تاریخ انتشار : دوشنبه 8 فروردین 1401 - 18:24
74 بازدید
کد خبر : 196143

دانلود زیرنویس فیلم Hypnosis 2020 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Hypnosis 2020 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Hypnosis 2020 هیپنوتیزم یک درام آزاردهنده سال ۲۰۲۰ از فیلمساز روسی والری تودوروفسکی است. تودوروفسکی از تجربیات خود در کودکی ۱۲ ساله الهام گرفت، زمانی که او را نزد هیپنوتیزور معروف شوروی ولادیمیر رایکوف آوردند تا کلاستروفوبیا خود را درمان کند. او به سراغ لیوبوف مولمنکو، فیلمنامه نویس رفت تا این ایده

دانلود زیرنویس فیلم Hypnosis 2020 هیپنوتیزم یک درام آزاردهنده سال ۲۰۲۰ از فیلمساز روسی والری تودوروفسکی است. تودوروفسکی از تجربیات خود در کودکی ۱۲ ساله الهام گرفت، زمانی که او را نزد هیپنوتیزور معروف شوروی ولادیمیر رایکوف آوردند تا کلاستروفوبیا خود را درمان کند. او به سراغ لیوبوف مولمنکو، فیلمنامه نویس رفت تا این ایده را تبدیل به فیلمنامه کند و داستان او شامل میشا (سرگی ژیرو)، نوجوانی است که از راه رفتن مداوم در خواب رنج می برد. پدر و مادرش ناامیدانه از هر چیزی برای کمک به او تلاش می کنند، بنابراین او را برای درمان نزد هیپنوتیزم درمانگر معروف دکتر ولکوف (ماکسیم سوخانوف) می فرستند. به نظر می رسد که میشا قابل هیپنوتیزم نیست، اما با دکتر ولکوف و بقیه بیماران، به ویژه دختری به نام پولینا (پولینا گالکینا) آشنا می شود. با این حال، میشا ممکن است آنقدر که به نظر می‌رسد مقاوم نباشد، و با محو شدن خطوط بین رویاها و واقعیت، او شروع به مشکوک شدن می‌کند که در مورد دکتر ولکوف بیشتر از چیزی که به نظر می‌رسد در جریان است.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/hypnosis-2020/

Hypnosis (2020) - IMDb

زیرنویس فیلم Hypnosis 2020 هیپنوتیزم برخی از سوالات جالب در مورد هیپنوتیزم را بررسی می کند، به ویژه این تصور آزاردهنده که ممکن است نتوانیم تشخیص دهیم که آیا واقعا هیپنوتیزم شده ایم یا نه. میشا بارها و بارها فرش را از زیر خود بیرون می‌کشد، به سبک باشگاه مبارزه، اما هرگز نمی‌توان مطمئن بود که این تجربیات واقعی‌تر از تجربیاتی هستند که به نظر می‌رسد جایگزین شده‌اند. تودوروفسکی کاملاً از این ابهام استقبال می کند و مخاطبان را به همان اندازه که میشا از جایگاه خود نامطمئن می کند. در نتیجه، فیلم غرق در پارانویا است – نوعی پارانویا به خصوص آرام و کنترل شده، اما با این وجود.

این فضا توسط تودوروفسکی با دقت در فیلمبرداری و تدوینش به زیبایی منتقل می شود. حرکت دوربین آهسته و دقیق است، ترکیب بندی ها به شدت کنترل می شوند و برش ها دقیق و عمدی هستند. میشا نگران است که جهان اطرافش توسط شخص دیگری اداره شود، و سبک فیلمسازی تودورفسکی کاملاً این ایده را به صورت بصری منتقل می کند. در هیپنوتیزم لایه‌هایی از خودارجاعی وجود دارد، زیرا تودوروفسکی حتی بیشتر از دکتر ولکوف جهان اطراف میشا را کنترل می‌کند، بنابراین خطوط بین فیلم‌ساز و هیپنوتیزور محو می‌شود. با وجود این، تودورفسکی هنوز همه چیز را برای تفسیر باز می گذارد، و بنابراین هیپنوتیزم را می توان در سطوح مختلف خواند، حتی به عنوان استعاره ای از کنترل ولادیمیر پوتین بر جامعه روسیه. (شایان ذکر است که تودوروفسکی در واقع در اوکراین متولد شد، زمانی که این کشور بخشی از اتحاد جماهیر شوروی بود.) هیپنوتیزم ممکن است برای کسانی که به دنبال پاسخ روشن هستند ناامید کننده باشد، اما برای کسانی که از سوالات لذت می برند، فیلم جذابی است. .

