تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 - 22:04
121 بازدید
کد خبر : 208340

دانلود زیرنویس فیلم Joyland 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Joyland 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Joyland 2022 زیرنویس فیلم جویلند یک فیلم درام پاکستانی اردو و پنجابی زبان محصول ۲۰۲۲ است که در اولین کارگردانی خود به نویسندگی و کارگردانی سایم صدیق ساخته شده است. در این فیلم علی جونجو، راستی فاروق، آلینا خان، سرور گیلانی و سلمان پیرزاده ایفای نقش می کنند. تمرکز آن بر خانواده

دانلود زیرنویس فیلم Joyland 2022 زیرنویس فیلم جویلند یک فیلم درام پاکستانی اردو و پنجابی زبان محصول ۲۰۲۲ است که در اولین کارگردانی خود به نویسندگی و کارگردانی سایم صدیق ساخته شده است. در این فیلم علی جونجو، راستی فاروق، آلینا خان، سرور گیلانی و سلمان پیرزاده ایفای نقش می کنند. تمرکز آن بر خانواده رعنا است که پدرسالارشان مشتاق تولد پسر دیگری است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Joyland 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Joyland 2022 در لاهور، یک پدرسالار شدید (سلمان پیرزاده) رئیس خانواده طبقه متوسط رعنا است که شامل دو پسر، عروس‌ها و چهار نوه او می‌شود. او از فرزندانش می‌خواهد که به او نوه بدهند و بعد از اینکه حیدر (علی جونجو)، پسر کوچک‌ترش و همسرش، در یک تئاتر رقص اروتیک کار پیدا می‌کنند، عروسش ممتاز (راستی فاروق) را مجبور می‌کند کارش را ترک کند. اما همه چیز زمانی تغییر می کند که حیدر عاشق بیبا، رقصنده تراجنسیتی (آلینا خان) می شود.

زیرنویس فیلم Joyland 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Joyland 2022 این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن در بخش «نگاه معین» در ۲۳ مه ۲۰۲۲ انجام داد. Film Constellation، یک شرکت فروش مستقر در بریتانیا و فرانسه، حقوق بین‌المللی فیلم را به عهده گرفته است که با مشترکاً به اشتراک گذاشته خواهد شد. WME Independent برای نمایندگی در آمریکای شمالی. حقوق فرانسوی فیلم توسط Condor به دست آمد.

دانلود زیرنویس فیلم جویلند ۲۰۲۲ این فیلم در بخش «ارائه‌های ویژه» به جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۲ دعوت شد و در ۸ سپتامبر ۲۰۲۲ به نمایش درآمد. همچنین به بخش «پنجره‌ای بر سینمای آسیا» بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان راه یافت و در ۶ اکتبر به نمایش درآمد. ۲۰۲۲. بعداً در دسامبر، به بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کلکته دعوت شد و در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ به نمایش درآمد. در همان ماه، همچنین به بخش “اسپات لایت” جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۳ دعوت شد که از ۱۹ ژانویه تا ۱۹ ژانویه برگزار می شود. ۲۹، ۲۰۲۳.

زیرنویس Joyland 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم جویلند ۲۰۲۲ این فیلم با استقبال گسترده منتقدان بین المللی مواجه شد. این فیلم در اولین نمایش در جشنواره فیلم کن مورد تشویق قرار گرفت. در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۱۰۰ درصد نظرات ۱۹ منتقد مثبت است و میانگین امتیاز آن ۸.۴/۱۰ است. در متاکریتیک، بر اساس ۷ منتقد، میانگین وزنی ۷۶ از ۱۰۰ را دارد که نشان‌دهنده «بررسی‌های عموماً مطلوب» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.