تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 21:31
86 بازدید
کد خبر : 208391

دانلود زیرنویس فیلم It’s Such a Beautiful Day 2012 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم It’s Such a Beautiful Day 2012 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم It’s Such a Beautiful Day 2012 زیرنویس فیلم این روز زیبا یک فیلم پویانمایی تجربی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۲ به کارگردانی، نویسندگی، انیمیشن، عکاسی و تهیه‌کنندگی دان هرتزفلد است که اولین فیلم بلند اوست. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم It’s Such a Beautiful Day 2012 بیل مرد جوانی است

دانلود زیرنویس فیلم It’s Such a Beautiful Day 2012 زیرنویس فیلم این روز زیبا یک فیلم پویانمایی تجربی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۲ به کارگردانی، نویسندگی، انیمیشن، عکاسی و تهیه‌کنندگی دان هرتزفلد است که اولین فیلم بلند اوست.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم It’s Such a Beautiful Day 2012 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم It’s Such a Beautiful Day 2012 بیل مرد جوانی است که روال‌های روزمره، ادراکات و رویاهایش از طریق چندین پنجره دوپاره روی صفحه نمایش داده می‌شوند که به نوبه خود (توسط دان هرتسفلد) روایت می‌شوند. بیل از یک بیماری نامشخص رنج می برد که در زندگی به ظاهر پیش پا افتاده او اختلال ایجاد می کند. بیل اغلب با دوست دختر سابق خود ملاقات می کند و اخیراً برای وضعیت خود به یک کلینیک معرفی شده بود. او شروع به توهمات شدید می کند و بیمارتر می شود.

برای بهبودی، مادر بیل می آید تا از او مراقبت کند. بیل سپس به بیمارستان منتقل می شود، جایی که وضعیت سلامتی او در نوسان است و پزشکش را گیج می کند. پزشک بیل نتیجه می گیرد که بیل نمی میرد و باعث تعجب و ناراحتی بستگانش می شود. بیل سپس به سر کار باز می گردد.

این فیلم به دوران کودکی بیل بازمی گردد و راوی در مورد مرگ رندال برادر ناتنی بیل توضیح می دهد که در کودکی در دریا ناپدید شد. پس از مرگ رندال، مادر بیل به زودی به شدت از بیل محافظت کرد و به ندرت خانه را ترک کرد و در نهایت باعث شد ناپدری بیل را ترک کند. راوی همچنین تاریخچه خانواده بیل را شرح می دهد که بسیاری از آنها در جوانی به روش های عجیب و غریب یا ناخوشایند مردند.

دانلود زیرنویس فیلم این روز زیبا ۲۰۱۲  چند روز پس از خروج از بیمارستان، بیل تماسی دریافت کرد که به او می‌گفت که مادرش در یک “هیستریک سالخورده” درگذشته است. بیل دوباره به دکترش مراجعه می کند و به طور غیرمنتظره ای هیچ مشکلی برای او پیدا نمی کند. در راه ناهار، بیل دچار تشنج می شود و به زمین می افتد. در هنگام تشنج، خاطرات مختلفی از دوران نوزادی و کودکی اش در برابر او موج می زند. بیل دوباره به بیمارستان منتقل می شود، جایی که دوست دختر سابقش اغلب به ملاقات او می رود. پزشک جدید بیل از او سوال می کند و فاش می کند که بیل نمی تواند اطلاعات اولیه زندگی خود را به خاطر بسپارد. بیل یک معاینه مغزی دارد، پس از آن سوالات مختلفی از او پرسیده می شود و عکس هایی که نامنظم یا بی معنی به نظر می رسند نشان داده می شود.

زیرنویس فیلم It’s Such a Beautiful Day 2012 - بلو سابتایتل

زیرنویس It’s Such a Beautiful Day 2012 پزشک بیل توضیح می دهد که بیل در درک زمان گذشته و حال مشکل دارد و به طور ضمنی گفته می شود که بسیاری از خاطرات کودکی و سابقه خانوادگی او ممکن است اشتباه گرفته شده باشند. بیل اجازه دارد برای مراقبت از خانواده به خانه برود، اما وقتی به خانه می‌رسد، کسی نیست که از او مراقبت کند. او شروع به تکرار می کند و سپس کارهای مختلف مانند خرید غذا و پیاده روی را فراموش می کند و به نظر نمی رسد که متوجه بیماری خود شود. دکتر بیل توضیح می دهد که او عمر زیادی ندارد.

نگرش بیل به زندگی به شدت تغییر می کند و بیشتر به جزئیات کوچک زندگی توجه می کند. این تغییر با تغییر در انیمیشن فیلم تکمیل می شود: عکاسی تمام رنگی در مناظر ادغام می شود. بیل ماشینی کرایه می کند و به طور غریزی به خانه دوران کودکی خود می رود. عمویش به او آدرسی می دهد که در آن می تواند پدر واقعی خود را که از کودکی او را ندیده است، پیدا کند. بیل لحظات حساسی را با پدرش در میان می گذارد و او را می بخشد. راوی توضیح می دهد که آنها دیگر هرگز یکدیگر را نخواهند دید. بیل به رانندگی خود ادامه می دهد، اکنون دیوانه تر شده و در جنگلی توقف می کند. او زیر درختی دراز می کشد و صفحه نمایش سیاه می شود.

زیرنویس فیلم این روز زیبا ۲۰۱۲ راوی متوجه می شود که بیل ممکن است در آنجا بمیرد و از باور کردنش امتناع می ورزد. در عوض، به نظر می رسد که بیل جاودانه می شود. او بیش از نسل بشر و ساکنان آینده زمین زنده می ماند، تا زمان مرگ آهسته جهان زنده می ماند و ستاره ها را یکی پس از دیگری چشمک می زند.

زیرنویس It’s Such a Beautiful Day 2012 - بلو سابتایتل

زیرنویس این روز زیبا ۲۰۱۲ در جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۳۲ نقد، با میانگین امتیاز ۸.۵/۱۰، ۱۰۰% تایید شده است. اجماع انتقادی این وب‌سایت می‌گوید: «مجموعه‌ای از سه فیلم کوتاه از دان هرتزفلد، این روز زیبا است، یک قطعه هنری متحرک بسیار متراکم و تأثیرگذار است». در متاکریتیک، فیلم بر اساس ۷ نقد، میانگین وزنی امتیاز ۹۰ از ۱۰۰ را به دست آورده است که نشان دهنده «تحسین جهانی» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.