تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 21:00
125 بازدید
کد خبر : 207779

دانلود زیرنویس فیلم Blood 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Blood 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Blood 2022 زیرنویس فیلم خون یک فیلم ترسناک آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی برد اندرسون و نویسندگی ویل هانلی است. در این فیلم میشل موناگان و اسکیت اولریخ به ایفای نقش می پردازند. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Blood 2022 جس، مادر و پرستار جدا شده، با دخترش

دانلود زیرنویس فیلم Blood 2022 زیرنویس فیلم خون یک فیلم ترسناک آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی برد اندرسون و نویسندگی ویل هانلی است. در این فیلم میشل موناگان و اسکیت اولریخ به ایفای نقش می پردازند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Blood 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Blood 2022 جس، مادر و پرستار جدا شده، با دخترش تایلر و پسر کوچکش اوون به خانه مزرعه قدیمی خود نقل مکان می کند. مدت کوتاهی پس از استقرار، اوون توسط سگ خانواده گاز گرفته می شود که در نتیجه یک عفونت مرموز ناشی از گاز گرفتن است. هنگامی که جس یک درمان آزاردهنده را کشف می کند، آزمایش می شود که چقدر حاضر است برای نجات فرزندش پیش برود.

زیرنویس فیلم Blood 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Blood 2022 در سپتامبر ۲۰۲۰، اعلام شد که این فیلم توسط برد اندرسون و میشل موناگان کارگردانی خواهد شد. در اکتبر ۲۰۲۰، Skeet Ulrich به بازیگران پیوست.

دانلود زیرنویس فیلم خون ۲۰۲۲ در سپتامبر ۲۰۲۲، Vertical Entertainment حقوق پخش فیلم در آمریکای شمالی و بریتانیا را به دست آورد. این فیلم در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ در سینماها و در تاریخ ۳۱ ژانویه به صورت ویدیویی در صورت تقاضا اکران شد.

در Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۱۷ نقد، با میانگین امتیاز ۶.۳۰/۱۰، ۶۵ درصد محبوبیت دارد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.