تاریخ انتشار : شنبه 18 تیر 1401 - 19:06
140 بازدید
کد خبر : 199417

دانلود زیرنویس انیمیشن Sword Art Online: Progressive – Aria of a Starless Night 2021

دانلود زیرنویس انیمیشن Sword Art Online: Progressive – Aria of a Starless Night 2021

دانلود زیرنویس انیمیشن Sword Art Online: Progressive – Aria of a Starless Night 2021 یک فیلم پویانمایی علمی تخیلی اکشن ماجراجویی ژاپنی محصول ۲۰۲۱ است که بر اساس Sword Art Online: رمان های نور پیشرونده نوشته ریکی کاواهارا و تصویرسازی شده توسط abec، که به عنوان بازخوانی گسترده شمشیر عمل می کند. خط داستانی Aincrad

دانلود زیرنویس انیمیشن Sword Art Online: Progressive – Aria of a Starless Night 2021 یک فیلم پویانمایی علمی تخیلی اکشن ماجراجویی ژاپنی محصول ۲۰۲۱ است که بر اساس Sword Art Online: رمان های نور پیشرونده نوشته ریکی کاواهارا و تصویرسازی شده توسط abec، که به عنوان بازخوانی گسترده شمشیر عمل می کند. خط داستانی Aincrad از Art Online. این فیلم توسط A-1 Pictures تهیه شده و توسط Ayako Kōno کارگردانی شده است، در حالی که طراحی شخصیت های Kento Toya و موسیقی Yuki Kajiura را در بر می گیرد. این دومین فیلم بعد از مجموعه Sword Art Online The Movie: Ordinal Scale of the Sword Art Online است. این فیلم داستان رویارویی کیریتو و آسونا را به تصویر می‌کشد و وقایع طبقه اول آینکراد، به ویژه مبارزه اولیه آسونا برای کنار آمدن با واقعیت‌های دنیای جدیدش را پوشش می‌دهد. این فیلم در ۳۰ اکتبر ۲۰۲۱ در ژاپن به نمایش درآمد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس انیمیشن Sword Art Online: Progressive - Aria of a Starless Night 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس انیمیشن Sword Art Online: Progressive – Aria of a Starless Night 2021 در سال ۲۰۲۲، آکیهیکو کایابا یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین چندنفره (VRMMORPG) با نام Sword Art Online (SAO) با واقعیت مجازی ایجاد کرد. همانطور که در جلد اول مجموعه رمان Sword Art Online: Progressive Light نشان داده شده است، NerveGear یک دستگاه FullDive نسل دومی است که توسط شرکتی به نام Argus با Kayaba به عنوان خالق آن توسعه یافته است. این یک رابط واحد دارد که کل سر بازیکن را پوشش می دهد. هوشیاری بازیکن را با هدایت مجدد سیگنال های مغز به NerveGear کنترل می کند، به طوری که آنها می توانند شخصیت های درون بازی خود را بدون هیچ حرکت فیزیکی با ذهن خود تجربه و کنترل کنند. منبع باتری مخصوص به خود و همچنین فرستنده مایکروویو الکترومغناطیسی با فرکانس بالا دارد. بعداً مشخص شد که تلاش برای حذف NerveGear باعث از بین بردن مغز شما با استفاده از امواج مایکروویو قدرتمند می شود.

در ۶ نوامبر ۲۰۲۲، ۱۰۰۰۰ بازیکن برای اولین بار وارد SAO می شوند، اما متوجه می شوند که نمی توانند از بازی خارج شوند. Kayaba خود را نشان می دهد تا به بازیکنان بگوید که اگر می خواهند از بازی فرار کنند، باید تمام ۱۰۰ طبقه Aincrad را شکست دهند، قلعه عظیم فولادی که محل SAO است. فقط در این صورت است که می توانند از سیستم خارج شوند. مردن در داخل بازی یا حذف اجباری NerveGear از سر آنها باعث می شود مغز آنها توسط NerveGear از بین برود و در نتیجه در زندگی واقعی نیز کشته شوند.

