تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 22:05
77 بازدید
کد خبر : 207595

دانلود زیرنویس فیلم Dr. 56 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Dr. 56 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Dr. 56 2022 زیرنویس فیلم هندی دکتر ۵۶ یک فیلم هیجان انگیز هندی دو زبانه به کارگردانی راجش آناندلیلا است. این فیلم که در کانادا و تامیل فیلمبرداری شده است توسط استودیوهای Hari Hara Pictures و Sri Lakshmi Jyothi Creations تولید شده است. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Dr.

دانلود زیرنویس فیلم Dr. 56 2022 زیرنویس فیلم هندی دکتر ۵۶ یک فیلم هیجان انگیز هندی دو زبانه به کارگردانی راجش آناندلیلا است. این فیلم که در کانادا و تامیل فیلمبرداری شده است توسط استودیوهای Hari Hara Pictures و Sri Lakshmi Jyothi Creations تولید شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Dr. 56 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Dr. 56 2022 در این فیلم پریامانی، پراوین ردی، راج دیپاک شتی و رامش بات در نقش های اصلی بازی می کنند. این فیلم در تاریخ ۹ دسامبر ۲۰۲۲ در سینماها اکران شد.

زیرنویس فیلم Dr. 56 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Dr. 56 2022 پریامانی برای کار بر روی این پروژه در ژوئن ۲۰۱۹ قرارداد امضا کرد و فیلمبرداری تا حد زیادی تا آگوست ۲۰۱۹ به پایان رسید. این فیلم به طور همزمان در کانادا و تامیل فیلمبرداری شد و بازیگر فاش کرد که نقش یک افسر CBI را به تصویر خواهد کشید. این فیلم نشان دهنده بازگشت پریامانی به سینمای تامیل پس از ۱۰ سال بود.

زیرنویس Dr. 56 2022 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم هندی دکتر ۵۶ ۲۰۲۰ این فیلم در ۹ دسامبر ۲۰۲۲ در سینما اکران شد. منتقدی از The New Indian Express خاطرنشان کرد: “به استثنای گنجاندن عناصر تجاری خاص، DR 56 یک معمای قتل کاملا لذت بخش است که در میان وفاداران آن ژانر مورد استقبال قرار خواهد گرفت”. منتقدی از بنگلور میرر خاطرنشان کرد: «اگر هوس یک فیلم اکشن هیجانی دارید، این فیلم را بگیرید».

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.