تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 22:14
157 بازدید
کد خبر : 208605

دانلود زیرنویس انیمیشن Howl’s Moving Castle 2004 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس انیمیشن Howl’s Moving Castle 2004 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس انیمیشن Howl’s Moving Castle 2004 زیرنویس انیمیشن قلعه متحرک هاول یک فیلم پویانمایی فانتزی ژاپنی به نویسندگی و کارگردانی هایائو میازاکی است که در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام در سال ۱۹۸۶ توسط نویسنده بریتانیایی دیانا وین جونز ساخته شده است. این فیلم توسط توشیو سوزوکی،

دانلود زیرنویس انیمیشن Howl’s Moving Castle 2004 زیرنویس انیمیشن قلعه متحرک هاول یک فیلم پویانمایی فانتزی ژاپنی به نویسندگی و کارگردانی هایائو میازاکی است که در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام در سال ۱۹۸۶ توسط نویسنده بریتانیایی دیانا وین جونز ساخته شده است. این فیلم توسط توشیو سوزوکی، انیمیشن استودیو گیبلی و توزیع شده توسط توهو ساخته شده است. صداپیشگان ژاپنی شامل چیکو بایشو و تاکویا کیمورا بودند، در حالی که نسخه دوبله انگلیسی با بازی ژان سیمونز، امیلی مورتیمر، لورن باکال، کریستین بیل، جاش هاچرسون و بیلی کریستال.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس انیمیشن Howl’s Moving Castle 2004 - بلو سابتایتل

زیرنویس انیمیشن Howl’s Moving Castle 2004 سوفی، کارگر جوان و بزرگ‌ترین سه خواهر، در راه ملاقات با خواهرش لتی، با جادوگری به نام هاول روبرو می‌شود. پس از بازگشت به خانه، او با جادوگر زباله ملاقات می کند که او را به یک زن ۹۰ ساله تبدیل می کند. سوفی به دنبال شکستن نفرین، خانه را ترک می کند و در حومه شهر به راه می افتد. او با یک مترسک زنده آشنا می شود که او را “سر شلغم” می نامد. او را به قلعه متحرک هاول هدایت می کند که او بدون دعوت وارد آنجا می شود. او متعاقباً با شاگرد جوان هاول، مارکل و دیو آتشی به نام کالسیفر، منبع جادو و حرکت قلعه آشنا می شود. کالسیفر با سوفی قرارداد می بندد و قبول می کند که در صورت قطع رابطه او با هاول، نفرین او را بشکند. وقتی هاول ظاهر می شود، سوفی اعلام می کند که “خود” را به عنوان یک خانم نظافتچی استخدام کرده است.

دانلود زیرنویس انیمیشن قلعه متحرک هاول ۲۰۰۴ در همین حال، ملت سوفی درگیر جنگ با یک پادشاهی همسایه است که در جستجوی شاهزاده گمشده خود است. پادشاه هاول را برای مبارزه در جنگ احضار می کند. با این حال، هاول تصمیم می گیرد سوفی را به بهانه اینکه مادرش است نزد پادشاه بفرستد تا به او بگوید که هاول برای جنگیدن خیلی ترسو است. قبل از رفتن، او حلقه ای جذاب به سوفی می دهد که او را به کلسیفر می برد و امنیت او را تضمین می کند. سوفی با سلیمان، جادوگر سر پادشاه، و همچنین جادوگر ضایعات، ملاقات می کند که سلیمان او را مجازات می کند و تمام قدرت او را تخلیه می کند و او را به سن واقعی خود یعنی یک پیرزن بی آزار باز می گرداند. سلیمان به سوفی هشدار می دهد که اگر برای پادشاه نجنگد، هاول به همان سرنوشت دچار خواهد شد. سپس هاول برای نجات سوفی می رسد. سلیمان سعی می کند با تبدیل کردنش به هیولا او را به دام بیاندازد، اما با کمک سوفی خودش را به یاد می آورد و به سختی از مرگ فرار می کند. این دو به همراه جادوگر سابق زباله و هین سگ سلیمان فرار می کنند. در این بین، سربازان از هر پادشاهی به خانه‌های جنکینز و پندراگون (نام مستعار هاول در آن پادشاهی‌ها) نفوذ می‌کنند. با این حال، مردان فقط یک حیاط و انبار خالی پیدا می کنند، زیرا طبیعت جادویی قلعه اجازه می دهد بین چهار اقامتگاه جداگانه سفر کنید.

