تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 - 19:06
158 بازدید
کد خبر : 207514

دانلود زیرنویس فیلم It Started in Naples 1960 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم It Started in Naples 1960 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم It Started in Naples 1960 این فیلم در ناپل آغاز شد یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی محصول ۱۹۶۰ به کارگردانی ملویل شاولسون و تهیه‌کنندگی جک رز بر اساس فیلمنامه‌ای از سوسو سیکی دآمیکو، بر اساس داستانی از مایکل پرتوی و جک دیویس است. فیلمبرداری Technicolor توسط Robert Surtees کارگردانی شد. در این

دانلود زیرنویس فیلم It Started in Naples 1960 این فیلم در ناپل آغاز شد یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی محصول ۱۹۶۰ به کارگردانی ملویل شاولسون و تهیه‌کنندگی جک رز بر اساس فیلمنامه‌ای از سوسو سیکی دآمیکو، بر اساس داستانی از مایکل پرتوی و جک دیویس است. فیلمبرداری Technicolor توسط Robert Surtees کارگردانی شد. در این فیلم کلارک گیبل، سوفیا لورن، ویتوریو دی سیکا و یک بازیگر ایتالیایی ایفای نقش می کنند. این آخرین فیلم گیبل بود که در طول عمرش اکران شد و آخرین فیلم رنگی او بود.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم It Started in Naples 1960 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم It Started in Naples 1960 مایکل همیلتون، یک وکیل فیلادلفیا، تنها چند روز قبل از ازدواجش، به ناپل در جنوب ایتالیا سفر می کند تا املاک برادر مرحومش، جوزف، را با وکیل ایتالیایی ویتال حل کند. در روایت آغازین، او بیان می کند که در جنگ جهانی دوم «قبلاً با ارتش پنجم ایالات متحده اینجا بوده است». در ناپل، مایکل متوجه می شود که برادرش پسری به نام ناندوی هشت ساله دارد که توسط خاله مادری اش لوسیا، خواننده کاباره، نگهداری می شود. جوزف هرگز با مادر ناندو ازدواج نکرد اما در یک حادثه قایق سواری با او غرق شد. همسر واقعی جوزف، که او در سال ۱۹۵۰ ترک کرده بود، در فیلادلفیا زنده است. مایکل در کمال تاسف متوجه می شود که برادرش مبلغ زیادی را صرف آتش بازی کرده است. مایکل پس از دیدن ناندو که در ساعت ۲ بامداد عکس‌های خشن لوسیا را پخش می‌کند، می‌خواهد ناندو را در مدرسه آمریکایی در رم ثبت نام کند، اما لوسیا حضانت پسر را به دست می‌آورد. با وجود اختلاف سنی، به زودی رابطه عاشقانه بین مایکل و لوسیا شکوفا می شود و او تصمیم می گیرد در ایتالیا بماند.

یکی از نکات برجسته فیلم، یک شماره موزیکال بی زبان از لورن به نام “Tu vuò fà l’americano” (“شما می خواهید آمریکایی باشید”) است که توسط آهنگساز مشهور ناپل، رناتو کاروسونه نوشته شده است.

دانلود زیرنویس فیلم در ناپل آغاز شد ۱۹۶۰ آنجلتی انگلیسی صحبت نمی کرد و خطوط خود را به صورت آوایی یاد می گرفت، کاری که در فیلم قبلی خود نیز انجام داده بود و در آن خطوط آلمانی بدون دانستن زبان آلمانی صحبت می کرد.

در روز دوم فیلمبرداری صحنه دادگاه، بازیگری که یکی از قاضیانی که در فیلم روز اول دیده می شد در دسترس نبود، زیرا او قصد داشت خانواده اش را به ساحل ببرد. این بازیگر برادرش را به جای او فرستاد که هیچ شباهتی به او نداشت.

زیرنویس فیلم It Started in Naples 1960 - بلو سابتایتل

زیرنویس It Started in Naples 1960 باسلی کروتر منتقد در نیویورک تایمز این فیلم را یک “عاشقانه سنگین و آشکار” خواند، اما لورن را تحسین کرد: “در میان جاذبه های دیدنی … چشمی به نام سوفیا لورن است… و خلیج ناپل، آبی. غار، بندر کاپری و مناظر متعدد در دریای مدیترانه به سختی به اندازه او خیره کننده هستند.” ورایتی گفت که فیلمنامه و کارگردانی شاولسون “بیش از حد تلاش می کنند تا فیلم را به شدت خنده دار و مخاطره آمیز بسازند. وقتی شوخ طبعی جریان داشته باشد، لذت بخش است، زمانی که فشار می آورد، دردناک است.” با این حال، گیبل و لورن “یک جفت کمدی به طرز شگفت انگیزی موثر و سازگار هستند” و بالاتر از همه، لورن “اجرای قوی و سرگرم کننده” ارائه کرد. برعکس، لئونارد مالتین، منتقد فیلم گفت که این دو ستاره “هیچ وقت به اندازه عشق کلیک نمی کنند، اما آنها بهترین کار خود را می کنند”.

زیرنویس فیلم در ناپل آغاز شد ۱۹۶۰ روزنامه فرانسوی لوموند نوشت که این فیلم از ناپل شروع شد، “حتی بیشتر از دنیای کمیک، کارت پستال های زیبا و آسان را به نفع گردشگران خارجی تداعی می کند. این فیلم، آغشته به احساساتی بودن آهنگ های جذاب، توسط یک آمریکایی ساخته شده است. ملویل شاولسون که بدون شک برای تولید مشترک، سوفیا لورن و کلارک گیبل را استخدام کرده است. کلارک گیبل نقش خود را با ناامیدی به عهده می‌گیرد و نوعی تنش خسته‌کننده از چهره‌ی برجسته‌اش عبور می‌کند، گویی از قبل نشان‌دهنده بیماری است که ناگهان او را از بین می‌برد.» (این بررسی در فوریه ۱۹۶۱، سه ماه پس از مرگ گیبل در نوامبر گذشته نوشته شد.)

زیرنویس It Started in Naples 1960 - بلو سابتایتل

زیرنویس در ناپل آغاز شد ۱۹۶۰ برای آلمانی Lexikon des internationalen Films («واژه فیلم‌های بین‌المللی»)، It Began in Naples یک «کمدی ستاره‌ای» است که می‌توانست با «خط‌های عجیب و غریب زیادی» همراه شود و مجله فیلم آلمانی Cinema فکر می‌کرد که «به طرز دوستانه‌ای سرگرم‌کننده بود». شگفت انگیز است که چگونه به لورن آتشین اجازه داده می شود آواز بخواند، برقصد و مهمتر از همه به شدت غر می زند، در حالی که می گوید عاشقانه ای که بین او و کلارک گیبل به تصویر کشیده شده قانع کننده است “اما حداکثر روی کاغذ است.” مکمل آلمانی پریسما گفت که “زن اصیل سوفیا لورن در عنصر اوست” و او در فیلم “آنگونه است که ما او را می شناسیم و دوست داریم بهترین های او را ببینیم.”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.