تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 19:06
101 بازدید
کد خبر : 208172

دانلود زیرنویس فیلم Vedha 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Vedha 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Vedha 2022 زیرنویس فیلم هندی ودا یک فیلم درام اکشن به زبان کانادایی هندی محصول ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی هارشا است که توسط Geeta Shivarajkumar تحت عنوان Geeta Pictures در همکاری با Zee Studios تهیه شده است. ستارگان این فیلم شیوا راجکومار و گاناوی لاکسمن در نقش های اصلی و Umashree،

دانلود زیرنویس فیلم Vedha 2022 زیرنویس فیلم هندی ودا یک فیلم درام اکشن به زبان کانادایی هندی محصول ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی هارشا است که توسط Geeta Shivarajkumar تحت عنوان Geeta Pictures در همکاری با Zee Studios تهیه شده است. ستارگان این فیلم شیوا راجکومار و گاناوی لاکسمن در نقش های اصلی و Umashree، Aditi Sagar، Shwetha Chengappa و Kuri Prathap در نقش های فرعی حضور دارند. این فیلم صد و بیست و پنجمین فیلم شیوا راجکومار است و در ۲۳ دسامبر ۲۰۲۲ مصادف با کریسمس اکران شد و نقدهای مثبت منتقدان را دریافت کرد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Vedha 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Vedha 2022 در میسور، زنی به نام نیلا توسط مردی در اتوبوس مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. رفت و آمد به محل کارش نیل به خانه می رسد و این موضوع را به مادربزرگش راما، بازرس بازنشسته، می گوید. راما به او توصیه می کند که کتابی به نام ودا بخواند که حول محور هولیگانی به نام ودا می چرخد.

در دهه ۱۹۸۰، ودا با دخترش کاناکا که از زندان آزاد می‌شود، ملاقات می‌کند و این دو به یک قتل عام می‌پردازند. آنها از یک روستا سرگردان می شوند و سه نفر را می کشند: بازرس رودرا، گیر، نانجاپا. ودا همچنین دو زن را از فروخته شدن به عنوان کارگر بسته نجات می دهد و افراد مسئول را مجازات می کند. راما به عنوان بازرس مسئولیت را بر عهده گرفت و همراه با پاسبان گوویندپا، شروع به تحقیق در مورد حوادث می کند و نتیجه می گیرد که ودا و کاناکا مسئول هستند. راما از وکیلی به نام جیریجا از گذشته ودا مطلع می شود.

دانلود زیرنویس فیلم هندی ودا ۲۰۲۲ گذشته: ودا با همسرش پوشپا و دخترش کاناکا زندگی شادی دارد. بعداً ودا به دلیل دزدی توسط بیرا به مدت سه روز به زندان فرستاده می شود. یک شب در حالت مستی، گیر، بیرا، کالایان و نانجپا به طرز وحشیانه ای به کاناکا حمله می کنند. پوشپا که از این موضوع خشمگین شده است به آنها حمله می کند تا توسط آنها کشته شود. رودرا همچنین به آنها کمک می کند تا شواهد را از بین ببرند و کاناکا را به زندان نوجوانان فرستاد. پس از آموختن این موضوع، ودا شاهد چوداپا را به دلیل شهادت دروغ می‌کشد. به رودرا (که بعداً زنده می ماند) حمله می کند و از دهکده فرار می کند و منتظر می ماند تا کاناکا از زندان آزاد شود و انتقام بگیرد.

زیرنویس فیلم Vedha 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Vedha 2022 حال: ودا و کاناکا برای کشتن کالایان می رسند که بعداً به دلیل گناه خودکشی می کند. آنها همچنین به خانه بیرا می‌رسند و سر همسر بیرا را می‌برند و بعداً بیرا را می‌کشند. راما به همراه پااری، یک کارمند ، و دوست ودا دایا وارد می‌شود. پااری فاش می‌کند که دایا نیز در حمله کاناکا نقش داشته و او بود که موقعیت خود را به Beera اطلاع داد. پااری نیز بارها سعی کرده بود دایا را بکشد، اما دومی همیشه موفق به فرار می شد. ودا خشمگین می شود و دایا را می کشد، بنابراین انتقام بی عدالتی انجام شده علیه پوشپا و کاناکا را می گیرد. بعداً ودا و کاناکا خاکستر پوشپا را در رودخانه فرو می برند و به فعالیت های هوشیارانه خود ادامه می دهند.

زیرنویس فیلم هندی ودا ۲۰۲۲ نیل پس از گوش دادن به داستان ودا، در نهایت شجاعت تازه ای به دست می آورد و سر کار برمی گردد. نیلا در حالی که به محل کار خود می رود، دوباره توسط همان مرد در اتوبوس مورد آزار و اذیت قرار می گیرد، فقط برای اینکه او با یک خودکار به آلت تناسلی او ضربه می زند.

زیرنویس Vedha 2022 - بلو سابتایتل

Sridevi S از The Times of India 3.5 از ۵ ستاره را به خود اختصاص داد و نوشت: “Vedha به موضوعی دست نخورده و حساس از کودک آزاری می پردازد. این ترکیبی عالی از عناصر تجاری با پیامی قوی در مورد آزار و اذیت زنان به صورت روزانه است. روایت می توانست بهتر باشد، اما پیام و بازی های خیره کننده فیلم را سرپا نگه می دارد.” Y. Maheswara Reddy از Bangalore Mirror 3.5 ستاره از ۵ ستاره را داد و نوشت که این فیلم برای طرفداران Shivarajkumar “باید تماشا شود”. Swaroop Kodur از OTTplay ۳ ستاره از ۵ ستاره را داد و نوشت: “Vedha، که گفته شد، خالی از نگرانی نیست و ممکن است با توجه به حساسیت موضوع، تخلف از فیلم کمی بیش از حد هشدار دهنده و غیرقابل قبول باشد. فیلم قلب را در جای درست قرار داده است و جدای از تمام تدبیرها، تماشای لذت بخشی است.”

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.