تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1401 - 17:35
656 بازدید
کد خبر : 198517

دانلود زیرنویس انیمیشن Chickenhare and the Hamster of Darkness 2022

دانلود زیرنویس انیمیشن Chickenhare and the Hamster of Darkness 2022

دانلود زیرنویس انیمیشن Chickenhare and the Hamster of Darkness 2022 یک انیمیشن کامپیوتری کمدی ماجراجویی محصول سال ۲۰۲۲ است که توسط nWave Pictures و کارگردانی بن استاسن و بنجامین موسکوت بر اساس رمان گرافیکی Chickenhare اثر کریس گراین ساخته شده است. این فیلم ماجراها و سفر به بلوغ Chickenhare را دنبال می‌کند، قهرمانی بی‌نظیر که

دانلود زیرنویس انیمیشن Chickenhare and the Hamster of Darkness 2022 یک انیمیشن کامپیوتری کمدی ماجراجویی محصول سال ۲۰۲۲ است که توسط nWave Pictures و کارگردانی بن استاسن و بنجامین موسکوت بر اساس رمان گرافیکی Chickenhare اثر کریس گراین ساخته شده است. این فیلم ماجراها و سفر به بلوغ Chickenhare را دنبال می‌کند، قهرمانی بی‌نظیر که نیمی از مرغ و نیمی از خرگوش به دنیا آمده است، که با وجود تفاوت‌هایی که دارد، مشتاق است خود را جا بیاندازد و به یک ماجراجو تبدیل شود.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس انیمیشن Chickenhare and the Hamster of Darkness 2022  - بلو سابتایتل

۲۰ سال پیش، برادران خرگوش ماجراجو پیتر و لاپین، در تلاش برای یافتن همستر عرفانی تاریکی، یک مصنوع قدرتمند و نادرترین در جهان هستند. با این حال، در طول جستجوی آنها، معبدی که مصنوع در آن قرار دارد، ظاهراً همراه با خود مصنوع تخریب شده است. اما، این دو در سفر خود چیز دیگری پیدا می کنند، یک نوزاد جوان که هم جز مرغ و هم خرگوش است. پیتر که به موجود کوچک وابسته است، آن را با خود به خانه خود، پادشاهی ریش پر، می برد و کودک را به عنوان متعلق به خود می پذیرد، در حالی که لاپین آن را به عنوان یک عجایب توصیه می کند. با گذشت سالها، Chickenhare جوان به مفهوم ماجراجویی وابسته می شود و می خواهد مانند پدرش که اکنون پادشاه ریش پر شده است، تبدیل به یک ماجراجو شود. با این حال، او نیز به ظاهر خود حساس می شود و برای جلوگیری از تمسخر، لباس مبدل به تن می کند.

زیرنویس انیمیشن Chickenhare and the Hamster of Darkness 2022 در روزگار کنونی، یک Chickenhare که اکنون بالغ شده است، در نهایت قصد دارد تا آزمایشات انجمن ماجراجویی سلطنتی را پشت سر بگذارد. اما لباس مبدل او را سنگین می کند و باعث می شود که شکست بخورد و تبدیل به هدفی برای تمسخر شود. پیتر به پسرش توصیه می کند در حالی که به یاد می آورد زمانی که او و لاپین او را پیدا کردند، اهداف دیگری را دنبال کند. Chickenhare با الهام از خدمتکار لاک پشت طعنه آمیز خود، Abe، برای تحقیق در مورد همستر تاریکی به سمت کتابخانه می رود. با این حال، تنها یک نفر این کتاب را در مورد شواهد مطمئن از همستر تاریکی دارد: لاپین، که پس از تلاش برای سرنگونی پیتر به زندان افتاده است. Chickenhare از زندان سلطنتی بازدید می کند و از لاپین کتاب می خواهد، اما لاپین Chickenhare را فریب می دهد و یکی از پرهای او را می رباید که از آن برای برداشتن قفل سلولش استفاده می کند و با برخی از خطرناک ترین جنایتکاران در پادشاهی به عنوان یک فرار از زندان اقدام می کند. خدمه جدید او، سپس برای یافتن همستر تاریکی حرکت می کنند.

پیتر سعی می کند لاپین را قبل از رسیدن به همستر تاریکی دنبال کند و به دنبال یک سرنخ در محل اختفای لاپین، مقبره لاک پشت ناشناس، می رود. با این حال، در حالی که او آماده حرکت می شود، Chickenhare نقشه ای را کشف می کند که روی دیوار سلول لاپین نقاشی شده است و از کتاب تحقیقاتی برای یافتن مقصد واقعی لاپین استفاده می کند: کوه های یخ زده. با این حال، او همچنین متوجه می شود که خدمه پیتر در مسیر اشتباهی حرکت می کنند و برای هشدار دادن به او خیلی دیر شده است. Chickenhare که مصمم است لاپین را متوقف کند، از آبه می‌خواهد تا او را تا همستر تاریکی همراهی کند، و دومی موافقت می‌کند و با قایق به تعقیب کشتی لاپین می‌رود. با این حال، بری، دستیار لاپین، در حال جاسوسی از این دو نفر است و به لاپین گزارش می دهد، او تصمیم می گیرد با نوچه قدیمی خود، لوتر، برای مراقبت از آنها تماس بگیرد.

