تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 18:44
131 بازدید
کد خبر : 208081

دانلود زیرنویس فیلم Steal 2002 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Steal 2002 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Steal 2002 یک فیلم اکشن محصول سال ۲۰۰۲ به کارگردانی جرارد پیرس و با بازی استیون دورف، ناتاشا هنستریج، بروس پین و استیون برکف است. این اثر توسط مارک ازرا و پیرس نوشته شده است. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Steal 2002 اسلیم (استیون دورف)، فرانک (استیون مک کارتی)،

دانلود زیرنویس فیلم Steal 2002 یک فیلم اکشن محصول سال ۲۰۰۲ به کارگردانی جرارد پیرس و با بازی استیون دورف، ناتاشا هنستریج، بروس پین و استیون برکف است. این اثر توسط مارک ازرا و پیرس نوشته شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Steal 2002 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Steal 2002 اسلیم (استیون دورف)، فرانک (استیون مک کارتی)، اوتیس (کل بنت) و الکس (کارن کلیشه) گروهی از سارقان جوان بانک هستند که جنایات خود را به صورت ناشناس و به روش‌های خلاقانه شامل ورزش‌های شدید مانند اسکیت و اسنوبورد انجام می‌دهند. این گروه به رهبری ستوان مک‌گرودر (بروس پین) از دستگیری پلیس طفره می‌روند، اما به نظر می‌رسد فردی ناشناس می‌داند که آنها چه کسانی هستند و تهدید می‌کند که پلیس را مطلع می‌کند مگر اینکه برای او سرقتی انجام دهند. وارد گروه اوباش شوید، به نمایندگی از مجری دنیای اموات، سورتین (استیون برکف)، که به گروه دستور می دهد تا برای آنها نیز کار کنند وگرنه همه آنها کشته خواهند شد. اسلیم با کارن (ناتاشا هنستریج)، کارآگاه پلیسی که به مک‌گرودر بی‌اعتماد است، درگیر می‌شود و برای نجات او و دوستانش از تهدید مرد ناشناس و اوباش، اسلیم دزدی جسورانه‌ای را سرهم می‌کند.

زیرنویس فیلم Steal 2002 - بلو سابتایتل

زیرنویس Steal 2002 در ۲۵ آوریل ۲۰۰۳ اکران محدودی را در ایالات متحده دریافت کرد و ۲۲۰۹۹۴ دلار فروخت. مجموعا ۷,۶۲۲,۳۸۳ دلار در سراسر جهان فروخت. این فیلم توسط انجمن فیلم های سینمایی آمریکا رتبه بندی نشد و گواهی ۱۵ را از هیئت رده بندی فیلم بریتانیا دریافت کرد.

زیرنویس Steal 2002 - بلو سابتایتل

این فیلم در وب سایت نقد و بررسی فیلم Rotten Tomatoes دارای امتیاز ۲۹ درصدی است. نیل اسمیت، خبرنگار بی‌بی‌سی، ۲ ستاره از ۵ ستاره را به این فیلم اعطا کرد و آن را “بسیار وحشتناک” خواند و آن را متهم کرد که می‌خواهد به محبوبیت xXx و Extreme Ops دست یابد. او در رقص مبارزاتی یک نکته مثبت پیدا کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.