تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 تیر 1401 - 16:59
174 بازدید
کد خبر : 199538

دانلود زیرنویس فیلم The Bloody Man 2020 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Bloody Man 2020 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Bloody Man 2020 با یک عکس شبانه از اسباب‌بازی‌های استادان جهان روی میز شروع می‌شود و به ما می‌گوید که این یک بازگشت دیگر به دهه ۸۰ است. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم The Bloody Man 2020 سام (دیوید دانیل) به تازگی مادرش لوری (لیزا ویلکاکس) را از

دانلود زیرنویس فیلم The Bloody Man 2020 با یک عکس شبانه از اسباب‌بازی‌های استادان جهان روی میز شروع می‌شود و به ما می‌گوید که این یک بازگشت دیگر به دهه ۸۰ است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Bloody Man 2020 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Bloody Man 2020 سام (دیوید دانیل) به تازگی مادرش لوری (لیزا ویلکاکس) را از دست داده است. پدرش (جرمی کار، افسانه The Oro Arrowhead، No Vacancy) هیچ وقت را برای انتقال نامادری کیم (شوالیه سه شنبه) تلف نکرد. بدتر از آن، برادرش مایکل (سم هادن) و خواهرش امی (اولیویا سندرز) او را می پذیرند. ، در حالی که سام به او و انگیزه هایش مشکوک است.

این پویایی خانواده، همراه با آزار و اذیت سام در مدرسه است که بیشتر ساعت اول فیلم The Bloody Man را اشغال می کند. این فیلم به مدت دو ساعت به همراه تیتراژ پخش می‌شود و به نظر می‌رسد برای رسیدن به چیزی که تماشاگر آن را تماشا می‌کند، همیشه طول می‌کشد. بله، ارائه پس زمینه به بیننده چیز خوبی است. اما این تنظیمات آنقدر آشنا است که نیازی به صرف زمان زیادی برای آن نیست، به خصوص که چندین صحنه به سادگی ایده‌های مشابهی را تکرار می‌کنند.

ما تجسمی از خواندن یک کمیک سم و یک فلش بک طولانی به زمانی که مادرش هنوز زنده بود، دریافت می کنیم. اما بیشتر این یک زنجیره بی پایان از یادآوری است که سام یک خارجی است و در مدرسه و در خانه که توسط برادرش مورد آزار و اذیت قرار می گیرد، مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. و او واقعاً نامادری خود را دوست ندارد. بسیاری از این موارد را می‌توان کوتاه کرد و سرعت و لذت مرد خونین را بهبود بخشید.

زیرنویس فیلم The Bloody Man 2020 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Bloody Man 2020 زمانی که پدر مجبور شود برای کسب و کار برود و کیم نقش نامادری شیطانی را بازی کند، بسیاری از بینندگان به شدت خسته خواهند شد. و با The Bloody Man تلاش می‌کند تا معادل دروازه یا جوخه هیولا باشد و به عنوان مقدمه‌ای برای این ژانر برای بینندگان جوان‌تر عمل کند که با توجه به توجه کوتاه‌تر بچه‌ها، مشکل بزرگ‌تری خواهد بود.

کارگردان دانیل بندیکت (بانی، ناخواسته) و کاسی کلارک، نویسنده همکار، حتی ما را مجبور می‌کنند در تجسم سه داستان کسل‌کننده‌ای که خواهر و برادر تعریف می‌کنند، بنشینیم تا در نهایت آنچه را که قبلاً حدس زده‌ایم به ما بگویند و اجازه دهیم هیولا رها شود، کاری که باید انجام می‌داد. حداقل نیم ساعت زودتر بدتر از این هم بازی است. اکثر بازیگران تجربه محدود یا بدون تجربه دیگری دارند و اغلب نشان می دهد. بازی‌های افتضاحی در فیلم The Bloody Man وجود دارد که آخرین چیزی است که در یک فیلم دیالوگ سنگین به آن نیاز دارید.

زیرنویس The Bloody Man 2020 - بلو سابتایتل

من باید به مرد خونین برای انجام یک کار خوب در بازسازی دهه ۸۰ اعتبار بدهم، مطمئناً آن قسمت به درستی انجام شد. چند اثر عملی نیز وجود دارد که به خوبی انجام شده است، اما این واقعاً در مورد آن است. هنگامی که او بالاخره ظاهر شد، مرد خونین یک هیولای بسیار ضعیف است. او حتی ترسناک به نظر نمی رسد، او فقط یک پسر کچلی است که گهگاه خون روی سرش جاری می شود و خطوط بسیار نازک بیرون می زند.

در واقع، بهترین لحظات The Bloody Man لحظاتی طنزآمیز است که شامل یک دست بریده شده با نگرش بد است. این فیلم من را نترساند و من شک دارم که هیچ کدام از بینندگان حتی در مورد پایان آن شک داشته باشند. صحنه‌ای در اواسط اعتبار وجود دارد که بخشی از حاشیه‌های تهوع‌آور و مفید را می‌گیرد، اما چیز خاصی نیست و من شک دارم کسی منتظر آن باشد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.