تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 22:10
136 بازدید
کد خبر : 208570

دانلود زیرنویس فیلم Unseen 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Unseen 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Unseen 2023 یک فیلم آمریکایی در ژانر ترسناک و مهیج به کارگردانی یوکو اوکومورا در اولین کارگردانی خود و نویسندگی سالواتوره کاردونی و برایان رالینز است. میدوری فرانسیس، جولین پردی و میسی پایل در این فیلم بازی می‌کنند. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Unseen 2023 سام کارمند پمپ بنزین،

دانلود زیرنویس فیلم Unseen 2023 یک فیلم آمریکایی در ژانر ترسناک و مهیج به کارگردانی یوکو اوکومورا در اولین کارگردانی خود و نویسندگی سالواتوره کاردونی و برایان رالینز است. میدوری فرانسیس، جولین پردی و میسی پایل در این فیلم بازی می‌کنند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Unseen 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Unseen 2023 سام کارمند پمپ بنزین، از امیلی، زنی تقریباً نابینا که از شر سابق قاتل خود در جنگل فرار می کند، تماسی دریافت می کند. امیلی باید از این مصیبت جان سالم به در ببرد و سم از دور با استفاده از تماس ویدیویی چشمانش است.

زیرنویس فیلم Unseen 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Unseen 2023 در مارس ۲۰۲۲، Unseen به عنوان بخشی از قرارداد تلویزیونی Blumhouse TV و Epix معرفی شد، با کارگردانی یوکو اوکومورا با سالواتوره کاردونی و برایان رالینز فیلمنامه و میدوری فرانسیس، جولین پردی و مایکل پاتریک لین در این فیلم بازی کردند. جیسون بلوم از طریق بنر تلویزیونی Blumhouse خود به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند.

زیرنویس Unseen 2023 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم دیده نشده ۲۰۲۳ عکاسی اصلی فیلم در ژانویه ۲۰۲۲ در نیواورلئان آغاز شد. این فیلم قرار است در ۷ مارس ۲۰۲۳ توسط MGM+ و Paramount Home Entertainment و در ۱۹ مه ۲۰۲۳ در MGM+ اکران شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.