تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 22:08
150 بازدید
کد خبر : 207616

دانلود زیرنویس فیلم Effigy: Poison and the City 2019 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Effigy: Poison and the City 2019 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Effigy: Poison and the City 2019 زیرنویس فیلم شکلک: زهر و شهر یک فیلم مهیج تاریخی محصول ۲۰۱۹ درباره قاتل زنجیره ای زن آلمانی قرن نوزدهمی، گشه گاتفرید، کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی مشترک اودو فلور است که اولین کارگردانی او را رقم زد. . این فیلم بر اساس سوابق محاکمه اصلی

دانلود زیرنویس فیلم Effigy: Poison and the City 2019 زیرنویس فیلم شکلک: زهر و شهر یک فیلم مهیج تاریخی محصول ۲۰۱۹ درباره قاتل زنجیره ای زن آلمانی قرن نوزدهمی، گشه گاتفرید، کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی مشترک اودو فلور است که اولین کارگردانی او را رقم زد. . این فیلم بر اساس سوابق محاکمه اصلی و همچنین الهام گرفته از نمایشنامه صحنه‌ای پیر متر، فیلمنامه‌نویس اصلی «بازجویی از گشه گاتفرید» است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Effigy: Poison and the City 2019 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Effigy: Poison and the City 2019 کاتو بومر جوان وارد می شود تا موقعیت جدید خود را به عنوان یک کارمند شهری بگیرد و به قاضی تحقیق سناتور دروست در دادگاه جنایی کمک کند. او تلاش می کند تا وکیل شود – در زمانی که زنان حتی در دانشگاه ها پذیرفته نمی شوند. همانطور که این دو در حال بررسی یک حمله سمی ادعایی گزارش شده توسط استاد آسیابان استیتز هستند، با گشه گاتفرید، بیوه ای جذاب و جذاب که به خاطر رفتار انسان دوستانه اش شناخته می شود، برخورد می کنند. گوتفرید نیز در خطر به نظر می رسد.

زیرنویس فیلم شکلک: زهر و شهر ۲۰۱۹ با این حال به زودی معلوم می شود که او مظنون اصلی یک سری قتل است که قربانیان آن شامل والدین، سه شوهرش، فرزندان و برادر دوقلویش و همچنین دوستان و همسایگان هستند. هنگام جستجوی شواهد، دروست تحت فشار فزاینده‌ای از سوی بورژوازی برمن، به‌ویژه کاپیتان اهلرز که خواستار حمایت سناتور از شرکت کشتی‌رانی بخار خود است، قرار می‌گیرد. اما دروست، مانند شهردار یوهان اسمیت، آینده را در فناوری نوظهور راه آهن می بیند. کاتو بومر به سختی می تواند از دسیسه سیاسی کاپیتان علیه رئیسش جلوگیری کند. اگرچه با وجود اثبات پزشکی قانونی مبنی بر مسمومیت با آرسنیک، او و سناتور به شدت نیاز به گرفتن اعتراف از گشه گوتفرید دارند.

زیرنویس فیلم Effigy: Poison and the City 2019 - بلو سابتایتل

زیرنویس Effigy: Poison and the City 2019 در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes Effigy: Poison and the City بر اساس ۲۱ بررسی، دارای رتبه «۹۰% تازه» است که نشان‌دهنده پاسخ مثبت منتقدان است. اجماع انتقادی این سایت می‌گوید: «فیلم‌برداری ماهرانه توسط کارگردان Udo Flohr، Effigy: Poison and the City یک نگاه اجمالی جذاب از تاریخ ارائه می‌کند که باید طرفداران درام دوره را راضی کند.»

زیرنویس Effigy: Poison and the City 2019 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم شکلک: زهر و شهر ۲۰۱۹ این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم برمن در ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۹ انجام داد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.