تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 21:50
113 بازدید
کد خبر : 207863

دانلود زیرنویس فیلم A Kind of Loving 1962 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم A Kind of Loving 1962 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم A Kind of Loving 1962 زیرنویس فیلم یک نوع دوست داشتن یک فیلم درام سینک آشپزخانه محصول ۱۹۶۲ بریتانیا به کارگردانی جان شلزینگر است که بر اساس رمانی به همین نام از استن بارستو در سال ۱۹۶۰ ساخته شده است. آلن بیتس و جون ریچی در نقش دو عاشق در اوایل دهه

دانلود زیرنویس فیلم A Kind of Loving 1962 زیرنویس فیلم یک نوع دوست داشتن یک فیلم درام سینک آشپزخانه محصول ۱۹۶۲ بریتانیا به کارگردانی جان شلزینگر است که بر اساس رمانی به همین نام از استن بارستو در سال ۱۹۶۰ ساخته شده است. آلن بیتس و جون ریچی در نقش دو عاشق در اوایل دهه ۱۹۶۰ لنکاوی بازی می کنند. عکاسی توسط Denys Coop و موسیقی توسط Ron Grainer انجام شده است. مکان های فیلمبرداری شامل شهرهای پرستون، بلکبرن، بولتون، سالفورد، منچستر، رادکلیف و سنت آن در شمال غرب انگلستان بود.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم A Kind of Loving 1962 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم A Kind of Loving 1962 ویکتور ‘ویک’ براون (بیتس) نقشه کشی در یک کارخانه منچستر است که با تایپیستی به نام اینگرید راثول (ریچی) که او نیز در آنجا کار می کند می خوابد. او عاشق او می شود اما او کمتر شیفته او می شود. وقتی می‌فهمد که او را باردار کرده است، ویک پیشنهاد ازدواج می‌دهد و این زوج با مادر محافظ و سلطه‌گر اینگرید، خانم راثول (تورا هیرد)، که این مسابقه را تایید نمی‌کند، نقل مکان می‌کنند. اینگرید سقط جنین دارد، ویک پشیمان شده و مست به خانه می آید. سپس این زوج امکان اکتفا به “نوعی عشق” را در نظر می گیرند.

زیرنویس فیلم A Kind of Loving 1962 - بلو سابتایتل

زیرنویس A Kind of Loving 1962 این فیلم متعلق به جنبش موج نو بریتانیا در فیلم و ژانر مرتبط با آن است که معمولاً به عنوان “درام سینک آشپزخانه” شناخته می شود. این رمان بعداً در سال ۱۹۸۲ در مجموعه تلویزیونی A Kind of Loving اقتباس شد.

زیرنویس A Kind of Loving 1962 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم یک نوع دوست داشتن ۱۹۶۲

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.