تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 - 17:53
67 بازدید
کد خبر : 195563

دانلود زیرنویس فیلم ۱۹۴۵۲۰۲۲ – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم ۱۹۴۵۲۰۲۲ – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم ۱۹۴۵  یک فیلم درام جنگی به زبان تلوگو هندی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی ساتیاسیوا است. این فیلم که توسط S. N. Rajarajan از کی پروداکشن تهیه شده است، بازیگرانی چون Rana Daggubati، Regina Cassandra، Sathyaraj و Nassar هستند. این فیلم تولید خود را در سال ۲۰۱۶ آغاز کرد اما از سال

دانلود زیرنویس فیلم ۱۹۴۵  یک فیلم درام جنگی به زبان تلوگو هندی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی ساتیاسیوا است. این فیلم که توسط S. N. Rajarajan از کی پروداکشن تهیه شده است، بازیگرانی چون Rana Daggubati، Regina Cassandra، Sathyaraj و Nassar هستند. این فیلم تولید خود را در سال ۲۰۱۶ آغاز کرد اما از سال ۲۰۱۹ به دلیل اختلاف بین تهیه کننده و بازیگر اصلی ناتمام ماند. همزمان با همین عنوان به زبان تامیل فیلمبرداری می شود. نسخه تلوگو در ۷ ژانویه ۲۰۲۲ به نمایش درآمد.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/19452022/

1945 (2022 film) - Wikipedia

زیرنویس فیلم ۱۹۴۵ در طول سال ۱۹۴۵، پلیس بریتانیا مستقر در برمه خبر سقوط هواپیمای احتمالی را شنید که در آن نتاجی سابهاش چاندرا بوز احتمالاً جان خود را از دست داده است. بنابراین آنها نقشه هایی برای سرنگونی INA که توسط بوز آغاز شده بود طراحی می کنند. INA همچنین قصد دارد در سال ۱۹۴۵ شورشی را آغاز کند و راج بریتانیا را با مرکز آن برمه تحت سلطه خود درآورد. با این حال، پس از مرگ نتاجی، یک اختلاف داخلی در جامعه اعضای INA در مورد اینکه آیا نتاجی بوز ظاهراً مرده است یا خیر، ایجاد می شود. Adhi یکی از اعضای فعال INA است که به اعضای INA خود می گوید که نتاجی هنوز زنده است، اما دیگران به او گوش نمی دهند. یک آدی افسرده اکنون گذشته خود را به یاد می آورد که چگونه از او برای پیوستن به INA الهام گرفته شده است.

در سال ۱۹۴۲، Adhi یک وکیل نوپا بود که از هند به برمه آمده بود تا زیر نظر Subbayya کار کند – وکیل برجسته آن زمان که کاروان و دوست انگلیسی ها بود. فاش می شود که ادی همچنین قصد ازدواج با آناندی، دختر ساببیا را داشته است و هر دو عده و آناندی نیز هنگام ملاقات یکدیگر عاشق یکدیگر می شوند. در برمه، ادی از سرنوشت شوم هموطنان هندی خود که توسط افسران بدخواه بریتانیایی شکنجه شده و کشته می شوند و ثروت مردم عادی را نیز غارت می کنند، می فهمد. ادی با اطلاع از INA که توسط نتاجی علیه بریتانیایی‌ها می‌جنگد، با الهام از کار آنها به اتحاد آنها می‌پیوندد، اسلحه به دست می‌گیرد و بسیاری از افسران فاسد بریتانیا را نابود می‌کند. ساببایا که در ابتدا ازدواج دخترش با ادی را تایید کرده بود، با آگاهی از این موضوع، اکنون با آن مخالفت می کند و سعی می کند ادی را از خانواده اش جدا کند. با این حال آدی و آناندی هنوز همدیگر را دوست دارند و دوست ادی سعی می کند ساببایا را برای عروسی آنها متقاعد کند. ساببایا با تردید موافقت می کند و بنابراین ادی و آناندی با هم ازدواج می کنند. در همین حال، اعتراضی بین سرخپوستان در برمه و بریتانیایی ها رخ می دهد که در آن بسیاری از مردم بی گناه توسط انگلیسی ها کشته می شوند، از جمله دوست ادی. این باعث عصبانیت Adhi می شود که از INA کمک می گیرد و فرماندار بریتانیا را در یک کودتا می کشد. در تلافی، سربازان انگلیسی بسیاری از اعضای INA را می کشند، اما Adhi زنده می ماند. در همین حال، ساببایا که از راه‌های آدی مطلع می‌شود، به سرعت موفق می‌شود همسر و دخترش آناندی را در یک کشتی در ساحل بگریزد. قبل از سوار شدن به کشتی، آناندی در جریان دعوای متعاقب بین او و انگلیسی‌ها با آدهی ملاقات می‌کند و به او می‌گوید که به توصیه پدرش به هند می‌رود اما همچنان او را دوست دارد و از او می‌خواهد که مأموریتی را که آغاز کرده بود به پایان برساند و سپس برگردد. اگر سرنوشت اجازه دهد به خانواده خود در هند باز می گردند.

