تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 18:28
181 بازدید
کد خبر : 208017

دانلود زیرنویس فیلم Dark October 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Dark October 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Dark October 2023 زیرنویس فیلم اکتبر تاریک یک فیلم نیجریه ای محصول ۲۰۲۳ است که توسط لیندا ایکجی تولید و در ۳ فوریه ۲۰۲۳ برای نتفلیکس منتشر شد. این فیلم در مورد رویداد واقعی زندگی لینچ چهار دانشجوی جوان در دانشگاه پورت هارکورت است که معروف به Aluu Four lynching است. چهار

دانلود زیرنویس فیلم Dark October 2023 زیرنویس فیلم اکتبر تاریک یک فیلم نیجریه ای محصول ۲۰۲۳ است که توسط لیندا ایکجی تولید و در ۳ فوریه ۲۰۲۳ برای نتفلیکس منتشر شد. این فیلم در مورد رویداد واقعی زندگی لینچ چهار دانشجوی جوان در دانشگاه پورت هارکورت است که معروف به Aluu Four lynching است. چهار نفر به دروغ در منطقه Aluu در پورت هارکورت متهم به سرقت شدند و همه آنها لینچ شدند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Dark October 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Dark October 2023 بر اساس یک واقعه واقعی، تاریک اکتبر داستان چهار دانشجوی دانشگاه نیجریه را روایت می کند که به دنبال بدهکاری که به یکی از آنها بدهکار بود به منطقه خاصی رفتند، متأسفانه بدهکار زنگ خطر اشتباهی را به صدا درآورد و ادعا کرد که پسران برای سرقت آمده اند. او از اشیای با ارزش خود، اوباش پس از آن پسران را به عنوان دزد رژه می‌دادند و آنها را لینچ می‌کردند، اما این حمله اوباش باعث بحرانی سراسری شد.

زیرنویس فیلم Dark October 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Dark October 2023 توزیع این فیلم توسط Filmone Productions و کارگردانی Toka McBaror انجام می شود. پس از انتشار آن در نتفلیکس در ۳ فوریه ۲۰۲۳، لیندا ایکیجی، تهیه کننده اجرایی، گفته بود که امیدوار است که این فیلم باعث ایجاد گفتگو در مورد خطرات قتل های فراقانونی و اهمیت تضمین عدالت برای همه شود.

زیرنویس Dark October 2023 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم اکتبر تاریک ۲۰۲۳ والدین پسرانی که در لینچ Aluu Four لینچ شدند، مخالفت خود را با این فیلم اعلام کردند و از نتفلیکس و لیندا ایکیجی خواستند تا فیلم را به حالت تعلیق درآورند و توضیح دادند که لیندا ایکیجی قبل از اقدام به ساخت فیلم در مورد پسرانشان از آنها تأییدیه دریافت نکرده است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.