تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 - 19:00
145 بازدید
کد خبر : 207470

دانلود زیرنویس فیلم Raju Gari Gadhi 2015 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Raju Gari Gadhi 2015 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Raju Gari Gadhi 2015 زیرنویس فیلم هندی اتاق خواب پادشاه یک فیلم کمدی ترسناک به زبان تلوگو هندی محصول سال ۲۰۱۵ به کارگردانی اوهمکار، با بازی آشوین بابو و دانیا بالاکریشنا است که توسط Varahi Chalana Chitram، شرکت AK Entertainments Pvt تهیه شده است. Ltd و OAK Entertainments Pvt. Ltd. Sai Karthik

دانلود زیرنویس فیلم Raju Gari Gadhi 2015 زیرنویس فیلم هندی اتاق خواب پادشاه یک فیلم کمدی ترسناک به زبان تلوگو هندی محصول سال ۲۰۱۵ به کارگردانی اوهمکار، با بازی آشوین بابو و دانیا بالاکریشنا است که توسط Varahi Chalana Chitram، شرکت AK Entertainments Pvt تهیه شده است. Ltd و OAK Entertainments Pvt. Ltd. Sai Karthik موسیقی متن فیلم را ساخته است. گنانام فیلمبرداری فیلم را بر عهده گرفت. پس از اکران، فیلم نقدهای متفاوتی دریافت کرد اما از نظر تجاری موفق بود. Raja Gari Gadhi به هندی با عنوان Raja Saheb Ka Kamra و همچنین Raja Gari Gadhi به تامیل با عنوان Mudinja Vaazhu دوبله شد. دنباله ای با عنوان راجو گاری گادی ۲ در اکتبر ۲۰۱۷ منتشر شد در حالی که دنباله سوم راجو گاری گادی ۳ در سال ۲۰۱۹ منتشر شد که همگی بخشی از مجموعه فیلم های راجو گاری گادی هستند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Raju Gari Gadhi 2015 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Raju Gari Gadhi 2015 یک خانه جن زده در ناندیگاما وجود دارد. اجساد ۳۴ نفر برای مدتی دوباره در آنجا ظاهر شده اند. شش ماه بعد، یک کانال تلویزیونی قصد دارد در آن خانه خالی از سکنه، یک نمایش واقعی را میزبانی کند. این به درستی “Dhayyam tho 7 Rojulu, Pattukunte 3 Kotlu” نامیده می شود (کسانی که ۷ روز را در این کاخ جن زده ناندیگاما بگذرانند و زنده بمانند، ۳ کرور روپیه دریافت می کنند). هفت نفر به نام‌های اشوین (اشوین بابو)، ناندو (چتان چینو)، باربی (اشانیا)، بالا تریپورا سونداری (دانیا بالاکریشنا)، شیوودو (دانراج)، ام وای دانام (شانکار) و بوجیما (ویدیوله رامان) برای نمایش انتخاب شده‌اند. . رئیس برنامه پاکودی (پرابهاس سرنو) و چکودی (راغو بابو) انواع ترس و وحشت را برای شرکت کنندگان ترتیب داده اند.

دانلود زیرنویس فیلم هندی اتاق خواب پادشاه ۲۰۱۵ در ابتدا همه چیز عادی است. اما پس از مدتی، شرکت کنندگان شروع به احساس فعالیت های ماوراء الطبیعه در اطراف خود می کنند. همه به این باور می رسند که کاخ واقعاً خالی از سکنه است، به خصوص اشوین. تنها استثنا ناندو است، پزشکی که از پذیرش چنین داستان های ماوراء طبیعی امتناع می ورزد. در همین حال، اشوین گذشته خود را برای بالا فاش می کند. برادرش دکتر کارتیک (راجیو کانکالا) انقلاب اهدای اعضای بدن را آغاز کرده بود. اما ناگهان جسد او پیدا شد و جسدش در محله ناندیگاما کشف شد. مادر اشوین با دیدن جسد دکتر کارتیک دچار سکته مغزی شد و اشوین تنها برای پرداخت هزینه های بیمارستان در این مسابقه شرکت کرده است.

