تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1401 - 21:01
170 بازدید
کد خبر : 207785

دانلود زیرنویس فیلم Seven Years in Tibet 1997 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Seven Years in Tibet 1997 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Seven Years in Tibet 1997 زیرنویس فیلم هفت سال در تبت یک فیلم درام جنگی بیوگرافی آمریکایی به کارگردانی ژان ژاک آنود است که در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. این بر اساس خاطرات هاینریش هارر در سال ۱۹۵۲، کوهنورد اتریشی و گروهبان شوتستافل (SS) هفت سال در تبت، درباره تجربیات او در

دانلود زیرنویس فیلم Seven Years in Tibet 1997 زیرنویس فیلم هفت سال در تبت یک فیلم درام جنگی بیوگرافی آمریکایی به کارگردانی ژان ژاک آنود است که در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. این بر اساس خاطرات هاینریش هارر در سال ۱۹۵۲، کوهنورد اتریشی و گروهبان شوتستافل (SS) هفت سال در تبت، درباره تجربیات او در تبت بین سال‌های ۱۹۴۴ و ۱۹۵۱ است. براد پیت و دیوید تیولیس، ستاره‌های Seven Years in Tibet، و آهنگ‌هایی که توسط جان ویلیامز ساخته شده است. اجرای ویژه ای از نوازنده ویولن سل یو یو ما.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Seven Years in Tibet 1997 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Seven Years in Tibet 1997 در سال ۱۹۳۹، هاینریش هارر، کوهنورد اتریشی، همسر باردار خود را ترک می‌کند تا به پیتر آفشنایتر در تیمی بپیوندد که در تلاش برای صعود به قله نانگاپاربات در هند تحت حاکمیت بریتانیا (اکنون بخشی از پاکستان) است. هنگامی که جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۳۹ آغاز می شود، آنها توسط مقامات انگلیسی به دلیل دشمن بیگانه بودن دستگیر می شوند. آنها در اردوگاه اسیران جنگی در دهرادون در کوهپایه های هیمالیا، در ایالت اوتاراکند امروزی هند، زندانی هستند. همسر هرر، اینگرید، که پسری به دنیا آورده است که او ندیده است، برای او اوراق طلاق از اتریش می‌فرستد که در آن زمان توسط آلمان نازی ضمیمه شده بود.

در سال ۱۹۴۴، هارر و آفشنایتر از زندان فرار کردند و به تبت رفتند. پس از اینکه در ابتدا توسط ملت منزوی طرد شدند، آنها موفق می شوند با لباس مبدل به شهر لهاسا، پایتخت تبت سفر کنند. در آنجا مهمان خانه دیپلمات تبتی کونگو تسارونگ می شوند. نگاوانگ جیگمه، مقام ارشد تبتی نیز با هدایایی از کت و شلوارهای سفارشی غربی با این دو خارجی دوستی می کند. Aufschnaiter عاشق خیاط، Pema Lhaki می شود و با او ازدواج می کند. هارر تصمیم می گیرد مجرد بماند، هم برای اینکه روی شغل جدید خود یعنی نقشه برداری از زمین تمرکز کند و هم از تجربه یک رابطه ناموفق دیگر جلوگیری کند.

دانلود زیرنویس فیلم هفت سال در تبت ۱۹۹۷ در سال ۱۹۴۵، هارر قصد دارد با شنیدن پایان جنگ به اتریش بازگردد. اما پسرش رولف نامه ای سرد برای او می فرستد که در آن می گوید هرر پدرش نیست. این امر هارر را از ترک تبت باز می دارد. به زودی پس از آن، هارر به کاخ پوتالا دعوت می شود و چهاردهمین معلم دالایی لاما در جغرافیا، علم و فرهنگ غرب جهان می شود. هرر و دالایی لاما در نهایت با یکدیگر دوست می شوند.

زیرنویس فیلم Seven Years in Tibet 1997 - بلو سابتایتل

زیرنویس Seven Years in Tibet 1997 در همین حال، روابط سیاسی با دولت جدید کمونیستی چین با برنامه ریزی برای حمله به تبت تیره می شود. نگاوانگ جیگمه ارتش تبت را در شهر مرزی چامدو رهبری می کند تا جلوی پیشروی ارتش آزادیبخش خلق را بگیرد. با این حال، او در نهایت تسلیم می شود و پس از نبرد یک طرفه چامدو، انبار مهمات تبتی را منفجر می کند.

در طی امضای معاهده، کونگو تسارونگ به هارر می‌گوید که اگر جیگمه تسلیحات را نابود نمی‌کرد، چریک‌های تبتی می‌توانستند گذرگاه‌های کوهستانی را برای ماه‌ها یا حتی سال‌ها حفظ کنند. به اندازه کافی برای درخواست کمک از کشورهای دیگر. او همچنین بیان می کند که برای تبتی ها، کاپیتولاسیون مانند حکم اعدام است. در حالی که چینی ها تبت را اشغال می کنند، هارر نگاوانگ جیگمه را به خاطر خیانت به کشورش محکوم می کند و دوستی آنها را پایان یافته است. هارر از شدت عصبانیت، با بازگرداندن ژاکتی که نگاوانگ جیگمه به او هدیه داده بود، مقام ارشد را تحقیر می‌کند. و همچنین با انداختن او روی زمین قبل از طوفان کردن.

هارر سعی می کند دالایی لاما را متقاعد کند که فرار کند، اما او قبول نمی کند. نمی خواهد مردمش را رها کند. دالایی لاما هارر را تشویق می کند که به اتریش بازگردد و برای پسرش پدر شود. پس از مراسم بر تخت نشستن، که در آن دالایی لاما رسما به عنوان رهبر معنوی و دنیوی تبت بر تخت نشست، هارر در سال ۱۹۵۱ به اتریش باز می گردد.

زیرنویس فیلم هفت سال در تبت ۱۹۹۷ پسر هارر، رولف، ابتدا از ملاقات با او امتناع می ورزد، اما هارر جعبه موسیقی را که دالایی لاما به او داده بود می گذارد و این علاقه پسر را برانگیخت. سال ها بعد، هارر و رولف (که اکنون یک نوجوان است) در حال کوه نوردی با هم دیده می شوند که نشان می دهد آنها رابطه خود را اصلاح کرده اند.

زیرنویس Seven Years in Tibet 1997 - بلو سابتایتل

زیرنویس هفت سال در تبت ۱۹۹۷ بر اساس ۳۶ نقد گردآوری شده توسط Rotten Tomatoes، این فیلم با میانگین امتیاز ۶.۲/۱۰ مورد تایید ۵۸ درصدی قرار گرفت. در اجماع این سایت آمده است: “هفت سال در تبت داستان زندگی واقعی و جذاب خود را با لطف و محبت خاصی بیان می کند، حتی اگر هرگز آنطور که می تواند زنده نشود.” متاکریتیک، که بر اساس بررسی‌های منتقدان جریان اصلی، رتبه‌بندی نرمال‌شده‌ای را در محدوده ۰ تا ۱۰۰ اختصاص می‌دهد، میانگین امتیاز ۵۵ را بر اساس ۱۸ بررسی محاسبه کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.