زیرنویس انیمیشن Howl’s Moving Castle 2004 - بلو سابتایتل

زیرنویس Howl’s Moving Castle 2004 سوفی می‌فهمد که زندگی هاول به نوعی به زندگی کالسیفر وابسته است و هاول در حال تبدیل شدن به موجودی پرنده‌مانند برای دخالت در هر دو طرف جنگ بوده است، اما هر تغییری، بازگشت به شکل انسانی را برای او دشوارتر می‌کند. سپس هاول قلعه را به طور جادویی به خانه سوفی متصل می کند و خود قلعه را در حومه شهر پارک می کند. چند روز بعد، شهر توسط هواپیماهای دشمن بمباران می شود و سرسپردگان سلیمان به خانه و مغازه کلاه فروشی سوفی حمله می کنند. زوزه می کشد تا از گروه محافظت کند. سپس سوفی همه را از خانه بیرون می‌کند و کلسیفر را از شومینه بیرون می‌آورد که باعث فروریختن قلعه می‌شود. جادوگر زباله متوجه می شود که کلسیفر قلب هاول را دارد و شیطان آتش را می گیرد و خود را به آتش می کشد. سوفی وحشت می کند و آب را روی جادوگر می ریزد که کلسیفر را خفه می کند. سپس باقیمانده قلعه به دو قسمت تقسیم می شود. سوفی از یک شکاف سقوط می کند و از گروه جدا می شود.

زیرنویس انیمیشن قلعه متحرک هاول ۲۰۰۴ به دنبال حلقه جذاب، سوفی به صحنه ای از گذشته سرگردان می شود، جایی که یک هاول جوان را می بیند که یک ستاره در حال سقوط – Calcifer – را می گیرد و قلبش را به او می دهد. سوفی از آنها می خواهد که در آینده او را پیدا کنند زیرا او از دور خارج می شود. او به زمان حال برمی‌گردد، هاول را می‌یابد و دوباره با دیگران متحد می‌شوند. جادوگر قلب هاول را برمی گرداند و سوفی آن را در داخل هاول قرار می دهد و او را زنده می کند و کالسیفر را آزاد می کند، اگرچه او تصمیم می گیرد بماند. نفرین سوفی شکسته شده است، اگرچه موهایش سفید باقی مانده است. پس از اینکه او گونه شلغم هد را می بوسد، به شکل انسانی باز می گردد و خود را جاستین، شاهزاده گم شده از پادشاهی دشمن نشان می دهد. او فاش می کند که فقط بوسه عشق واقعی او می تواند نفرین او را بشکند. پس از دیدن محبت سوفی به هاول، او بلافاصله به سمت خانه می رود تا جنگ را متوقف کند، اما قول می دهد که دوباره آنها را ببیند. سلیمان نیز با تماشای یک کره کریستالی تصمیم می گیرد به جنگ پایان دهد. مدتی بعد، بمب‌افکن‌ها در زیر آسمان‌های تاریک بر فراز حومه‌ای بازیابی شده و سرسبز پرواز می‌کنند و به سمت جنگ دیگری می‌روند، در حالی که سوفی، هاول و دیگران در جهت مخالف در یک قلعه جدید پرواز می‌کنند.

زیرنویس Howl’s Moving Castle 2004 - بلو سابتایتل

زیرنویس قلعه متحرک هاول ۲۰۰۴ وب‌سایت جمع‌آوری بازبینی Rotten Tomatoes بر اساس ۱۸۱ بررسی، با میانگین امتیاز ۷.۴۷/۱۰، ۸۷% تایید را گزارش می‌کند. اجماع انتقادی این وب‌سایت می‌گوید: «قلعه متحرک Howl’s Moving Castle با تصویری عالی توسط انیماتور استاد میازاکی، کودکان را با داستان خارق‌العاده‌اش به وجد می‌آورد و قلب و ذهن بینندگان مسن‌تر را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.» این فیلم همچنین دارای میانگین ۸۰/۱۰۰ در متاکریتیک، بر اساس ۴۰ نقد است که نشان‌دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.