ژان نوئل ماستونن، فیلمبردار هیپنوتیزم، هیپنوتیزم را به صورت دیجیتالی با قاب ۲.۳۹:۱ برای اکران در سینما ثبت کرد. هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین‌ها، لنزها یا وضوح تصویری که او استفاده می‌کرد، در دسترس نیست، اما نتایج بسیار زیبا هستند، به روشی سبک. تصویر دارای ظاهری واضح و تمیز از فیلمبرداری دیجیتال با کیفیت است، بدون نویز یا سایر مصنوعات. سطوح کنتراست و سیاهی ثابت هستند، اگرچه برخی از صحنه های کم نور به طور اجتناب ناپذیری سطح سیاهی را افزایش می دهند. زمان بندی رنگ جالب است، زیرا در ابتدا ممکن است به نظر برسد که رنگ آن سبز است، اما این یک نقص نیست. در عوض، این یک انتخاب زیبایی شناختی است. طراحی تولید و لباس‌ها به سمت آن رنگ‌های سبز متمایل است تا به بیشتر صحنه‌ها رنگی بیمارگونه بدهد. در لحظات کلیدی، رنگ‌ها باز می‌شوند و رنگ‌های نارنجی گرم‌تری را در بر می‌گیرند که در تضاد دقیق با مواد اطراف هستند. مانند هر چیز دیگری که در مورد فیلم انجام می شود، حتی رنگ نیز به شدت کنترل شده است. این یک ظاهر چشمگیر است که به خوبی با هیپنوتیزم سازگار است.

Hypnosis (2020) - IMDb

زیرنویس Hypnosis 2020 صدا به زبان روسی ۵.۱ DTS-HD Master Audio با زیرنویس انگلیسی و اسپانیایی اختیاری ارائه می‌شود. صحنه‌های صوتی در طول فیلم بر روی کانال‌های جلویی فیلم متمرکز می‌شوند، و موسیقی نگران‌کننده آنا دروبیچ بیشتر فضا را ایجاد می‌کند. برخی از لحظات گاه به گاه وجود دارد که در آن محیط زنده می شود، مانند هنگام سواری پر سر و صدا در مترو، اما به طور کلی ترکیبی آرام است. با این حال، این برای متریال نامناسب نیست – کاملاً برعکس، زیرا سکون موسیقی متن به معنای موضوعی است. میشا آنقدر روی ادراکات خودش متمرکز است که حتی تمام اتفاقاتی که در اطرافش می گذرد را نمی شنود.

نسخه Blu-ray Hypnosis از Altered Innocence در یک قاب amaray شفاف با یک درج ارائه می‌شود که گرافیک پس‌زمینه را از قاب جلویی به سمت عقب گسترش می‌دهد، بنابراین وقتی کیس باز می‌شود قابل مشاهده است. یک جلد لغزنده مستقیماً از سندرم سرکه وجود دارد که محدود به ۱۰۰۰ واحد اول است که دارای آثار هنری جایگزین است. هیچ چیز اضافی واقعی روی دیسک وجود ندارد.

Hypnotic (2021) - IMDb

فقدان موارد اضافی ناامید کننده است، زیرا شنیدن آنچه تودوروفسکی در مورد هیپنوتیزم می گوید جالب است. از سوی دیگر، او در مصاحبه‌ها بسیار حیرت‌انگیز بوده است، بنابراین به نظر نمی‌رسد که او نمی‌خواهد بیشتر از فیلم پاسخ دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.