تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401 - 15:33
77 بازدید
کد خبر : 206451

دانلود زیرنویس سریال ۲۰۲۱-۱۸۸۳ – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس سریال ۲۰۲۱-۱۸۸۳ – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس سریال ۱۸۸۳ سم الیوت در نقش شی برنان، کارمند آژانس پینکرتون که این اکسپدیشن را رهبری می کند. برنان یک کاپیتان سابق است که در ارتش اتحادیه در طول جنگ داخلی آمریکا خدمت می کرد. همسرش هلن و دخترش هر دو درست قبل از شروع سفر بر اثر آبله می میرند. در حال

دانلود زیرنویس سریال ۱۸۸۳ سم الیوت در نقش شی برنان، کارمند آژانس پینکرتون که این اکسپدیشن را رهبری می کند. برنان یک کاپیتان سابق است که در ارتش اتحادیه در طول جنگ داخلی آمریکا خدمت می کرد. همسرش هلن و دخترش هر دو درست قبل از شروع سفر بر اثر آبله می میرند. در حال سوگواری برای مرگ آنها، آنها را با آتش زدن خانه آنها سوزاند و به خودکشی فکر کرد، اما با ورود توماس قطع شد. برنان به عنوان رهبر ناهموار و فرمانده قطار واگن عمل می کند و مکرراً خطر و فاجعه ای را که در طول راه با آن روبرو خواهند شد یادآوری می کند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس سریال 1883 - بلو سابتایتل

زیرنویس سریال ۱۸۸۳ تیم مک گرو در نقش جیمز داتون، پدربزرگ جان داتون سوم. او از تنسی، در طول جنگ داخلی کاپیتان ارتش ایالات کنفدراسیون بود و در نبرد آنتی‌تام مجروح و اسیر شد. او به مدت سه سال در اردوگاه اسرای اتحادیه نگهداری می شد. او که یک رهبر ماهر و مبارز است، پس از ملاقات با برنان و توماس در فورت ورث، تگزاس، به همراه خانواده‌اش به قطار واگن می‌پیوندد. با این حال، همچنین اشاره شده است که وقتی از دونده نمایش، نویسنده اصلی و خالق سریال برای یلوستون و تیلور شریدان ۱۸۸۳ در مورد رابطه بین جیمز (شخصیت تیم مک‌گرو در سال ۱۸۸۳) و جان (شخصیت کوین کاستنر در یلوستون) در طول بازی سوال شد. شریدان در فیلمبرداری مستند Paramount+ The Road West در ساخت سریال ۱۸۸۳ اظهار داشت: “جیمز پدربزرگ بزرگ، بزرگ و بزرگ جان است.”
فیث هیل در نقش مارگارت داتون، مادربزرگ جان داتون سوم و مادر بزرگ خانواده. او با قطار از تنسی به همراه فرزندان، خواهر شوهرش، کلر، و خواهرزاده اش، مری آبل، به فورت ورث سفر می کند و سفر جدیدی را با همسرش جیمز آغاز می کند.
ایزابل می در نقش السا داتون، دختر ۱۷ ساله باهوش جیمز و مارگارت داتون. بیشتر داستان با صدای او به عنوان راوی روایت می شود. او جوان، بی انضباط و بی گناه، مشتاقانه منتظر این سفر به عنوان یک ماجراجویی بزرگ است. السا در طول سفر دشوار به غرب سخت می شود، همچنین شیفته یک گاوچران و بعداً یک جنگجوی کومانچی می شود. به شدت باعث ناراحتی والدینش شد. با این حال، او همچنین به یک بقا و دختر گاوچران ماهر تبدیل می شود.

زیرنویس سریال 1883 - بلو سابتایتل

زیرنویس ۱۸۸۳ لامونیکا گرت در نقش توماس، یک مامور پینکرتون و یک گروهبان کهنه کار ارتش ایالات متحده از یک هنگ سرباز بوفالو. او با شی برنان همکاری می کند تا به هدایت گروه کمک کند. ورود او به شیا از خودکشی منصرف می شود. توماس یک مرزبان ماهر است و بعداً با یک بیوه رومی به نام نومی رابطه برقرار می کند.
مارک ریسمان در نقش یوزف، یک مهاجر آلمانی که با ریسا ازدواج کرده و قبل از سفر به آمریکا به عنوان نجار کار می کرد. او به اکسپدیشن کمک می کند تا به عنوان مترجم گروه خود و رابط بین آمریکایی ها و مهاجران باشد.
آئودی ریک در نقش جان داتون پدر، پدربزرگ جان داتون سوم، به عنوان یک پسر جوان. او فرزند کوچکتر جیمز و مارگارت است و در ابتدای سفر پنج ساله است.

زیرنویس 1883 - بلو سابتایتل

اریک نلسن در نقش انیس، یک گاوچران جوان که برای اسکورت گروه و مراقبت از گاوهایشان پول می گیرد. او با السا رابطه برقرار می کند. جیمز لندری هبرت در نقش وید، کابوی اصلی. نوح لو گروس در نقش کولتون، یک گاوچران باتجربه که به گروه در سمت تگزاس رودخانه سرخ می پیوندد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.