Chickenhare و Abe به شهری بیابانی می رسند تا راهنمای عبور از صحرای مرگ را پیدا کنند. با این حال، لوتر آنها را پیدا می کند و سعی می کند آنها را از دنبال کردن لاپین باز دارد، در حالی که نقشه آنها توسط یک دزد موش به نام Rusty به سرقت رفته است. با این حال، این دو توسط استاد هنرهای رزمی و کاوشگر باتجربه مگ، که لوتر را شکست می دهد، نقشه را بازیابی می کند و Chickenhare و Abe را در صحرا هدایت می کند، نجات می یابند. باری به لاپین گزارش می دهد که تصمیم می گیرد با تخریب پل منتهی به جنگل بامبو در نزدیکی کوه ها که بر روی یک سنگر شن روان ساخته شده است، سرعت آنها را کاهش دهد. این سه نفر با عبور از مناطق سخت شده موفق به عبور از سنگر می شوند، اما Chickenhare به طور تصادفی به یک نقطه شن روان سقوط می کند و زمانی که مگ او را بیرون می کشد، بخشی از لباس مبدل او می افتد و پاهای مرغ مانند خود را برای مگ حیرت زده نشان می دهد.

زیرنویس انیمیشن Chickenhare and the Hamster of Darkness 2022  - بلو سابتایتل

زیرنویس Chickenhare and the Hamster of Darkness 2022 با این حال، هنگامی که این دو به جنگل می‌رسند، توسط Pigmies، موجودات نوآور، بلوک‌مانند، و خوک‌مانند قبیله‌ای به رهبری کینگ پیگمی که اضافه وزن دارند، اسیر می‌شوند. پادشاه پیگمی با اشتباه گرفتن Chickenhare با یک خدا، جشنی برای Chickenhare، Abe و Meg برگزار می کند و سپس نشان می دهد که قصد دارد این سه نفر را به عنوان قربانی برای “خدای” خود، Santoro the Stoic (واقعاً یک سنگ با بینی خوک) به آتشفشان آنها بیندازد. بر روی آن حک شده است). Chickenhare افسرده، در قفس‌های قربانی معلقشان، ظاهر خود را به خاطر بدبختی‌اش مقصر می‌داند، اما مگ او را با فاش ساختن به Chickenhare و Abe از آن بیرون می‌کشد که چگونه گذشته طرد شده‌اش او را به پذیرفتن طبیعت بداخلاق خود سوق داده و Chickenhare را تشویق می‌کند که همین کار را انجام دهد. این سه نفر با استفاده از پرهای Chickenhare برای فرار از سلول های خود و تلاش برای فرار فرار می کنند، اما Chickenhare برای مبدل کردن خود برمی گردد و به طور تصادفی کل قبیله Pigmy را از خواب بیدار می کند، که به تعقیب Chickenhare، Meg و Abe در جنگل ادامه می دهند. خوشبختانه آنها با افتادن از دره ای که مسیری نیز به کوه های یخبندان دارد، موفق به فرار می شوند. Chickenhare تصمیم می گیرد به توصیه مگ توجه کند و بقایای لباس او را دور می اندازد.

در کوه‌های فراستی، لاپین تلاش می‌کند تا با ایجاد یک بهمن جلوی این سه نفر را بگیرد، اما نقشه‌اش نتیجه معکوس می‌دهد و او و خدمه‌اش ظاهراً کشته می‌شوند. با رسیدن به کوه، Chickenhare، Meg و Abe وارد معبد می شوند و سه آزمایش مرگبار را برای یافتن همستر تاریکی طی می کنند. پس از گذراندن آزمایش‌های گفته شده، این سه نفر مصنوع واقعی پنهان در مقبره یخی همسترهای منقرض شده را کشف می‌کنند، عصایی که در بالای آن یک تکه یخ درخشان تعبیه شده است. با این حال، لاپین و خدمه اش از راه می رسند، که مرگ خود را جعل کرده اند تا سه نفر را به عصا برسانند. لاپین Chickenhare را تهدید می کند که عصای فرمان را به او می دهد وگرنه از خدمه اش می خواهد مگ و آبه را بکشند. Chickenhare امتناع می کند، اما بری عصا را از او می رباید و سایر اعضای خدمه سه نفر را به داخل دره یخی پرتاب می کنند. خوشبختانه آنها روی یک سکوی امن فرود می آیند. لاپین از قدرت عصا استفاده می کند تا ارواح همسترهای دیرین مرده را فرا بخواند و آنها را در آن ذخیره کند، قبل از رفتن به Featherbeard تا پادشاهی را به دست گیرد و این سه نفر را مرده بگذارد. Chickenhare یک بار دیگر افسرده می شود، اما مگ به او یادآوری می کند که ویژگی های غیرمعمول او همان چیزی است که او را در وهله اول به یافتن همستر تاریکی هدایت کرد. Chickenhare با الهام از توانایی ذاتی خود در پرواز استفاده می کند و موفق می شود طنابی را برای آنها بسازد تا با خیال راحت از لبه عبور کنند. پس از فرار از معبد، آبه فاش می‌کند که بدون پوسته به دنیا آمده است (پوسته‌ای که می‌پوشد و مال عمویش است)، و پیشنهاد می‌کند از پوسته‌اش استفاده کند تا آنها را از کوه پایین بیاورد تا به لاپین برسند.

