تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 21:44
135 بازدید
کد خبر : 207848

دانلود زیرنویس فیلم Devil in a Blue Dress 1995 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Devil in a Blue Dress 1995 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Devil in a Blue Dress 1995 زیرنویس فیلم شیطان در لباس آبی یک فیلم مهیج نئو نوآر آمریکایی محصول ۱۹۹۵ به نویسندگی و کارگردانی کارل فرانکلین است که بر اساس رمانی به همین نام اثر والتر موزلی در سال ۱۹۹۰ ساخته شده و دنزل واشنگتن، تام سایزمور، جنیفر بیلز و دان چیدل

دانلود زیرنویس فیلم Devil in a Blue Dress 1995 زیرنویس فیلم شیطان در لباس آبی یک فیلم مهیج نئو نوآر آمریکایی محصول ۱۹۹۵ به نویسندگی و کارگردانی کارل فرانکلین است که بر اساس رمانی به همین نام اثر والتر موزلی در سال ۱۹۹۰ ساخته شده و دنزل واشنگتن، تام سایزمور، جنیفر بیلز و دان چیدل در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. داستان این فیلم در تابستان سال ۱۹۴۸ اتفاق می‌افتد و داستان ازکیل «ایزی» رالینز کهنه‌کار جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند که ناامیدانه به کار نیاز دارد و در جستجوی زنی مرموز می‌شود.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Devil in a Blue Dress 1995 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Devil in a Blue Dress 1995 در سال ۱۹۴۸ لس آنجلس، ایزی رالینز از کار خود در هواپیماهای قهرمانی اخراج می شود و برای پرداخت وام مسکن خود به پول نیاز دارد. دوست ایزی، جوپی، او را با دیویت آلبرایت، مرد سفیدپوستی که به دنبال یک زن سفیدپوست گمشده به نام دافنه مونه است، معرفی می کند. آلبرایت با توضیح اینکه ناپدید شدن مونه باعث شد تا نامزد ثروتمندش، تاد کارتر، از رقابت برای شهرداری لس آنجلس کناره گیری کند، به راحتی می پردازد تا دافنه را پیدا کند، کسی که مشهور است به جوک های جوک در امتداد خیابان مرکزی رفت و آمد می کند.

ایزی جستجوی خود را در یک باشگاه غیرقانونی آغاز می‌کند، جایی که می‌بیند که جونیور فورنی، مردی سفیدپوست را بیرون می‌زند. ایزی که می‌فهمد دوست دختر دوستش دوپری بروچارد، کورتا جیمز، یکی از معتمدان دافنه است، شب را با کورتا می‌گذراند و متوجه می‌شود که دافنه با گانگستر فرانک گرین درگیر است. آلبرایت جلسه ای را در اسکله مالیبو ترتیب می دهد، جایی که ایزی توسط جوانان نژادپرست سفیدپوست مورد حمله قرار می گیرد، قبل از اینکه آلبرایت با خشونت یکی از پسرها را با اسلحه تحقیر می کند. Easy به او درباره گرین می گوید و برای ادامه جستجوی خود پول دیگری به او داده می شود.

دانلود زیرنویس فیلم شیطان در لباس آبی ۱۹۹۵ ایزی در بازگشت به خانه توسط کارآگاهان قتل LAPD دستگیر می شود که فاش می کنند کورتا به قتل رسیده است. متیو ترل، کاندیدای باقی مانده شهرداری، که قبل از آزادی مورد بازجویی و ضرب و شتم قرار می گیرد. ترل با یک پسر جوان، ظاهراً پسر خوانده اش، است و در مورد دافنه جویا می شود، اما ایزی چیزی را فاش نمی کند. پس از یک کابوس در مورد کورتا، او تماسی از خود دافنه دریافت می کند. آنها در هتل سفیر ملاقات می کنند، و او از او می خواهد که او را برای ملاقات ریچارد مک گی، مرد سفیدپوستی از باشگاه، رانندگی کند. آنها می رسند تا مک گی را مرده و خانه اش غارت شده پیدا کنند. آسان متوجه یک بسته سیگار مکزیکی می شود، همان مارکی که جونیور دود می کند. دافنه که پس از مشاهده صحنه وحشتناک آسیب دیده، وحشت می کند و فرار می کند، ایزی را می راند و سرگردان می شود.