آسونا که به همراه دوستش میتو وارد بازی شده است، در ابتدا برای کنار آمدن با واقعیت جدید خود که به دام افتادن در بازی است، دست و پنجه نرم می کند. سرمایه گذاری Asuna در نهایت منجر به برخورد او با Kirito، یکی از ۱۰۰۰ آزمایش کننده بتا برای SAO می شود. او این مزیت را دارد که جزئیات مهم بازی و باس‌های موجود در آن را می‌داند. او خود را از سایر بازیکنان جدا می کند و بازی را به تنهایی انجام می دهد و برچسب “کتک زن” را دارد، “تستر بتا” و “متقلب”. با پیشرفت داستان، چیزهای بیشتری در مورد بازیکنان و مبارزه آنها با به دام افتادن در داخل بازی فاش می شود.

پس از پایان بازی Sword Art Online: Alicization – War of Underworld، یک انیمه اقتباسی از Sword Art Online: Progressive در ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۰ اعلام شد. اولین تیزر تریلر و تصویری کلیدی از فیلم انیمیشن نیز در همان روز منتشر شد. یک تیزر رسمی از این فیلم انیمیشن در AnimeUS منتشر شد که Asuna را با لباس غیرنظامی در حال خیره شدن به تبلیغات بازی Sword Art Online، یک بازی واقعیت مجازی (VR) است که توسط شرکتی به نام Argus ساخته شده و برای اکران در ۶ نوامبر برنامه ریزی شده است. ، ۲۰۲۲. تصویر کلیدی، آسونا را در حال کشیدن شمشیر خود نشان می دهد، در حالی که شهر عظیم آینکراد بالای سر او شناور است.

تریلر این فیلم در AnimeUS و Aniplex USA به ترتیب در تاریخ ۸ نوامبر و ۱۹ نوامبر ۲۰۲۰ منتشر شد. اولین تریلر فیلم از حساب رسمی توییتر انیمه منتشر شد. وب‌سایت رسمی انگلیسی این فیلم انیمیشن در ۱۹ نوامبر ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد. طبق وب سایت رسمی انگلیسی، بعداً مشخص شد که این یک فیلم جدید با عنوان Sword Art Online the Movie -Progressive- Aria of a Nightless Night است. این فیلم قرار است در پاییز ۲۰۲۱ اکران شود.

زیرنویس انیمیشن Sword Art Online: Progressive - Aria of a Starless Night 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس Sword Art Online: Progressive – Aria of a Starless Night 2021 یاسویوکی کای به عنوان کارگردان اکشن، و A-1 Pictures برای تولید بازگشته است. صداپیشگان این مجموعه انیمه برای ایفای مجدد نقش های خود در این فیلم بازگشتند، از جمله صداپیشه یوشیتسوگو ماتسوکا در نقش کیریتو و هاروکا توماتسو در نقش آسونا.

در ۲۷ مارس ۲۰۲۱، اعلام شد که این فیلم در پاییز ۲۰۲۱ در ژاپن اکران خواهد شد. همراه با تریلر جدید، دومین تصویر کلیدی منتشر شد که Inori Minase به عنوان شخصیت جدید Mito به بازیگران پیوست. در ۳ جولای ۲۰۲۱، در Aniplex Online Fest 2021، پوستری جدید نشان داد که تاریخ اکران فیلم ۳۰ اکتبر ۲۰۲۱ خواهد بود.

این فیلم اقتباسی از جلد اول مجموعه رمان سبک شمشیر آنلاین: پیشرونده است. این مجموعه رمان سبک بازسازی داستان Sword Art Online است که در آغاز ماجراجویی کیریتو و آسونا – در اولین سطح از دنیای آینکراد – شروع می شود. عنوان “آریای یک شب بی ستاره” از فصل اول جلد اول مجموعه رمان نور گرفته شده است که حوادثی را که در طبقه اول آینکراد رخ داده است، پوشش می دهد.

میتو یک شخصیت اصلی انیمه است که برای فیلم خلق شده است و در حال حاضر در سری اصلی لایت رمان پیشرو وجود ندارد.

