تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 - 17:39
143 بازدید
کد خبر : 197707

دانلود زیرنویس فیلم Prithviraj 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Prithviraj 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Prithviraj 2022 یک فیلم درام تاریخی هندی زبان هندی به کارگردانی چاندراپراکاش دوویدی و تولید شده توسط یاش راج فیلمز است. این فیلم بر اساس Prithviraj Raso، شعر حماسی Braj Bhasha در مورد زندگی Prithviraj Chauhan، پادشاه گورجار از سلسله Chahamana است. آکشی کومار در نقش پریثویراج چاوهان حضور دارد، در حالی

دانلود زیرنویس فیلم Prithviraj 2022 یک فیلم درام تاریخی هندی زبان هندی به کارگردانی چاندراپراکاش دوویدی و تولید شده توسط یاش راج فیلمز است. این فیلم بر اساس Prithviraj Raso، شعر حماسی Braj Bhasha در مورد زندگی Prithviraj Chauhan، پادشاه گورجار از سلسله Chahamana است. آکشی کومار در نقش پریثویراج چاوهان حضور دارد، در حالی که منوشی چیلار اولین فیلم هندی خود را با بازی در نقش سانیوگیتا انجام می‌دهد. در این فیلم همچنین سانجی دات، سونو سود، آشوتوش رانا، ساکشی تانوار، ماناو ویج و لالیت تیواری در دیگر شخصیت های مهم بازی می کنند.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/prithviraj-2022/

Prithviraj | Official Trailer | Akshay Kumar, Sanjay Dutt, Sonu Sood,  Manushi Chhillar | 3 June 2022 - YouTube

زیرنویس فیلم Prithviraj 2022 پوستر حرکتی رسمی این فیلم توسط یاش راج فیلمز در ۹ سپتامبر ۲۰۱۹ منتشر شد و اکران آن را در سینماها در دیوالی ۲۰۲۰ نشان داد. عکاسی اصلی در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ در جیپور آغاز شد، اما در مارس ۲۰۲۰ به دلیل همه‌گیری COVID-19 در هند به حالت تعلیق درآمد و به دلیل آن فیلم برای مدت نامعلومی به تعویق افتاد. فیلمبرداری فیلم در اکتبر ۲۰۲۰ در استودیو YRF از سر گرفته شد، و برای اکران در ۳ ژوئن ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است.

این فیلم زندگینامه ای از پادشاه جنگجوی راجپوت پریثویراج چاوهان از سلسله چاوهان است که با محمد غوری، حاکمی از سلسله غوریان که رهبری فتح اسلامی هندوستان را رهبری می کرد، درگیر می شود.

چاندراپراکاش دوویدی فیلمنامه Prithviraj را در سال ۲۰۱۰ تکمیل کرده بود و اولین انتخاب او برای نقش Prithviraj Sunny Deol بود، با آیشواریا رای در نقش Sanyogita  با این حال، به دلیل مسائل مربوط به تاریخ دیول و عدم علاقه خانه تولید، او پروژه را ترک کرد و تقریباً متوقف شد، اما دوویدی می خواست همچنان پریثویراج را بسازد و پس از سال ها تلاش برای یافتن تهیه کننده ای برای او، یاش راج فیلمز. پیشنهاد تولید این فیلم را در سال ۲۰۱۸ ارائه کرد و در نتیجه فیلم را احیا کرد.

در مارس ۲۰۱۹، آکشی کومار تأیید کرد که متقاعد شده است در نقش پریثویراج بازی کند. اعلام رسمی فیلم در ۵۲ سالگی کومار (۹ سپتامبر ۲۰۱۹) با پوستری حرکتی که توسط Yash Raj Films در رسانه های اجتماعی منتشر شد، اعلام شد.

Prithviraj (film) - Wikipedia

Manushi Chhillar اولین بازی خود را در بالیوود انجام می دهد و به جای Rai در نقش Sanyogita قرار گرفته است. Sanjay Dutt و Manav Vij برای نقش‌های شرور انتخاب شده‌اند. بعدها، سونو سود و ساکشی تانوار نیز به بازیگران پیوستند. همچنین لالیت تیواری، آجوی چاکرابورتی و گوویند پاندی در نقش‌های فرعی بازی می‌کنند.

عکاسی اصلی در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ در Jamwaramgarh، جیپور، راجستان آغاز شد و یک آهنگ در ژانویه ۲۰۲۰ فیلمبرداری شد، اما فیلمبرداری در مارس ۲۰۲۰ به دلیل قرنطینه ویروس کرونا در هند به دستور دولت هند به دلیل همه‌گیری COVID-19 متوقف شد.

زیرنویس Prithviraj 2022 پیش از فصل باران‌های موسمی ۲۰۲۰، مجموعه‌های ساخته شده در راجستان حذف شدند زیرا هزینه نگهداری از آن‌ها در طول قرنطینه ویروس کرونا بسیار زیاد بود. با توجه به اینکه انتظار نمی‌رفت فیلمبرداری قبل از فصل باران‌های موسمی انجام شود، دو دکور ساخته شده در دهیسار (یکی از یک قصر و یکی از عرصه‌ای که برای یک سکانس اکشن ساخته شده بود) تخریب شد و در عوض تصمیم گرفته شد یک دکور سرپوشیده برای ازسرگیری راه‌اندازی شود. از فیلمبرداری.

پس از ۷ ماه، سرانجام در اکتبر ۲۰۲۰، فیلمبرداری در استودیو YRF دوباره شروع شد. کومار در ۱۰ اکتبر ۲۰۲۰ در صحنه فیلمبرداری دیده شد، در حالی که سود و چیلار نیز بخشی از این برنامه بودند. فیلمبرداری در فوریه ۲۰۲۱ به پایان رسید.

Prithviraj (2022) Ott Release date, Netflix, Amazon Prime, Disney Hotstar -  Facefof.com

این فیلم قبلاً برای اکران در سینما در ۱۳ نوامبر ۲۰۲۰، مصادف با دیوالی اعلام شده بود. با این حال، به دلیل توقف تولید بین مارس تا اکتبر ۲۰۲۰ به دلیل همه‌گیری COVID-19 به تعویق افتاد. این فیلم قرار بود در ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ در سینماها به صورت دو بعدی و آی مکس اکران شود، اما به دلیل گسترش نوع Omicron به تعویق افتاد. در نهایت، فیلم برای اکران در سینماها در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۲۲ به زبان هندی و دوبله شده به زبان های تامیل و تلوگو برنامه ریزی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.