تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 21:54
55 بازدید
کد خبر : 208860

مشخصات هوآوی nova 12 و ۱۲ Pro به بیرون درز کرد که هر دو با چیپست های HiSilicon Kirin کار می کنند

مشخصات هوآوی nova 12 و ۱۲ Pro به بیرون درز کرد که هر دو با چیپست های HiSilicon Kirin کار می کنند

به گزارش کیمیا خبر و به نقل از gsmarena یک پست Weibo یک پوستر رسمی از دوتایی نوا ۱۲ آینده هوآوی به بیرون درز کرد که اطلاعات زیادی در مورد نوا ۱۲ و نوا ۱۲ پرو فاش کرد. مورد دوم به خصوص جالب است زیرا بر روی چیپست Kirin 9000S اجرا می شود که خانواده

به گزارش کیمیا خبر و به نقل از gsmarena یک پست Weibo یک پوستر رسمی از دوتایی نوا ۱۲ آینده هوآوی به بیرون درز کرد که اطلاعات زیادی در مورد نوا ۱۲ و نوا ۱۲ پرو فاش کرد. مورد دوم به خصوص جالب است زیرا بر روی چیپست Kirin 9000S اجرا می شود که خانواده میت ۶۰ را نیز تقویت می کند.

Leaked poster for the nova 12 family

نوا ۱۲ پرو همچنین دارای پنل OLED خمیده ۱۲۰ هرتزی با محافظ نسل دوم Kunlun است. باتری ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ واتی چراغ ها را روشن نگه می دارد.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و حالت ماکرو، و دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی را به همراه دارد. لیست ویژگی ها شامل تنظیم ۱۰ مرحله ای دیافراگم متغیر است، اما ما مطمئن نیستیم که آیا این فقط یک پیاده سازی نرم افزاری است یا یک لنز دیافراگم متغیر واقعی. دو لنز تصویر شده در جلوی دستگاه ظاهراً دو دوربین سلفی فوق عریض ۶۰ مگاپیکسلی هستند.

از سوی دیگر، vanilla nova 12 به پردازنده Kirin 830 رضایت می دهد، یکی از دوربین های ۶۰ مگاپیکسلی جلویی را نادیده می گیرد، از همان صفحه نمایش OLED خمیده ۱۲۰ هرتزی استفاده می کند و تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی در پشت را با یک واحد متوسط ۸ مگاپیکسلی جایگزین می کند. ظرفیت باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ ۸۸ واتی ذکر شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، سری nova 12 با قیمت ۲۹۹۹ یوان (۴۱۰ دلار) شروع می شود، اما هیچ صحبتی در مورد در دسترس بودن آن وجود ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.