تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 19:36
46 بازدید
کد خبر : 207727

دانلود زیرنویس فیلم Sleepwalkers 1992 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Sleepwalkers 1992 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Sleepwalkers 1992 یک فیلم ترسناک آمریکایی به نویسندگی استیون کینگ و کارگردانی میک گاریس است که در سال ۱۹۹۲ منتشر شد. برایان کراوز، مدچن آمیک و آلیس کریج در این فیلم بازی می کنند. این فیلم حول محور دو بازمانده آخر یک گونه خون آشام در حال تغییر شکل می چرخد که

دانلود زیرنویس فیلم Sleepwalkers 1992 یک فیلم ترسناک آمریکایی به نویسندگی استیون کینگ و کارگردانی میک گاریس است که در سال ۱۹۹۲ منتشر شد. برایان کراوز، مدچن آمیک و آلیس کریج در این فیلم بازی می کنند. این فیلم حول محور دو بازمانده آخر یک گونه خون آشام در حال تغییر شکل می چرخد که از نیروی حیات باکره های زن انسان تغذیه می کنند. این اولین باری بود که کینگ به جای اقتباس از یکی از رمان‌ها یا داستان‌های موجود خود، ابتدا فیلمنامه‌ای را نوشت.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Sleepwalkers 1992 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Sleepwalkers 1992 چارلز بردی و مادر/معشوقه‌اش مری، خواب‌گردها، خون‌آشام‌های انرژی‌زای عشایری هستند که از نیروی زندگی زنان باکره تغذیه می‌کنند. اگرچه آنها به طور معمول شکل انسان را حفظ می کنند، اما می توانند به میل خود به گربه های دوپا به اندازه انسان تبدیل شوند، شکل طبیعی آنها. آنها هم قدرت تله‌کینزی و هم قدرت توهم دارند. گربه های خانگی تنها نقطه ضعف آنهاست و این دو گونه متقابل دشمن هستند. گربه ها توهمات خود را می بینند و با خشونت به آنها حمله می کنند و با چنگال و دندان زخم های شدید تا کشنده را بر آنها وارد می کنند.

چارلز و مری در تراویس، یک شهر کوچک ایندیانا زندگی می کنند، که اخیرا پس از تخلیه و کشتن یک دختر جوان در خلیج بودگا، کالیفرنیا، از خلیج بودگا فرار کرده اند. چارلز در دبیرستان محلی تحصیل می کند و تانیا رابرتسون را در کلاس نویسندگی خلاق خود ملاقات می کند. چارلز وانمود می کند که به تانیا علاقه دارد تا نیروی زندگی او را برای خود و مادر گرسنه اش بگیرد. معلم آنها، آقای فالوز، به چارلز مشکوک است و به او می گوید که گواهینامه های دبیرستان قدیمی اش جعلی بوده است. او همچنین به چارلز حمله فیزیکی می کند، اما چارلز او را می کشد.

دانلود زیرنویس فیلم خوابگردها ۱۹۹۲ چارلز در اولین قرار ملاقاتشان، در یک پیک نیک در یک قبرستان مجاور، تلاش می کند تا نیروی زندگی تانیا را در حالی که او را می بوسد تخلیه کند. تانیا دیوانه‌وار سعی می‌کند با ضربه زدن به سر چارلز با دوربینش، خاراندن صورتش و فرو کردن یک چوب پنبه‌باز در چشم چپش، چارلز را از خود دور کند، اگرچه به نظر می‌رسد کاری که او انجام نمی‌دهد بیش از ناراحتی موقت چارلز را ایجاد نمی‌کند.

زیرنویس فیلم Sleepwalkers 1992 - بلو سابتایتل

زیرنویس Sleepwalkers 1992 معاون کلانتر اندی سیمپسون در کنار قبرستان رانندگی می کند. هنگامی که تانیا برای کمک به او فرار می کند، چارلز سیمپسون را می کشد. وقتی چارلز تغذیه تانیا را از سر می گیرد، گربه معاون، کلوویس، که از مرگ اربابش خشمگین شده است، به شدت روی صورت و سینه او می خراشد. چارلز که به شدت مجروح شده است به خانه برمی گردد و مادرش می تواند هر دوی آنها را نامرئی کند و بنابراین وقتی پلیس به خانه آنها حمله می کند چارلز را از دستگیری باز دارد. کلوویس و تعداد کمی از گربه‌های دیگر شروع به جمع شدن در بیرون می‌کنند و تنها توسط تله‌هایی که Sleepwalkers درست کرده‌اند، نگه داشته می‌شوند.

زیرنویس فیلم خوابگردها ۱۹۹۲ مری با دانستن اینکه تنها راه برای زنده ماندن پسر در حال مرگش تغذیه است، به خانواده رابرتسون حمله می کند و چندین معاون و سرباز دولتی را می کشد و والدین تانیا را به شدت زخمی می کند. او تانیا را می رباید و به خانه اش برمی گرداند. چارلز نزدیک به مرگ است، اما مری او را زنده می کند و چارلز آخرین تلاش خود را برای تخلیه نیروی زندگی تانیا انجام می دهد. با این حال، تانیا انگشتان خود را در چشمان او فرو می کند و او را می کشد. تانیا با کمک کلانتر فرار می کند، که مری بعداً او را روی حصار خانه دور می زند. گربه‌هایی که دور خانه‌شان جمع شده‌اند، به رهبری کلوویس، روی مری می‌پرند و پنجه می‌زنند و او را گاز می‌گیرند تا اینکه در آتش می‌سوزد و می‌میرد. تانیا کلوویس، ناجی خود را در آغوش می گیرد، در حالی که گربه های دیگر می روند و جسد مری را به حال خود رها می کند که در خیابان سابقش آتش گرفته است.

زیرنویس Sleepwalkers 1992 - بلو سابتایتل

زیرنویس خوابگردها ۱۹۹۲ در جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۱۸ نقد، ۳۳ درصد تایید شده است که میانگین امتیاز ۴.۷/۱۰ را به آن می‌دهد. در متاکریتیک، این فیلم بر اساس نظرات ۱۲ منتقد، امتیاز ۳۸ درصد را به خود اختصاص داده است که نشان دهنده «نقدهای عموماً نامطلوب» است. تماشاگران شرکت‌کننده در نظرسنجی CinemaScore به فیلم نمره متوسط «C+» در مقیاس A+ تا F دادند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.