تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 21:32
154 بازدید
کد خبر : 208392

دانلود زیرنویس فیلم Six Bridges to Cross 1955 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Six Bridges to Cross 1955 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Six Bridges to Cross 1955 زیرنویس فیلم شش پل برای عبور یا ۶ پل برای عبور  یک فیلم جنایی نوآر آمریکایی به کارگردانی جوزف پیونی و با بازی تونی کورتیس، جورج نادر و جولی آدامز است که در سال ۱۹۵۵ منتشر شد. فیلم Six Bridges to Cross بر اساس سرقت معروف در

دانلود زیرنویس فیلم Six Bridges to Cross 1955 زیرنویس فیلم شش پل برای عبور یا ۶ پل برای عبور  یک فیلم جنایی نوآر آمریکایی به کارگردانی جوزف پیونی و با بازی تونی کورتیس، جورج نادر و جولی آدامز است که در سال ۱۹۵۵ منتشر شد. فیلم Six Bridges to Cross بر اساس سرقت معروف در سال ۱۹۵۰ از بوستون، ماساچوست در لبه بزرگ بزرگ ساخته شده است که در آن دزدان با حدود ۲.۵ میلیون دلار پول خود را از دست دادند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Six Bridges to Cross 1955 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Six Bridges to Cross 1955 جری فلوریا (تونی کورتیس) در حال برنامه ریزی برای سرقت است. داستان با اتفاقاتی شروع می شود که فلورآ (سال مینیو) جوان را به یک کلاهبردار تبدیل کرد. یک روز او در جریان یک سرقت مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و در نتیجه یک پلیس مطیع و همسرش او را زیر بال خود می گیرند. در جوانی آنها را فریب می دهد و وانمود می کند که دیگر قصد مجرمانه ای ندارد و حتی در برینکس شغلی پیدا می کند. آنها غافلند که او در حال آماده شدن برای سرقت از مؤسسه است. تنها پس از آن است که او و گروهش دزدی را انجام می دهند که فلوریا در اعمال خود تجدید نظر می کند و تلاش می کند تا این جنایت را جبران کند.

زیرنویس فیلم Six Bridges to Cross 1955 - بلو سابتایتل

زیرنویس Six Bridges to Cross 1955 فیلمنامه این فیلم را سیدنی بوهم بر اساس فیلم آنها ۲۵۰۰۰۰۰۰ دلار دزدیدند اثر جوزف اف. این فیلم در لوکیشن در بوستون فیلمبرداری شده است. جف چندلر قرار بود نقش اول را بازی کند اما نپذیرفت و توسط یونیورسال محروم شد.

زیرنویس Six Bridges to Cross 1955 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم شش پل برای عبور ۱۹۵۵ کلینت ایستوود جوان در می ۱۹۵۴ در اولین تست واقعی خود برای این فیلم تست بازیگری داد اما توسط پونی رد شد. بخشی از فلورا جوان به سال مینیو ۱۵ ساله داده شد. مینیو همچنین با موفقیت برای حضور در جنگ خصوصی سرگرد بنسون به عنوان یک سرهنگ کادت در مقابل چارلتون هستون تست تست داده بود. سامی دیویس جونیور برای خواندن آهنگی که توسط دوست جف چندلر و هنری مانچینی نوشته شده بود، استخدام شد و آن را در ۲ دسامبر ۱۹۵۴ ضبط کرد. موسیقی کلی توسط فرانک اسکینر و هرمان استاین ساخته شد، اما آنها در فیلم به دلیل مشارکت هایشان بی اعتبار شدند. .

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.