تاریخ انتشار : دوشنبه 17 بهمن 1401 - 22:18
250 بازدید
کد خبر : 207685

به‌روزرسانی دامنه مطابقت دقیق Google توضیح داده شد

به‌روزرسانی دامنه مطابقت دقیق Google توضیح داده شد

یک دامنه تطبیق دقیق (EMD) دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. این به سادگی یک نام دامنه است که با عبارت جستجوی وارد شده در Google یکسان یا تقریباً یکسان است. در حالی که EMD ها ذاتاً برای سئو بد نیستند، در گذشته سازندگان سایت از EMD ها استفاده می کردند تا

یک دامنه تطبیق دقیق (EMD) دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. این به سادگی یک نام دامنه است که با عبارت جستجوی وارد شده در Google یکسان یا تقریباً یکسان است. در حالی که EMD ها ذاتاً برای سئو بد نیستند، در گذشته سازندگان سایت از EMD ها استفاده می کردند تا بدون هیچ تلاشی برای تولید محتوا یا ایجاد سایت، در رتبه بالایی نزد گوگل قرار بگیرند. این تا زمانی است که به‌روزرسانی Exact Match Domain منتشر شد و همه سایت‌ها را در قبال تولید خود مسئول دانست، از جمله سایت‌هایی که دارای EMD هستند.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\google-emd-1348968419.png

  تاریخ عرضه: ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۲

به‌روزرسانی دامنه تطابق دقیق Google بر چه چیزی تأثیر گذاشته است

در حالی که EMD ها زمانی پادشاهان SERP ها بودند، این به روز رسانی سایت هایی را که گوگل کیفیت پایین می داند حذف کرده است. هیچ چیز منحصر به فردی در مورد EMD های نزولی وجود ندارد. آنها به سادگی از دستورالعمل های وب مستر گوگل پیروی نمی کنند. در زیر چند دلیل وجود دارد که نشان می دهد سایت شما با EMD ممکن است رتبه پایین تری نسبت به قبل داشته باشد:

C:\Users\mohammad\Downloads\1\exact-match-domains.png

سئو ضعیف

استراتژی سئوی شما چگونه است؟ آیا شما یکی دارید؟ سایت ها به طور مداوم در حال تغییر و تحول هستند تا با مخاطب هدف خود مطابقت بیشتری داشته باشند. اگر سئوی ضعیف یا بدون سئو داشته باشید، به سرعت رتبه خود را از دست خواهید داد.

محتوای بد

EMD ها به طور بدنام دارای کیفیت محتوای وحشتناکی هستند. از آنجایی که گوگل بهترین ها را برای کاربرانش می خواهد، محتوای شما باید ثابت کند که شما در منطقه خود قانونی و معتبر هستید.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\download.jpeg

کلید واژه پر کردن

گوگل به طور کلی از پر کردن کلمات کلیدی متنفر است. اما EMD ها برای پر کردن کلمات کلیدی شهرت وحشتناکی دارند. ممکن است کسی ادعا کند که نام دامنه تلاشی برای پر کردن کلمات کلیدی است. درعوض، بدانید که گوگل برای کلمات کلیدی که به صورت استراتژیک قرار گرفته اند، ارزش زیادی قائل است.

به روز رسانی EMD چگونه کار می کند

برای مدت طولانی، EMD ها در SERP های گوگل رتبه خوبی داشتند، صرفاً به این دلیل که نام دامنه آنها به دلیل پرس و جو بود. با این حال، علیرغم کیفیت، محتوا یا استراتژی های سئو سایت، EMD ها می توانند از افزایش رتبه بندی خودکار گوگل بهره مند شوند.

