تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 21:47
150 بازدید
کد خبر : 207853

دانلود زیرنویس فیلم The Big White 2005 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Big White 2005 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Big White 2005 زیرنویس فیلم سفید بزرگ یک فیلم کمدی سیاه محصول سال ۲۰۰۵ به کارگردانی مارک مایلود با بازی رابین ویلیامز، هالی هانتر، جیووانی ریبیسی، وودی هارلسون، تیم بلیک نلسون، دبلیو ارل براون و آلیسون لومان است. ویلیامز در مصاحبه پادکستی با مارک مارون در سال ۲۰۱۰ اعتراف کرد که

دانلود زیرنویس فیلم The Big White 2005 زیرنویس فیلم سفید بزرگ یک فیلم کمدی سیاه محصول سال ۲۰۰۵ به کارگردانی مارک مایلود با بازی رابین ویلیامز، هالی هانتر، جیووانی ریبیسی، وودی هارلسون، تیم بلیک نلسون، دبلیو ارل براون و آلیسون لومان است. ویلیامز در مصاحبه پادکستی با مارک مارون در سال ۲۰۱۰ اعتراف کرد که در طول فیلمبرداری، پس از ۲۰ سال هوشیاری دوباره شروع به نوشیدن کرد. این منجر به یک دوره بازتوانی در سال ۲۰۰۶ می شود.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Big White 2005 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Big White 2005 پل بارنل، آژانس مسافرتی، جسدی را در یک زباله دانی پیدا می کند که بدون اطلاع او، توسط قاتل های مافیایی در آنجا رها شده است. او که به شدت مقروض است و در تلاش برای یافتن درمانی برای سندرم تورت ظاهری همسرش مارگارت است، یک حمله حیوانی بد شکل را با بدن خود ترتیب می دهد تا از بیمه نامه زندگی برادر گمشده اش که برای آن جسد لازم است، پول نقد کند.

دانلود زیرنویس فیلم سفید بزرگ ۲۰۰۵ پلیس محلی متقاعد شده است، اما نماینده بیمه تشنه ترفیع، تد واترز، چنین نیست. قاتلانی که جسد را انداخته اند نیز در جستجوی جسد برای دریافت مدرک هستند. آنها مارگارت را گروگان می گیرند تا مطمئن شوند که جسد را به دست خواهند آورد. در همین حال، تد با دوست دخترش، تیفانی، مشکل دارد، که او در حالی که در شرکت خود به راه می افتد، از او غفلت می کند.

زیرنویس فیلم The Big White 2005 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Big White 2005 ریموند برادر گمشده پل به خانه برمی گردد، او را کتک می زند و بخشی از پول بیمه را می خواهد. پل با پیشنهاد اینکه تد به او حمله کرده است، پرداخت میلیون دلاری بیمه را تسریع می کند. او جسد را نبش قبر می کند و موافقت می کند که آن و بخشی از پول را با مارگارت عوض کند. پل از ترس اینکه ریموند قصد کشتن مارگارت را داشته باشد تا او را ساکت کند، به کشتن برادرش در خواب فکر می کند، اما نمی تواند خود را مجبور به انجام این کار کند.

زیرنویس فیلم سفید بزرگ ۲۰۰۵ صبح روز بعد پل برادرش را در خواب رها می کند و برای تبادل با قاتل ها ملاقات می کند. ریموند از فریب برادرش عصبانی می‌شود و همینطور می‌رسد، و توسط نماینده بیمه، که در نهایت اتفاقات رخ داده را جمع‌آوری کرده است، درباره بیمه‌نامه میلیون دلاری‌اش می‌گوید. سپس ریموند یک تپانچه بیرون می آورد و در حالی که مارگارت فرار می کند به پشت شلیک می کند. او به نوبه خود توسط یکی از قاتل ها از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار می گیرد. پل مارگارت را زنده می یابد. او پول بیمه را در ژاکت او پنهان کرده بود و گلوله را متوقف کرد. برادران با مرگ ریموند خداحافظی می کنند. پل به تد می گوید که او فقط به خاطر عشق به همسرش کلاهبرداری کرده است، که باعث تجدید احساسات تد نسبت به تیفانی می شود. لمس کرد، آنها را رها کرد. پل با استفاده از پول، مارگارت را به یک تعطیلات گرمسیری می برد.

 زیرنویس The Big White 2005 - بلو سابتایتل

زیرنویس سفید بزرگ ۲۰۰۵ در نوامبر ۲۰۰۵، ورایتی، پس از دیدن این فیلم در جشنواره AFI در لس آنجلس، آن را «برف در هر سطحی از قضاوت نادرست» با چشم‌انداز تجاری «سرخ» نامید. در مارس ۲۰۰۶، دیوید متین از بی‌بی‌سی سه ستاره از پنج ستاره را به آن اهدا کرد و گفت که این فیلم «می‌خواهد تلاقی بین فیلم‌های موفق در صفحه‌های کوچک نورترن اکسپوور و فریزر باشد» اما «نمی‌تواند در برابر فریب یک فیلم ارزان و بدیهی مقاومت کند. آستر”؛ متین اجرای ویلیام را «معمولاً شلخته و در نهایت دوست‌داشتنی» می‌داند و ریبیسی را اجرای «واقعاً می‌درخشد»، اما خاطرنشان می‌کند که تماشاگر بیشتر در معرض «تکم‌های لنگی بر اساس فحش‌های اجباری [هانتر] و کلیشه‌های هارلسون قرار می‌گیرد. شهر هیک حماقت.”

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.