زیرنویس فیلم Raju Gari Gadhi 2015 - بلو سابتایتل

زیرنویس Raju Gari Gadhi 2015 نمایش پیشرفت می کند و تجاوزات و حملات به شرکت کنندگان افزایش می یابد و باعث مرگ یکی از آنها (شیوودو) می شود. ناندو اکنون مانند دیگران متقاعد شده است که خانه خالی از سکنه است. اما این بار، این اشوین است که ادعا می کند در اینجا هیچ روحی وجود ندارد، که همه را شوکه می کند.

برای بررسی بیشتر، اشوین به تنهایی در اطراف قصر می چرخد و یک اتاق مخفی را کشف می کند. از آنجا تلفن همراه برادر مرحومش را استخراج می کند. اشوین گوشی را به بالا نشان می دهد و با روشن کردن آن، ویدیویی را پیدا می کنند که توسط دکتر کارتیک گرفته شده است. دکتر از این کاخ بازدید کرده بود و همان اتاق مخفی را کشف کرد که در آن اجساد مثله می شدند. با این حال، قبل از اینکه بتواند مجرمان را فاش کند، کشته شد و مرگ او از طریق تلفن ضبط شد. مقصرانی که در دوربین شکار شده اند، کسی نیستند جز ناندو و باربی.

در صحنه بعدی اشوین و بالا مجروح می شوند و توسط ناندو در اتاق اسیر می شوند. ناندو و باربی اشوین را تهدید می کنند که او دستگیر شده است و اگر او حقیقت را فاش کند، بالا کشته می شود و بدن او مثله می شود. اما در اینجا، راز نهایی فیلم فاش می شود. مشخص می شود که این اشوین نیست بلکه ناندو است که به دام افتاده است.

زیرنویس فیلم هندی اتاق خواب پادشاه ۲۰۱۵ در واقع، هیچ ارواح در قصر وجود ندارد. کل این واقعیت شو توسط اشوین با کمک پلیس و رسانه ها راه اندازی شد تا قاتلان واقعی برادرش و ۳۰ نفر دیگر را که در قصر مرده بودند دستگیر کنند. ناندو و باربی یک راکت قاچاق اعضای بدن را در اینجا اداره می کنند. اشوین به آنها مشکوک شده بود، به همین دلیل آنها انتخاب شدند. علاوه بر این، مشخص شد که تمام تعقیب‌هایی که چند روز پیش با باربی و دیگران اتفاق افتاد توسط اشوین و شیوودو (آشوین مشخص شد که در نهایت زنده است) تنظیم شده است. فیلم با مصاحبه اشوین در مورد تجربه اش و نحوه اهدای بقیه پول به امور خیریه به پایان می رسد.

زیرنویس Raju Gari Gadhi 2015 - بلو سابتایتل

پس از موفقیت آن، در سال ۲۰۱۶، PVP Cinema دنباله ای برای فیلم ساخت و آن را با عنوان راجو گاری گدی ۲ نامید که در ۱۳ اکتبر ۲۰۱۷ با ناگارجونا و سامانتا آکیننی به عنوان بازیگران اصلی با ونلا کیشور و سیدات کاپور در نقش محوری اکران شد. Ohmkar دوباره نقش خود را به عنوان کارگردان فیلم بازی می کند. این فیلم نیز سود خوبی به دست آورد و در همه جا به موفقیت رسید. دنباله دیگری با نام Raju Gari Gadhi 3 با اشوین بابو و آویکا گور منتشر شد. Raju Gari Gadhi 2 و Raju Gari Gadhi 3 دو دنباله هستند که به ترتیب در ۱۳ اکتبر ۲۰۱۷ و ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ منتشر شدند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.