این فیلم در ۳۰ اکتبر ۲۰۲۱ در ژاپن به نمایش درآمد. پیش خرید بلیت در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ در وب سایت رسمی فیلم اعلام شد. نسخه نمایشی اولین بلیت پیش فروش محدود با استفاده از یک تیزر تصویری با آسونا ایستاده در مقابل اینکراد در ۲۸ دسامبر ۲۰۲۰ منتشر شد و در ۱۱ ژانویه ۲۰۲۱ (دوشنبه) در وب سایت +Aniplex به پایان رسید. آنیپلکس اعلام کرد که اولین بلیت پیش فروش این فیلم سریع ترین پیش فروش بلیت در جهان را به ثبت رسانده است. انتظار می‌رفت این بلیت‌های نسخه محدود تا پایان فوریه ۲۰۲۱ تحویل داده شوند.

یک نمایشگاه صحنه ای برای این فیلم در ۱۸ فوریه ۲۰۲۱ اعلام شد که در “Connect Green Stage” AnimeJapan 2021 از ۲۷ مارس تا ۲۸ مارس ۲۰۲۱ برگزار می شود، با برگزاری آنلاین رویداد به دلیل COVID- 19 همه‌گیری.

دومین فروش بلیت با نسخه محدود در ۲۷ مارس ۲۰۲۱ آغاز شد و در ۱۱ آوریل ۲۰۲۱ به پایان رسید. نسخه تئاتری اولین بلیت پیش فروش محدود که آسونا و کیریتو را در مقابل آسمان شب ایستاده اند. این نسخه‌های محدود بلیط‌های اولیه قرار بود به‌طور متوالی از ابتدای ژوئن ۲۰۲۱ تحویل داده شوند. یکی دیگر از نسخه های ویژه فروش بلیط یعنی کارت Mubichike اعلام شد. فروش این بلیط ها از ۱۰ آوریل ۲۰۲۱ آغاز می شود. چاپ دوم این کارت برنامه ریزی شده است. فهرستی از تئاترهای شرکت کننده در اکران پاییز ۲۰۲۱ توسط وب سایت رسمی اعلام شد.

در ۲۳ ژوئن ۲۰۲۱، “ویژه برنامه یادبود عمومی” در تاریخ ۷ ژوئیه ۲۰۲۱ از تلویزیون ABEMA پخش می شود. معرفی سریال و آخرین اطلاعات این فیلم منتشر می شود. در ۴ ژوئیه ۲۰۲۱، اطلاعات بیشتری درباره این فیلم در Aniplex Online Fest 2021 منتشر شد. در میان اطلاعات منتشر شده، پوستر نسخه جدید “Aincrad” طراحی شده توسط ریکی کاواهارا منتشر شد که تاریخ اکران در سینما را برای ژاپن نشان می دهد. چاپ دوم کارت Mubichike اعلام شد. فروش این بلیط ها از ۱۰ جولای ۲۰۲۱ آغاز می شود. از این کارت می توان در سینماهای سراسر کشور استفاده کرد. سرویس جدیدی به نام “کارت دیجیتال Mubichike” اعلام شد که اجرا می شود و رکورد اولین بلیت دیجیتال فیلم در تاریخ سینمای ژاپن را به ثبت رساند.

زیرنویس Sword Art Online: Progressive - Aria of a Starless Night 2021 - بلو سابتایتل

این فیلم تا ۱۳ دسامبر ۲۰۲۱ در ژاپن حدود ۱,۳۲۶,۱۴۶,۷۹۳ ین (حدود ۱۱.۶۷ میلیون دلار) فروش داشت. در ایالات متحده و کانادا، فیلم ۱.۰۵ میلیون دلار در آخر هفته افتتاحیه خود به دست آورد و در گیشه دهم شد.

یک فیلم دنباله‌دار با عنوان Sword Art Online Progressive: Scherzo of a Dark Dusk در ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ اکران خواهد شد. با توجه به اینکه یکی از خطوط داستانی کلی مجموعه هنوز کامل نشده است، این جلد چهارم از سری رمان نور را اقتباس خواهد کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.