تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 - 18:59
172 بازدید
کد خبر : 207463

دانلود زیرنویس فیلم Up Periscope 1959 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Up Periscope 1959 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Up Periscope 1959 یک فیلم درام زیردریایی جنگ جهانی دوم محصول ۱۹۵۹ به کارگردانی گوردون داگلاس، تهیه‌کنندگی اوبری شنک و با بازی جیمز گارنر و ادموند اوبراین است. بازیگران مکمل آندرا مارتین، آلن هیل جونیور، اد بیرنز، وارن اوتس و ساندرا ادواردز هستند. فیلمبرداری و پردازش این فیلم در WarnerScope و Technicolor

دانلود زیرنویس فیلم Up Periscope 1959 یک فیلم درام زیردریایی جنگ جهانی دوم محصول ۱۹۵۹ به کارگردانی گوردون داگلاس، تهیه‌کنندگی اوبری شنک و با بازی جیمز گارنر و ادموند اوبراین است. بازیگران مکمل آندرا مارتین، آلن هیل جونیور، اد بیرنز، وارن اوتس و ساندرا ادواردز هستند. فیلمبرداری و پردازش این فیلم در WarnerScope و Technicolor انجام شد و توسط برادران وارنر توزیع شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Up Periscope 1959 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Up Periscope 1959 ستوان کنت برادن، قورباغه‌باز نیروی دریایی ایالات متحده که به تازگی آموزش دیده است، به طور غیرمنتظره‌ای دستور می‌دهد تا بدون اطلاع دوست دختر جدیدش، سالی جانسون، برای انجام وظیفه حاضر شود. او متوجه می شود که او یک افسر اطلاعات نیروی دریایی است که مسئول تایید اخیر شخصیت و آمادگی او برای یک ماموریت ویژه است.

دانلود زیرنویس فیلم پریسکوپ بالا ۱۹۵۹ فرمانده زیردریایی استیونسون، که روحیه خدمه‌اش به دلیل مرگ غیرضروری اخیر یکی از خدمه متزلزل شده است، دستور می‌گیرد تا برادن را به جزیره کوسایی (کوسرای) ببرد تا از یک کتاب رمز در ایستگاه رادیویی ژاپن عکس بگیرد. استیونسون در للو هاربر منتظر می ماند در حالی که برادن ماموریت مخفی خود را انجام می دهد.

زیرنویس فیلم Up Periscope 1959 - بلو سابتایتل

زیرنویس Up Periscope 1959 پس از بازگشت برادن، استیونسون نامه ای را دیکته می کند که در آن خود را متهم به به خطر انداختن زیردریایی و خدمه خود می کند تا ماموریت برادن را آسان تر کند. هنگامی که آنها به پرل هاربر می رسند، برادن به استیونسون اطلاع می دهد که خدمه او نامه را “از دست داده اند”. در کمال تعجب و خوشحالی برادن، سالی در اسکله منتظر است تا به او سلام کند.

زیرنویس Up Periscope 1959 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم پریسکوپ بالا ۱۹۵۹ در یک نقد معاصر برای نیویورک تایمز، منتقد A. H. Weiler نوشت: “به نظر می رسد من یک دوره آشنا و تا حدودی غیر دراماتیک را طی می کنم … اگرچه در “Up Periscope” لحظاتی پرتنش وجود دارد، اما یک دوره سینمایی را دنبال می کند. شجاعت نشان داده شده در اینجا دیگر ناگفته نیست.”

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.