تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 18:23
146 بازدید
کد خبر : 208008

دانلود زیرنویس فیلم Vattam 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Vattam 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Vattam 2022 زیرنویس فیلم هندی دایره یک فیلم درام اکشن به زبان تامیل است که در سال ۲۰۲۲ به کارگردانی کامالکانان ساخته شده است. سیبی ساتیاراج، آندریا جرمیا، آتلیا راوی و شیام پراساد در این فیلم بازی می‌کنند. عکاسی اصلی فیلم در حدود ژوئیه ۲۰۱۸ آغاز شد. این فیلم در ۲۹ ژوئیه

دانلود زیرنویس فیلم Vattam 2022 زیرنویس فیلم هندی دایره یک فیلم درام اکشن به زبان تامیل است که در سال ۲۰۲۲ به کارگردانی کامالکانان ساخته شده است. سیبی ساتیاراج، آندریا جرمیا، آتلیا راوی و شیام پراساد در این فیلم بازی می‌کنند. عکاسی اصلی فیلم در حدود ژوئیه ۲۰۱۸ آغاز شد. این فیلم در ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ در دیزنی+ هاتستار منتشر شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Vattam 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Vattam 2022 مانو در آستانه عروسی کوکیلاوانی دوست دختر سابقش تصمیم می گیرد مست بمیرد اما از شراب فروشی بیرون رانده می شود. او فریب خورده و به ربودن یک تاجر تصادفی به نام گاوتام ادامه می دهد که در آنجا با همسر گاتهام، پارواتی به عنوان گروگان برخورد می کند و در نهایت او را مبادله می کند.

زیرنویس فیلم Vattam 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Vattam 2022 فیلمبرداری فیلم در جولای ۲۰۱۸ آغاز شد و بخش‌هایی از فیلم بیشتر در کویمباتور فیلمبرداری و جریان داشت. سیبی ساتیاراج برای بازی در نقش اصلی قرارداد امضا کرد در حالی که او فیلمبرداری برای Ranga را با آتلیا راوی به پایان رساند و آندریا جرمیا به عنوان بازیگر اصلی زن در این فیلم نقش‌های محوری را بازی کرد.

زیرنویس Vattam 2022 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم فیلم هندی دایره ۲۰۲۲

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.