اما به روز رسانی Exact Match Domain به آن پایان داده است. چیزی که زمانی یک راه گریز ارزان و آسان برای به دست آوردن ترافیک ارگانیک بیشتر بود، اکنون چیزی بیش از یک نام دامنه ساده نیست که آنچه شما ارائه می دهید را توصیف می کند. به‌روزرسانی Exact Match Domain، سواری رایگان EMD‌ها را از بین می‌برد. در حال حاضر، زمانی که گوگل سایت ها را در SERP خود رتبه بندی می کند، بیش از نام دامنه در نظر گرفته می شود. خزنده‌های Google اکنون یک سایت را بر اساس دستورالعمل‌های کیفیت خود بدون توجه به نام دامنه آن و اینکه آیا با عبارت‌های جستجوی وارد شده توسط کاربران Google مطابقت دارد، ارزیابی می‌کنند.

چگونه استراتژی سئوی خود را تنظیم کنیم

برای روشن بودن، فقط به این دلیل که سایت شما دارای EMD است، قرار نیست رتبه مورد نیاز خود را از دست بدهید، ساختن سایت های با کیفیت و تمرین گو به معنای سئو است. شما چیزی برای نگرانی ندارید مهمترین راه برای اطمینان از اینکه سایت EMD شما رتبه های بالاتری را می بیند، انجام همان کاری است که باید از ایجاد سایت خود انجام دهید: سئوی عالی را تمرین کنید.

محتوای خود را بهبود بخشید

یکی از بدنام ترین اشتباهات EMD های گذشته ایجاد سایتی با محتوای مضر است. تصور این بود که سازندگان مجبور نیستند تلاش زیادی برای تولید محتوای خود انجام دهند زیرا سایت بدون توجه به نام دامنه رتبه بالایی خواهد داشت. حالا، این دیگر درست نیست. در عوض، شما باید محتوای عالی ایجاد کنید که کاربران شما را راضی کند و گوگل آن را تشخیص دهد و با رتبه های بالاتر به آن پاداش دهد.

ساخت لینک ها

ایجاد لینک های داخلی و خارجی یک راه فوق العاده موثر برای نشان دادن قدرت سایت شما است. اما این لینک ها باید مرتبط باشند و اگر لینک های خارجی هستند، باید از سایت های معتبر و قانونی باشند.

دستورالعمل‌های کیفیت Google را مرور کنید

گوگل لیستی از کارهایی که گام به گام در مورد نحوه رتبه بندی در بالای SERP ها توضیح می دهد را به شما ارائه نمی دهد. با این حال، آنها مجموعه بسیار گسترده ای از دستورالعمل ها را دارند که جزئیات آنچه را که باید در سایت خود گنجانده باشید یا نه برای جلب توجه خزنده های آنها توضیح می دهد.

برای بررسی آنچه که مدیران وب گوگل به دنبال آن هستند، وقت بگذارید. اگر بتوانید سایت خود را با در نظر گرفتن این عوامل بسازید، در وقت و درد شما صرفه جویی می کند. اگر سایت شما قبلاً با یک EMD ساخته شده است و شما به سادگی در تلاش برای بازسازی رتبه خود هستید، نگران نباشید. هدف گوگل ارائه یک تجربه کاربری استثنایی است. شما می توانید این کار را به روش های مختلفی انجام دهید، حتی اگر در گذشته این کار را انجام نداده باشید. بازیابی شتاب پس از نزول رتبه ممکن است غیرممکن به نظر برسد، اما گوگل هر آنچه را که باید بدانید در اختیار شما قرار می دهد.

نتیجه

اگر یک EMD دارید، نیازی به تغییر نام دامنه خود ندارید. این EMD نیست که باعث کاهش رتبه شما می شود. هرگز نخواهد شد. نتیجه نهایی این است که گوگل می‌خواهد از همه سایت‌هایی که ایندکس می‌کند، برتری را ببیند. بهترین‌ها بهترین رتبه‌ها را دارند، و آن‌هایی که اینطور نیستند، خوب، بقیه را می‌دانید. سئوی عالی را تمرین کنید – یا افراد حرفه ای را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهند – و بدون در نظر گرفتن اینکه دامنه تطابق دقیق دارید یا نه، رتبه های عالی را مشاهده خواهید کرد. اگر برای سئوی سازمانی یا سئوی محلی خود به کمک نیاز دارید، با خیال راحت تماس بگیرید.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.