تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 - 22:08
174 بازدید
کد خبر : 208352

دانلود زیرنویس فیلم Knock at the Cabin 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Knock at the Cabin 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Knock at the Cabin 2023 زیرنویس فیلم ضربه در کابین یک فیلم ترسناک روان‌شناختی آخرالزمانی آمریکایی محصول ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی ام. نایت شیامالان است که فیلمنامه را از روی پیش‌نویس اولیه استیو دزموند و مایکل شرمن نوشته است. این بر اساس رمان ۲۰۱۸ کابین در انتهای جهان اثر پل جی

دانلود زیرنویس فیلم Knock at the Cabin 2023 زیرنویس فیلم ضربه در کابین یک فیلم ترسناک روان‌شناختی آخرالزمانی آمریکایی محصول ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی ام. نایت شیامالان است که فیلمنامه را از روی پیش‌نویس اولیه استیو دزموند و مایکل شرمن نوشته است. این بر اساس رمان ۲۰۱۸ کابین در انتهای جهان اثر پل جی ترمبلی، اولین اقتباس از یکی از آثار او ساخته شده است. در این فیلم دیو باتیستا، جاناتان گروف، بن آلدریج، نیکی آموکا برد، کریستن کوی، ابی کوئین و روپرت گرینت به ایفای نقش پرداخته اند. در این فیلم، یک خانواده سه نفره که در یک کلبه دورافتاده تعطیلات خود را سپری می‌کنند، ناگهان توسط چهار غریبه گروگان گرفته می‌شوند و از آنها می‌خواهند یکی از خود را برای جلوگیری از آخرالزمان قربانی کنند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Knock at the Cabin 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Knock at the Cabin 2023 ون هفت ساله با پدر و مادرش اریک و اندرو در کلبه دورافتاده‌شان در روستایی پنسیلوانیا تعطیلات می‌گذراند. هنگام صید ملخ، غریبه ای به نام لئونارد به ون نزدیک می شود. او که در ابتدا جذاب بود، توضیح می دهد که برای نجات دنیا به کمک ون و والدینش نیاز دارد. با این حال، در حالی که ون و لئونارد با هم برای صید ملخ وقت می گذرانند، وقتی سه نفر دیگر با سلاح های موقت ظاهر می شوند، مشکوک می شود. ون برای هشدار دادن به اریک و اندرو فرار می کند، اما بازدیدکنندگان وارد کابین می شوند و آنها را می بندند و اریک دچار ضربه مغزی می شود.

لئونارد و همراهانش – سابرینا، آدریان و ردموند – ادعا می‌کنند که هرگز تا به امروز ملاقات نکرده‌اند و قصد آسیب رساندن به خانواده را ندارند. با این حال، در یک هفته گذشته، آنها توسط رویاها و نیروی ناشناخته ای برای یافتن خانواده رانده شده اند. این گروه یک آخرالزمان قریب الوقوع را پیش بینی می کند که در آن لئونارد ادعا می کند که اقیانوس ها طلوع خواهند کرد، یک بیماری همه گیر گسترش خواهد یافت، آسمان سقوط خواهد کرد و تاریکی زمین را فرا خواهد گرفت. تنها راه جلوگیری از این امر این است که خانواده یکی از خود را قربانی کند. به آنها اخطار داده می شود که اگرچه از آخرالزمان جان سالم به در خواهند برد، اما اگر انتخابی نکنند، آخرین مردم زنده خواهند بود. اریک و اندرو مشکوک هستند که گروه دروغ می‌گویند و انگیزه این حمله نفرت و توهم است.

دانلود زیرنویس فیلم ضربه در کابین ۲۰۲۳ هنگامی که خانواده از انتخاب خودداری می کنند، بازدیدکنندگان ردموند را با پوشاندن سر او با پارچه ای قربانی می کنند و او را تا حد مرگ با سلاح های خود کتک می زنند. یک اریک که دچار ضربه مغزی شده است، در حین مرگ ردموند، شکلی از نور را می بیند. در تلویزیون، گزارش های رسانه ای مگاسونامی ویرانگر را نشان می دهد، که لئونارد اعلام می کند آغاز آخرالزمان است. اندرو ردموند را می شناسد، او معتقد است که روری اوبانن، مردی همجنسگرا هراسی است که سال ها قبل در یک بار به او حمله کرده بود و منجر به زندانی شدن روری شد. اندرو فکر می کند که روری او را برای انتقام دنبال کرده است. لئونارد، سابرینا و آدریان فرضیه اندرو را زیر سوال می برند و با گناه خود دست و پنجه نرم می کنند، اما همچنان رویاهای خود را حفظ می کنند. آنها فاش می کنند که مرگ ردموند اولین فاجعه را به راه انداخته است. روز بعد، مزاحمان آدریان را قربانی می‌کنند، زیرا خانواده همچنان بلاتکلیف است. این فاجعه همچنان ادامه دارد که یک ویروس کشنده آنفولانزا، که کودکان به ویژه در برابر آن آسیب پذیر هستند، در سراسر جهان گسترش می یابد.

