تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 شهریور 1401 - 15:26
452 بازدید
کد خبر : 201585

دانلود ترینر بازی Captain of Industry – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Captain of Industry – گیم تی پلی

بدانلود ترینر بازی Captain of Industry ازی شبیه سازی کلنی و کارخانه. تنها با خدمه وفادار خود، یک مستعمره کوچک از بازماندگان را به یک امپراتوری صنعتی گسترش دهید! از جزیره‌ای متروک گرفته تا کارخانه‌های بزرگ، آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و برنامه‌های فضایی. بسازید، معدن کنید، مزرعه کنید، زمین را شکل دهید، کاوش کنید، تجارت کنید و

بدانلود ترینر بازی Captain of Industry ازی شبیه سازی کلنی و کارخانه. تنها با خدمه وفادار خود، یک مستعمره کوچک از بازماندگان را به یک امپراتوری صنعتی گسترش دهید! از جزیره‌ای متروک گرفته تا کارخانه‌های بزرگ، آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و برنامه‌های فضایی. بسازید، معدن کنید، مزرعه کنید، زمین را شکل دهید، کاوش کنید، تجارت کنید و از سکونتگاه خود مراقبت کنید!

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی Captain of Industry یک بازی شبیه سازی مستعمره و کارخانه است. سفر شما با خدمه کوچکی از بازماندگان در یک جزیره متروک آغاز خواهد شد. اگر کارها را درست انجام دهید، به سمت یک مستعمره خودکفا حرکت خواهید کرد و نقش مهمی در صنعت منطقه ایفا خواهید کرد. اما ابتدا برای زنده ماندن، باید مواد خام استخراج کنید، غذا بکارید، کارخانه بسازید، محصولات بسازید، وسایل نقلیه بسازید، در مورد فن آوری های جدید تحقیق کنید، محیط اطراف خود را کاوش کنید و با جزایر دیگر تجارت کنید. اگر موفق باشید حتی می توانید یک برنامه فضایی راه اندازی کنید و موشک بسازید! اما این راه طولانی و سخت است…

تولید محصولات
ترینر Captain of Industry ساده شروع کنید – آهن را ذوب کنید، بتن را مخلوط کنید، قطعات ساختمانی ایجاد کنید و غذا را پرورش دهید. به زودی شما قادر خواهید بود به پردازش نفت خام، الکترونیک، پنل های خورشیدی، مراکز داده و حتی موشک ها بپردازید. بیش از ۱۵۰ محصول منحصر به فرد برای کاوش و کار با آنها وجود دارد!

وسایل نقلیه بسازید و محصولات را حمل کنید
سیستم لجستیک کاملاً خودکار تضمین می کند که محصولات همیشه به جایی می روند که بیشتر مورد نیاز است. وظیفه شما این است که تدارکات را پیکربندی کنید، کامیون‌های کافی بسازید تا همه چیز را در حرکت نگه دارید، و ماشین‌های نزدیک را با تسمه‌های نقاله یا خطوط لوله برای انتقال منابع بهینه وصل کنید.
کارخانه های کارآمد بسازید
برای ساختن یک امپراتوری پر رونق باید باهوش باشید. ماشین‌ها را با دقت قرار دهید تا آنها را با تسمه‌های نقاله یا لوله‌ها وصل کنید، منابع خام را در نزدیکی محل استخراج آنها تصفیه کنید تا سوخت مورد نیاز برای حمل و نقل را ذخیره کنید، یا زنجیره‌های تولید را با ماشین‌های کارآمدتر ارتقا دهید تا منابع خام ذخیره شود.
استخراج منابع خام در زمین های کاملاً پویا
ثروت های طبیعی سرزمین خود را بیابید و از آنها برای گسترش امپراتوری خود استفاده کنید. معدن زغال سنگ، آهن، مس، طلا یا پمپاژ نفت و آب زیرزمینی! معادن روباز بسازید تا سنگ های معدنی ارزشمند را از زیر زمین استخراج کنید، یا فقط سنگ های اضافی را به اقیانوس بریزید تا زمین جدیدی برای ساخت و ساز ایجاد کنید! به یاد داشته باشید که هیچ کوهی برای ناوگان بیل مکانیکی شما بلند نیست!

زمین خود را کشاورزی کنید
شما باید با پرورش سیب زمینی در مزارع به مردم خود غذا بدهید. اما این کافی نخواهد بود بعداً می توانید محصولات مختلف را برای تولید انواع غذاها و محصولات بیشتر پرورش دهید. شما همچنین می توانید کود تولید کنید و از گلخانه ها برای تامین نیازهای غذایی استفاده کنید.

تحقیق در مورد فناوری های جدید
تحقیق ضروری است! قفل ساختمان ها و مصالح جدید را باز کنید و کارخانه خود را کارآمدتر کنید. فناوری های جدید مسیر آینده شما را تغییر خواهند داد.
جهان را کاوش کنید، با متحدان تجارت کنید، با دزدان دریایی مبارزه کنید
کشتی خود را با موتورها، زره ها و سلاح های بهتر تعمیر و ارتقا دهید. محیط اطراف خود را کاوش کنید، پناهندگان، سکونتگاه های متحدین را برای تجارت پیدا کنید، منابع بیشتری را کشف کنید و برای نبردهای دریایی با دزدان دریایی مزاحم آماده باشید!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.