لاپین به Featherbread می رسد و از ارواح همستر برای تسلط بر پادشاهی استفاده می کند. Chickenhare با استفاده از پوسته قابل جابجایی Abe و اسپری skunk مگ موفق می شود ارواح را به اندازه کافی بیهوش کند تا عصای سلطنتی را از لاپین بازگرداند. با این حال، قدرت عصا تنها به کسی مرتبط است که برای اولین بار از آن استفاده می کند، و آن را در دستان هر کس دیگری بی قدرت می گذارد و Chickenhare را مجبور می کند تا آن را نابود کند. با این حال، همسترهای ارواح او را تا محل آزمایش انجمن ماجراجویی سلطنتی تعقیب می‌کنند، جایی که Chickenhare مسیر را فعال می‌کند به این امید که از گودال زیر آن برای از بین بردن عصا استفاده کند. پس از یک نبرد طولانی، Chickenhare و Lapin یک به یک برای عصا حرکت می کنند و شروع به سقوط آزاد در گودال می کنند. همستر تاریکی در گودال از بین می رود و در یک جرقه انرژی منفجر می شود. در حالی که Chickenhare از توانایی خود برای پرواز برای فرار از انفجار استفاده می کند، لاپین به سمت آن می افتد و او را می کشد. ارواح همستر به زندگی پس از مرگ تبعید می شوند، در حالی که خدمه بازمانده لاپین دستگیر می شوند.

پس از ماجراجویی، Chickenhare تصمیم می گیرد که یک ماجراجوی مستقل شود، در حالی که پیتر با افتخار قمه طلایی ارزشمند خود را به عنوان نشانه حمایت به او می دهد. پس از در آغوش گرفتن، Chickenhare با مگ و آبه به ماجراجویی دیگری می رود.

زیرنویس Chickenhare and the Hamster of Darkness 2022  - بلو سابتایتل

در اوایل سال ۲۰۲۱، متیو زلر، رئیس و مدیرعامل nWave Pictures از طریق Variety اعلام کرد که Sony Pictures International Productions در حال همکاری با کارگردان فیلم Ben Stassen در انیمیشن بلند جدید nWave است. Chickenhare and the Hamster of Darkness بر اساس رمان‌های گرافیکی ساخته شده توسط کریس گراین ساخته شده و توسط کمیک‌های Dark Horse منتشر شده است. از سوی دیگر، فیلمنامه آن اثر دیو کولارد با بازنویسی‌های استسن و بنجامین موسکوت خواهد بود.

تولید Chickenhare در اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز شد و در اوایل ژانویه ۲۰۲۲ به پایان رسید و بیش از سه سال کار و نزدیک به ۲۰۰ نفر برای تولید به طول انجامید. بنجامین موسکت، که اولین کارگردانی خود را با استاسن پس از سالها کار در استودیو به عنوان انیماتور انجام داد، بلافاصله به سمت موضوعات فیلم شامل گنجاندن و دوستی کشیده شد. هر دو کارگردان از ارجاع به فرنچایزهایی مانند ایندیانا جونز لذت بردند. Chickenhare and the Hamster of Darkness آخرین فیلم nWave است که توسط بنیانگذار استودیو، بن استاسن، کارگردانی شده است.

گروه سه گانه پاپ راک پاگی آهنگسازی این فیلم را انجام دادند و پس از فیلم The Son of Bigfoot و Bigfoot Family به همکاری خود با nWave Pictures ادامه دادند. برای این فیلم، گروه از صدای پاپ خاص خود جدا شد و با کمک یک موسیقیدان کلاسیک، پاول گورچوویچ، سبک جدیدی را کشف کرد. این آهنگ ها توسط شصت نوازنده عجیب و غریب کلاسیک به رهبری رهبر ارکستر استفان گوبر در موزیکال سن پاریس اجرا شد.

Chickenhare and the Hamster of Darkness در ۱۶ فوریه در فرانسه، بلژیک، هلند و لوکزامبورگ افتتاح شد. این فیلم در اولین آخر هفته خود در فرانسه ۱۷۰.۶۹۷ پذیرش به دست آورد و در آخر هفته افتتاحیه خود در بلژیک ۱۹۱ ۰۸۳ یورو باکس آفیس به دست آورد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.