زیرنویس فیلم Knock at the Cabin 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Knock at the Cabin 2023 اندرو اصرار دارد که این بلایا تصادفی هستند و بازدیدکنندگان در انتظار پخش خبری از پیش برنامه ریزی شده بودند. سابرینا توضیح می‌دهد که چگونه او و سایر بازدیدکنندگان از طریق دیدگاه‌های خود یکدیگر را به صورت آنلاین پیدا کردند. اندرو فرار می کند، اسلحه خود را از ماشینش بیرون می آورد و تا زمانی که سابرینا فرار می کند به سمت سابرینا شلیک می کند. او کیف پول ردموند را پیدا می کند و به لئونارد ثابت می کند که روری بوده است. اندرو که در اثر حمله او مجروح شده و لاستیک‌هایشان بریده شده است، معتقد است که آن چهار نفر با کامیونی در همان نزدیکی آمدند و به آنها پیشنهاد می‌کند که از آن برای فرار استفاده کنند. در حالی که لئونارد زیر اسلحه نگه داشته می شود، سابرینا وارد خانه می شود و توسط اندرو به ضرب گلوله کشته می شود. سپس اریک و اندرو لئونارد را در حمام قفل کردند. لئونارد با فریب اندرو وارد حمام می شود و باعث می شود فکر کند از پنجره فرار کرده است و سپس بر او غلبه می کند و اسلحه را می دزدد.

لئونارد سابرینا را قربانی می کند و پخش آن سقوط های خود به خودی هواپیما را در سراسر جهان نشان می دهد. لئونارد با درک اینکه زمان آنها تقریباً به پایان رسیده است، با تاریک شدن آسمان، آن سه نفر را به عرشه پشتی هدایت می کند. لئونارد به آنها اطلاع می دهد که پس از مرگش، آنها فقط چند دقیقه فرصت دارند تا قبل از اینکه گلوی او را بتراشند، تصمیم بگیرند. پس از مرگ او، رعد و برق باعث آتش سوزی و سقوط هواپیماهای بیشتری می شود. اریک اکنون معتقد است که وقایع واقعی هستند و مزاحمان نماینده چهار سوار آخرالزمان هستند. اریک که نمی‌خواهد ون در دنیایی نابود شده بزرگ شود، خود را قربانی می‌کند. او فاش می کند که در طول قربانی شدن ردموند، رویایی از اندرو و یک ون بالغ را دید. اریک احساس می کند که خانواده آنها برای قربانی کردن انتخاب شده اند زیرا عشق آنها خالص بود. اندرو با اکراه، اریک را قبل از برخورد صاعقه شلیک می کند و می کشد و کابین را به آتش می کشد.

زیرنویس فیلم ضربه در کابین ۲۰۲۳ اندرو و ون کامیون بازدیدکنندگان را با وسایلی پیدا می کنند که داستان آنها را تایید می کند. آن‌ها به سمت یک غذاخوری شلوغ در آن نزدیکی می‌روند، جایی که گزارش‌های خبری را تماشا می‌کنند که تأیید می‌کند بلایا فروکش کرده است. با بازگشت به کامیون، رادیو روشن می‌شود و آهنگ Boogie Shoes از KC و Sunshine Band را پخش می‌کند، آهنگی که اریک هنگام رانندگی به سمت کابین برای آنها پخش کرده بود.

زیرنویس Knock at the Cabin 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس ضربه در کابین ۲۰۲۳ در جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۲۹۳ نقد با میانگین امتیاز ۶.۳/۱۰، ۶۸% تایید شده است. اجماع انتقادی این سایت می‌گوید: «اگرچه اغلب کمتر ترسناک است و بخش‌هایی از داستان قابل بررسی نیست، «تقوع در کابین» یک چیلر و شیامالان سطح بالایی است که تامل برانگیز است. متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۶۰ منتقد، امتیاز ۶۳ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است. تماشاگرانی که توسط CinemaScore مورد بررسی قرار گرفتند به فیلم نمره متوسط “C” در مقیاس A+ تا F دادند، در حالی که آنهایی که در نظرسنجی PostTrak شرکت کردند ۵۶٪ امتیاز مثبت به فیلم دادند و ۳۵٪ گفتند که قطعاً آن را توصیه می کنند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.