زیرنویس فیلم Devil in a Blue Dress 1995 - بلو سابتایتل

زیرنویس Devil in a Blue Dress 1995 ایزی به خانه می‌رود، اما دوباره توسط آلبرایت و شرکایش تهدید می‌شود، که از او می‌خواهند دافنه را برای بار دوم دنبال کند یا با اتهام قتل روبرو می‌شود. ایزی دوستش، ریموند «موش» الکساندر را می فرستد و با جوپی که دافنه را به سمت او هدایت می کند، مقابله می کند. او با تاد کارتر ملاقات می‌کند و متوجه می‌شود که آلبرایت در واقع برای ترل کار می‌کند و پول دیگری برای یافتن دافنه دریافت می‌کند. پس از بازگشت به خانه، فرانک گرین در کمین او قرار گرفت اما موش او را نجات داد. فرانک پس از اینکه موش خوشحال به شانه او شلیک کرد فرار می کند و ایزی تماس دافنه را از دست می دهد. ایزی که دوباره توسط کارآگاهان مورد سوال قرار گرفت تا صبح روز بعد فرصت داده شد تا نام خود را پاک کند.

ایزی و موش با جونیور – صاحب سیگار – روبرو می شوند که اعتراف می کند مک گی را به خانه می برد و نامه ای به کورتا داده می شود تا به دافنه برساند. آن‌ها از دوپری دیدن می‌کنند، جایی که ایزی در داخل کتاب مقدس کورتا، محتوای یک نامه و عکس‌های مجرمانه ترل را با کودکان برهنه پیدا می‌کند. در خانه، ایزی دافنه را در انتظار می‌بیند، و او فاش می‌کند که فرانک برادر ناتنی اوست: مادرشان کریول بود، و پدر دافنه سفیدپوست بود در حالی که فرانک سیاه‌پوست بود. ترل از میراث دافنه باخبر شد و رسوایی احتمالی کارتر را مجبور کرد که کمپین خود را کنار بگذارد، اما دافنه این تصاویر را از مک گی خرید تا ترل را به سکوت وادار کند. آلبرایت در جستجوی دافنه و تصاویر، مک گی را به قتل رساند. وقتی کورتا تهدید کرد که عکس‌ها را به ترل می‌فروشد، دافنه جوپی را فرستاد تا او را بترساند، اما انتظار نداشت کورتا را بکشد.

زیرنویس فیلم شیطان در لباس آبی ۱۹۹۵ آلبرایت و افرادش از راه می رسند، ایزی را تسخیر می کنند و دافنه را می دزدند. ایزی به همراه موش، جوپی را با اسلحه می رباید و او را مجبور می کند تا آنها را به کابین آلبرایت در مالیبو ببرد. آسان و موش آلبرایت و افرادش را می کشند و دافنه را نجات می دهند. در بازگشت به ماشین، Easy متوجه می شود که موش جوپی را کشته است. دافنه ۷۰۰۰ دلار برای عکس ها به Easy and Mouse می پردازد و ماوس با سهم خود به خانه به هیوستون باز می گردد. دافنه فاش می کند که خانواده کارتر ۳۰۰۰۰ دلار به او پرداخت کرده اند تا شهر را ترک کند، اما او معتقد است که این تصاویر پیروزی کارتر و ازدواج آنها را تضمین می کند. ایزی با رانندگی دافنه برای ملاقات با کارتر، که او را رد می کند، بقیه پول خود را در ازای عکس ها دریافت می کند. دافنه و برادرش شهر را ترک می کنند، در حالی که انتخاب کارتر تضمین شده است. ایزی که دیگر با پلیس مشکلی ندارد، به دنبال راه اندازی کسب و کار خود به عنوان یک بازپرس خصوصی است.

زیرنویس Devil in a Blue Dress 1995 - بلو سابتایتل

زیرنویس شیطان در لباس آبی ۱۹۹۵ در Rotten Tomatoes، Devil in a Blue Dress بر اساس بررسی های ۱۱۸ منتقد، با میانگین امتیاز ۷.۵۰/۱۰، امتیاز تایید ۹۲% را دارد. اجماع انتقادی آن چنین است: “طنز، شخصیت های جالب و توجه به جزئیات، شیطان شیک لباس آبی را به یک نوآر بالاتر از حد متوسط تبدیل می کند.” در متاکریتیک، این فیلم بر اساس نقدهای ۲۱ منتقد، امتیاز ۷۸ از ۱۰۰ را کسب کرده است که نشان دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است. تماشاگران مورد بررسی CinemaScore به فیلم نمره A- در مقیاس A تا F دادند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.