تاریخ انتشار : یکشنبه 23 بهمن 1401 - 18:33
73 بازدید
کد خبر : 207910

دانلود زیرنویس فیلم The Gigolo 2 2016 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Gigolo 2 2016 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Gigolo 2 2016 زیرنویس فیلم ژیگولو ۲ یک فیلم کمدی اروتیک هنگ‌کنگی محصول سال ۲۰۱۶ به کارگردانی ونوس کیونگ و با بازی دومینیک هو، کانی من، جاز لام و آیریس چانگ است. این دنباله ژیگولو (۲۰۱۵) است. این فیلم در ۱۴ ژانویه ۲۰۱۶ در هنگ کنگ اکران شد. برای دانلود زیرنویس

دانلود زیرنویس فیلم The Gigolo 2 2016 زیرنویس فیلم ژیگولو ۲ یک فیلم کمدی اروتیک هنگ‌کنگی محصول سال ۲۰۱۶ به کارگردانی ونوس کیونگ و با بازی دومینیک هو، کانی من، جاز لام و آیریس چانگ است. این دنباله ژیگولو (۲۰۱۵) است. این فیلم در ۱۴ ژانویه ۲۰۱۶ در هنگ کنگ اکران شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Gigolo 2 2016 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Gigolo 2 2016 قبل از اینکه فونگ هو ادعا کند که در حرفه خود قرار دارد، او اکنون یک ژیگولو نیمه بازنشسته است و کلوپ شبانه ای به نام High X را اداره می کند. مونیکا و سوشی دو دوست صمیمی هستند که برای بقا در سینما و تلویزیون فوق العاده هستند. در جشن تولد سوشی، زمانی که مونیکا نمی تواند تاکسی برای رسیدن به خانه پیدا کند، فونگ را می شناسد و فونگ به او پیشنهاد می کند که او را برگرداند. پس از فیلمبرداری، یی تونگ، خانمی به محل فیلمبرداری می آید و از سوشی می پرسد که آیا می خواهد برای یک مهمانی قایق برود که در آن افراد پولدار حضور دارند؟ سوشی با وجود اکراه از مونیکا نیز می پرسد.

مونیکا در نیمه راه مهمانی قایق پیامی از برادر بزرگترش دریافت می کند که مادرش به بیمارستان فرستاده شده است. او وحشت می کند زیرا قادر به رفتن به خشکی نیست. او با فانگ که در مهمانی است ملاقات می کند و تصمیم می گیرد او را با قایق تندرو خود به خشکی ببرد. مونیکا پس از آوردن مادرش به خانه، یک جلسه خانوادگی با خواهر و برادرش برگزار می کند تا تصمیم بگیرد که چه کسی از مادرش مراقبت می کند، اما خواهر و برادرش از قبول مسئولیت خودداری می کنند و او با آنها درگیر می شود. مادرش هم باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. برای اینکه پول کافی برای جراحی پرهزینه به دست آورد، مونیکا تصمیم می گیرد به سوشی بپیوندد تا یک فاحشه شود. با این حال، او در مورد رابطه خجالتی و عصبی است سوشی او را به فانگ توصیه می کند تا هنر را بیاموزد و پس از مدتی مربیگری توسط فانگ، او موفق می شود بر مشکل خود غلبه کند و در راضی کردن مردان متخصص شود. او همچنین در زمانی که توسط فانگ مربیگری می کرد عاشق فانگ شد.

زیرنویس فیلم The Gigolo 2 2016 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Gigolo 2 2016 پس از فارغ التحصیلی از فونگ، فونگ را با دختر دیگری ایزابل، وکیلی که قرار است ازدواج کند، می بیند و در نتیجه احساس نارضایتی می کند. سوشی و دوست پسرش دیک می خواهند یک آپارتمان بخرند و پول نقد ندارند. یی تونگ آنها را به بیگ داگ توصیه می کند، اما دیک با شنیدن خبر مجروح شدن وحشتناک ژیگولوها در حین استخدام توسط بیگ داگ و همسرش مونا برای خدمات ، احساس ترس می کند. با این حال، سوشی اصرار دارد که این پیشنهاد را بپذیرد. در طی این فرآیند، سوشی و دیک به دلیل برخورد خشن توسط سگ بزرگ و مونا کشته می شوند. مونیکا و فونگ با دیدن خبر قتل سوشی تصمیم گرفتند از بیگ داگ و مونا انتقام بگیرند.

زیرنویس The Gigolo 2 2016 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم ژیگولو ۲ ۲۰۱۶ پس از آن، مونیکا و فونگ با هم ازدواج می کنند، اما در طول عروسی، فونگ توسط چند نفر اراذل و اوباش که توسط شوهر ایزابل اجیر شده بودند به قتل می رسند، زیرا او متوجه شد که ایزابل بچه فونگ را زمانی که خودش عقیم می کند، به دنیا می آورد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.