تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اسفند 1400 - 18:34
171 بازدید
کد خبر : 194800

دانلود زیرنویس فیلم Wyszynski – zemsta czy przebaczenie 2021 – زیرنویس آبی

دانلود زیرنویس فیلم Wyszynski – zemsta czy przebaczenie 2021 – زیرنویس آبی

دانلود زیرنویس فیلم Wyszynski – zemsta czy przebaczenie 2021 کاردینال Stefan Wyszyński در سینماها به این فکر می کند که آیا بهتر است از دشمن انتقام بگیریم یا او را ببخشیم و طیف وسیعی از مشکلات سینمای میهن پرستان و مذهبی لهستان را برجسته می کند. جناح راست با چنین فیلم هایی دل جوانان را

دانلود زیرنویس فیلم Wyszynski – zemsta czy przebaczenie 2021 کاردینال Stefan Wyszyński در سینماها به این فکر می کند که آیا بهتر است از دشمن انتقام بگیریم یا او را ببخشیم و طیف وسیعی از مشکلات سینمای میهن پرستان و مذهبی لهستان را برجسته می کند. جناح راست با چنین فیلم هایی دل جوانان را به دست نمی آورد.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/wyszynski-zemsta-czy-przebaczenie-2021/

Wyszyński – zemsta czy przebaczenie" – projekcja filmu w Chicago | Trójcowo  Chicago

زیرنویس فیلم Wyszynski – zemsta czy przebaczenie 2021 حتی عجیب است که این بار فیلمسازان مانند جشن صدمین سالگرد استقلال لهستان، اجازه غافلگیر شدن را ندادند. تولیدات ساخته شده با این سالگرد با یک سال تاخیر ظاهر شدند. و در اینجا، پنج روز پس از سعادت کاردینال استفان ویزینسکی و مادر روزا چکا، فیلم رسمی این رویداد وارد پرده های بزرگ می شود. وای پس امکانش هست سازندگان آن را به موقع ساخته اند. آنها به خاطر آن مستحق ستایش هستند، نه برای خود تولید.

Wyszyński - zemsta czy przebaczenie (2021) | MUBI

زیرنویس Wyszynski – zemsta czy przebaczenie 2021 درست است که معلمان از قبل تاریخ هایی را برای شرکت در کلاس های خود برای اکران انتخاب می کنند، اما این تولید دل جوانان را به دست نمی آورد. دانش‌آموزان در سینما همان چیزهایی را خواهند دید که هر روز سر میزهای مدرسه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند – پرتاب عبارات بلند، شعر احمقانه و کسالت همه‌جانبه. حیف است، زیرا اگر وزیر پرزمیسلاو چارنک قبلاً اصرار داشته است که هر گونه تمایل به خواندن در آنها را با فهرست خواندنی جدید سرکوب کند، اگر حداقل در سینما بتوانند نفس بکشند مفید خواهد بود.

“Wyszyński – انتقام یا بخشش” از همان بیماری هایی رنج می برد که کل سینمای میهنی و مذهبی لهستان. ویتولد گومبروویچ وقتی فکر می کرد که معلمان باید عکس های ژان پل دوم را به دانش آموزان نشان دهند و بگویند که ویتیلا نویسنده بزرگی است می خندید. در سینمای ما مدتی است که چنین اتفاقاتی می افتد. به همین دلیل است که سیاستمداران راست‌گرا از نتفلیکس شکایت می‌کنند که «ایدئولوژی چپ‌گرا» را پیش می‌برد و کامیل بورتنیچوک با ترس به دسته فیلم‌هایی درباره لزبین‌های حاضر در پلتفرم نگاه می‌کند.

Wyszyński - zemsta czy przebaczenie": wkrótce film o kardynale Wyszyńskim -  Film

تادئوش سایکا در «ویشینسکی» نیز مانند روبرت گلینسکی، هیجوگرافی قهرمان خود را می نویسد. سازندگان می توانند با پاها و دست های خود انکار کنند که این داستان درباره یک مرد است نه یک قدیس، زیرا آنها معضلات اخلاقی قهرمان خود را نشان می دهند. با این حال، آنها به چند موضوع خارج از صفحه نمایش خلاصه می شوند، به اندازه نظرات ماسیج ایوانسکی در هنگام پخش مسابقات فوتبال. قهرمان داستان مدام به دنبال پاسخی برای این سوال است که “چگونه دشمنانمان را هنگام شلیک به آنها دوست داشته باشیم” که در مواد تبلیغاتی فیلم ارائه شده است.

سخنان معروف یاچک براشیاک درباره تفاوت های سینمای آمریکا و لهستان که در یکی از قسمت های برنامه «کوبا ووجودزکی» به آن اشاره شد، بلافاصله به ذهن خطور می کند. این بازیگر گفت: در فیلم های هالیوود سربازها از جوجه های کنتاکی صحبت می کنند و اتفاقات زیادی پشت سر آنها می افتد، در حالی که در فیلم های لهستانی سربازان از زخم های خود صحبت می کنند و سکوت در کادر. وحشت جنگ را نمی توان احساس کرد. و کاملاً با “Wyszyński” مطابقت دارد. داستان در جریان قیام ورشو اتفاق می افتد، پسران جوان از قبل مشتاق حمله به نازی ها هستند، اما برش نزدیک است. ما فقط می توانیم تصور کنیم که در آنجا چه اتفاقی می افتد. آن را از دیالوگ ها خارج کنید. کلمات، کلمات، کلمات و … کلمات بیشتر. این تمام چیزی است که باید در طول یک غربالگری انتظار داشته باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.