1945 (2022) Where to Watch Online, Official Trailer, Organic Reviews, Buzz  - MyMovieRack

زیرنویس ۱۹۴۵ برای اولین بار فیلمنامه فیلم را در اواسط سال ۲۰۱۵ آغاز کرد و برای ایفای نقش اصلی به جیوا نزدیک شد، اما فیلم تهیه کننده ای پیدا نکرد.  S. N. Rajarajan، که حقوق Baahubali را به دست آورد: نتیجه این پروژه بزرگ دوزبانه با بودجه مالی است که توسط Sathyasiva اداره می شود. از آنجایی که رانا داگوباتی به دلیل نزدیک بودن به تهیه کننده برای بازی در نقش اصلی انتخاب شد، رجینا کاساندرا پس از در نظر گرفتن چندین قهرمان، برای جفت شدن با رانا انتخاب شد. بعدها نصار و ساتیاراج نیز برای ایفای نقش های مهم به جای نقش های مکمل انتخاب شدند. یووان شانکار راجا پس از همکاری برای کارگردانی Kazhugu و Kazhugu 2، در آهنگسازی برای این پروژه طناب زده است. در اولین نگاه منتشر شده پوستر، مشخص شد که ساتیا پونمار، گوپی کریشنا و ای. تییاگاراجان به ترتیب به عنوان فیلمبردار، تدوینگر و کارگردان هنری انتخاب شده اند که سه نفر از آنها قبلاً در فیلم های او با کارگردان همکاری داشته اند. نسخه تامیلی در اصل Madai Thiranthu قبل از تغییر نام به ۱۹۴۵ نام داشت.

1945 Tamil Movie - Yennadi Seidhaai Video Song | Rana, Regina | Yuvan  Shankar Raja | Sathyasivaa - YouTube

عکاسی اصلی در کوچی از ۱۹ اوت ۲۰۱۶ آغاز شده است. با به تصویر کشیدن جنبش استقلال سوبها چاندرا بوز در دهه ۱۹۴۰، مجموعه های عظیمی در امتداد ساحل برای درام این دوره ساخته شده است، زیرا قسمت های ناسار و رجینا کاساندرا در حال کنسرو شدن است. انتظار می‌رود ساتیاراج در ماه سپتامبر به برنامه بعدی فیلمبرداری بپیوندد و رانا داگوباتی به زودی پس از پایان فیلم Baahubali: The Conclusion به واحد تولید ملحق خواهد شد. یک برنامه در اکتبر ۲۰۱۷ در کوچی در کرالا و سریلانکا تکمیل شد. رانا داگوباتی برای بخشی از فیلم تراشیده شد.

پس از انتشار اولین نگاه از فیلم، رعنا داگوباتی به سرعت در حساب توییتر خود منتشر کرد و مدعی شد که راجاراجان تهیه کننده در پرداخت های خود کوتاهی کرده است و از اعلام این رویداد به عنوان راهی برای جمع آوری پول و کلاهبرداری بیشتر مردم استفاده می کند. داگوباتی همچنین مدعی شد که وضعیت فیلم “ناتمام” است. راجاراجان در پاسخ به این اتهامات در توییتر به داگوباتی پاسخ داد که این حق کارگردان است که تصمیم نهایی را بگیرد که آیا فیلم تمام شود یا خیر. داگوباتی با یک شکلک شست پاسخ داد و به گفتگو ادامه نداد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.