تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 شهریور 1401 - 15:18
610 بازدید
کد خبر : 201220

دانلود ترینر بازی Commandos 3 – HD Remaster – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Commandos 3 – HD Remaster – گیم تی پلی

Commandos 3: Destination Berlin یک بازی ویدیویی تاکتیکی بلادرنگ است که سومین قسمت از سری Commandos است. توسط Pyro Studios توسعه یافته و توسط Eidos Interactive منتشر شده است. این بازی اولین بازی در این سری است که از یک موتور سه بعدی واقعی استفاده می کند و آخرین بازی است که از تاکتیک های

Commandos 3: Destination Berlin یک بازی ویدیویی تاکتیکی بلادرنگ است که سومین قسمت از سری Commandos است. توسط Pyro Studios توسعه یافته و توسط Eidos Interactive منتشر شده است. این بازی اولین بازی در این سری است که از یک موتور سه بعدی واقعی استفاده می کند و آخرین بازی است که از تاکتیک های بلادرنگ قبل از تبدیل شدن به ژانر تیراندازی اول شخص استفاده می کند.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

Koop Commandos 3 - HD Remaster Steam

نسخه Mac OS X بازی در می ۲۰۰۵ توسط Feral Interactive به همراه Commandos 2: Men of Courage به عنوان بخشی از Commandos Battle Pack منتشر شد. ریمستر بازی با نام Commandos 3 – HD Remaster در آگوست ۲۰۲۲ برای مایکروسافت ویندوز، نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر شد.

在Steam 上购买Commandos 3 - HD Remaster 立省10%

بازیکن کنترل گروهی از کماندوها را در اختیار دارد تا از آنها برای انجام ماموریت ها استفاده کند. Destination Berlin اولین بازی است که در آن Driver که بخشی از تیم اصلی Commandos است، حضور ندارد. ناتاشا (با نام مستعار “لیپس”) که در Commandos: Beyond The Call of Duty معرفی شد نیز غایب است. تنها کاراکترهای موجود کماندوها عبارتند از کلاه سبز، تک تیرانداز، تفنگدار دریایی، ساپر، جاسوس و دزد.

Commandos 3 HD Remaster - Official Release Trailer - YouTube

این بازی دارای گیم پلی بسیار مشابه با بازی های قبلی است، با رویکرد مشابه “نقطه و کلیک”. با این حال، در مقایسه با نسخه قبلی، کلیدهای میانبر کمتری دارد و کاربر باید دکمه‌هایی را در پایین صفحه در نوار عمل فشار دهد.

Save 10% on Commandos 3 - HD Remaster on Steam

بازیکن می تواند تمام دشمنان را روی نقشه ببیند، حرکات آنها را دنبال کند و بسته به رفتار آنها حمله کند. چند تفاوت وجود دارد، مانند اضافه شدن یک تفنگ تهاجمی، سلاحی که قدرت کمتری نسبت به تفنگ دارد اما از یک تپانچه قدرتمندتر است. همچنین، همه واحدها می توانند به جای Sapper مانند بازی های قبلی، از سلاح هایی مانند نارنجک استفاده کنند. تنظیم قبلی “کوله پشتی”، که صرفاً تصویری از تمام اقلامی که کماندوی منتخب در حال حاضر در اختیار دارد را نشان می دهد، که بر روی عکس کوله پشتی قرار گرفته است، به نفع یک “جعبه” رها شده است.

هنگام جستجوی اجساد دشمن یا جعبه های تدارکات، یک جعبه مشابه اما کوچکتر برای ظرفیت آنها نشان داده می شود. کماندوهایی مانند Green Beret یا Spy که در بازی های قبلی فقط به تپانچه تنظیم مسلح شده بودند، اکنون می توانند تقریباً از تمام سلاح های کوچک موجود به جز تفنگ تک تیرانداز استفاده کنند. در حالی که به واقع‌گرایی اضافه می‌شود (کماندوها دیگر خارج از حوزه تخصصی خود بی‌فایده نیستند)، برخی از بازیکنان شکایت دارند که این امر نقش‌های کماندوها را در گروه سلب کرده و آنها را عمومی‌تر می‌کند. با این حال، این باعث می‌شود که ماموریت‌ها کمتر خطی شوند، زیرا یک کار مشابه توسط کماندوهای مختلف انجام می‌شود.

قابلیت جدید “حالت پوشش” به بازیکن این امکان را می دهد که کماندوها را پشت در یا پشت پوشش منتظر بگذارد، آماده شلیک به هر دشمنی که در محدوده قرار دارد، اغلب با دقت بیشتری نسبت به کنترل دستی. این گزینه کمین و تاکتیک های دفاعی بیشتری را می دهد.

کماندو ۳ به سه کمپین تقسیم می شود: اروپای مرکزی، نرماندی و استالینگراد. هر کدام شامل ماموریت های مختلفی است که برخی کوتاهتر از بقیه هستند. هر کمپین دارای بازیکنان مختلفی است اما نه همه. مقصد برلین برای اکثر ماموریت ها محدودیت زمانی دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.