تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 18:31
147 بازدید
کد خبر : 208021

دانلود زیرنویس فیلم Walk Up 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Walk Up 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Walk Up 2022 زیرنویس فیلم کره‌ای تب یک فیلم درام محصول سال ۲۰۲۲ کره‌جنوبی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی، کارگردانی، تدوین و موسیقی‌دان هونگ سانگ سو است. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Walk Up 2022 فیلمساز بیونگ سو و دخترش جئونگ سو را دنبال می‌کند که از ساختمانی که متعلق به

دانلود زیرنویس فیلم Walk Up 2022 زیرنویس فیلم کره‌ای تب یک فیلم درام محصول سال ۲۰۲۲ کره‌جنوبی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی، کارگردانی، تدوین و موسیقی‌دان هونگ سانگ سو است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Walk Up 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Walk Up 2022 فیلمساز بیونگ سو و دخترش جئونگ سو را دنبال می‌کند که از ساختمانی که متعلق به خانم کیم است بازدید می‌کنند، یک وعده غذایی مشترک دارند و با دیگرانی که در ساختمان زندگی می‌کنند ملاقات می‌کنند. یک رویداد به ظاهر چندین بار در تغییرات مختلف تکرار می شود. بیونگ سو بعداً با زنی در ساختمان رابطه برقرار می کند و به یکی از آپارتمان ها نقل مکان می کند.

دانلود زیرنویس فیلم کره‌ای تب ۲۰۲۲ در سال ۲۰۲۱ به صورت سیاه و سفید در سئول فیلمبرداری شد. این فیلم توسط هانگ نویسندگی، کارگردانی، تدوین و تولید شده است و موسیقی و فیلمبرداری آن توسط هانگ انجام شده است. شرکت سازنده فیلم Jeonwonsa Film Company بود. کیم مین هی به عنوان مدیر تولید خدمت می کرد.

زیرنویس فیلم Walk Up 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Walk Up 2022 در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۲ نمایش داده شد، جایی که خارج از رقابت به نمایش درآمد. همچنین در رقابت در هفتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم سن سباستین در ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۲ به نمایش درآمد و برای اولین بار در جشنواره فیلم نیویورک ۲۰۲۲ در ایالات متحده به نمایش درآمد. Walk Up در ۳ نوامبر ۲۰۲۲ در سینماهای کره جنوبی به نمایش درآمد. این فیلم توسط Finecut در سطح بین‌المللی و در آمریکای شمالی توسط Cinema Guild توزیع شده است.

زیرنویس Walk Up 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم کره‌ای تب ۲۰۲۲ نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرده است، و امتیاز ۱۰۰٪ مثبت را در جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس ۱۲ منتقد و امتیاز ۸۶ در متاکریتیک، بر اساس ۴ نقد، دریافت کرده است که نشان‌دهنده «تحسین جهانی» است. منتقدان فیلم را به خاطر انعکاس و پیچیده بودن آن تحسین کردند و به نقاط قوت در بازیگری، موسیقی و لحن آن اشاره کردند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.