلنتانو و اورنلا موتی است. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Madly in Love 1981 کریستینا، شاهزاده خانم یک ایالت سلطنتی خیالی به نام

دانلود زیرنویس فیلم Madly in Love 1981 زیرنویس فیلم دیوانه وار عاشق یک فیلم کمدی رمانتیک ایتالیایی محصول ۱۹۸۱ به نویسندگی و کارگردانی کاستلانو و پیپولو با بازی آدریانو سلنتانو و اورنلا موتی است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Madly in Love 1981 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Madly in Love 1981 کریستینا، شاهزاده خانم یک ایالت سلطنتی خیالی به نام سنت تولیپ، به همراه پدرش گوستاوو ششم، در حال بازدید از رم است، که در تلاش است از بانک ملی ایتالیا برای دریافت وام برای حمایت از بحران مالی کشورش درخواست کند. کریستینا که بی حوصله و سرکش است، یواشکی از سفارت دور می شود و تصمیم می گیرد در یک گشت و گذار در شهر شرکت کند. کریستینا در اتوبوسی که سوار می شود با راننده بارنابا چکینی ملاقات می کند که فوراً عاشق او می شود.

زیرنویس فیلم Madly in Love 1981 - بلو سابتایتل

زیرنویس Madly in Love 1981 بارنابا، یک کارمند جذاب و خوشبخت ATAC، کریستینا را در شهر، از جمله انجمن رومی، می برد و به آرامی شروع به جلب علاقه شخصی او می کند. با این حال، پس از خوشگذرانی او و گذراندن یک شب (عفیف) در آپارتمانش، او را در کشوی بزرگ کمد لباسش حبس می کند و بدون اینکه هویت واقعی خود را به او بگوید، با محافظان خانواده اش را ترک می کند. بارنابا پس از جستجوی بی‌ثمر خودش، وقتی شاهد یک گزارش تلویزیونی در مورد اقامت او در رم است، او را می‌شناسد و با وجود پیشینه‌ی متوسطش، جسورانه از پدرش می‌خواهد که دست او را بدهد. وقتی گوستاوو امتناع می‌کند، بارنابا برای اثبات شایستگی‌اش دست به یک سری نقشه‌های جسورانه می‌زند، حتی تا حدی که (با دعوت کریستینا) در یک ضیافت سلطنتی با لباس ATAC خود حاضر می‌شود و با تعدادی از مقامات بین‌المللی گفتگوهای موفقیت‌آمیزی درباره سیاست بالا برگزار می‌کند.

زیرنویس Madly in Love 1981 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم دیوانه وار عاشق ۱۹۸۱ با این حال، اگرچه بارنابا موفق می شود گوستاوو را تحت تاثیر قرار دهد و محبت واقعی کریستینا را جلب کند، بحران مالی سنت تولیپ در نهایت باعث می شود که پادشاه دخترش را با یک تولید کننده اسلحه نامزد کند. بارنابا که مصمم است عشق زندگی خود را از دست ندهد، از شهروندان رم درخواست می کند تا برای این هدف کمک مالی کنند. در حالی که خانواده گوستاوو شهر را ترک می کنند، هواداران بارنابا به آنها پول می ریزند و بدین ترتیب هم بدهی های سلطنتی و هم نامزدی برنامه ریزی شده کریستینا با یک غریبه را باطل می کنند و هم بارنابا رضایت گوستاوو را برای ازدواج با دخترش به دست می آورد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.