تاریخ انتشار : یکشنبه 20 شهریور 1401 - 15:30
477 بازدید
کد خبر : 201755

دانلود ترینر بازی Tomb Raider: Legend – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Tomb Raider: Legend – گیم تی پلی

Tomb Raider: Legend هفتمین بازی از سری بازی‌های رایانه‌ای است که توسط Eidos Interactive منتشر شده و توسط Crystal Dynamics با همکاری هلندی Nixxes Software BV ساخته شده است که بر ماجراهای باستان‌شناس زن لارا کرافت تمرکز دارد. این قسمت در ابتدا برای پلی استیشن ۲، رایانه های شخصی و ایکس باکس منتشر خواهد شد.

Tomb Raider: Legend هفتمین بازی از سری بازی‌های رایانه‌ای است که توسط Eidos Interactive منتشر شده و توسط Crystal Dynamics با همکاری هلندی Nixxes Software BV ساخته شده است که بر ماجراهای باستان‌شناس زن لارا کرافت تمرکز دارد. این قسمت در ابتدا برای پلی استیشن ۲، رایانه های شخصی و ایکس باکس منتشر خواهد شد. تاریخ انتشار آوریل ۲۰۰۶. نسخه ای برای GameCube نیز اواخر همان سال منتشر خواهد شد.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

وقتی او نه ساله بود، هواپیما با لارا و مادرش در هواپیما سقوط کرد. هر دو از این تصادف جان سالم به در می‌برند، اما مادرش زمانی که مادرش شمشیر Excalibur را از روی سنگ بیرون می‌کشد، به‌طور مرموزی ناپدید می‌شود. به عنوان یک زن جوان، لارا کرافت به بولیوی می رود تا به دنبال سنگ دیگری با همان رون ها روی آن بگردد.

Ceannaigh Tomb Raider:Legend - Microsoft Store ga-IE

او در آنجا با جیمز روتلند ملاقات می کند که تکه ای از شمشیر Excalibur را در دست دارد. او از یک دوست قدیمی، آنایا، تماس گرفت. آنها در پرو، نزدیک به مکانی که سال ها پیش بسیاری از دوستانشان توسط یک جانور جادویی کشته شدند، ملاقات می کنند، احتمالا آماندا اورت، بهترین دوست لارا در آن زمان. اما در خرابه ها فقط کفش آماندا را پیدا می کند. لارا هم اکنون می خواهد شمشیر Excalibur را خودش بدست بیاورد تا جیمز روتلند نتواند با تمام قدرت آن را بگیرد. او به ژاپن می رود تا شوگو تاکوموتو، یکی از اعضای یاکوزا که تکه ای از شمشیر را در اختیار دارد، ملاقات کند. او پس از مبارزه با تاکوموتو نیز تکه‌ای از شمشیر را در دست دارد. او از زیپ می شنود که جیمز روتلند در غنا است، او به آنجا می رود، در آنجا جیمز روتلند را در یک مبارزه با قطعه شمشیر خود شکست می دهد و قطعه او را با خود می برد.

Tomb Raider: Legend Gameplay (PC HD) - YouTube

او به قزاقستان می رود، همچنین به نظر می رسد یک تکه شمشیر در آنجا وجود دارد، او به یک پروژه قدیمی شوروی به نام CARBONEK ختم می شود. او همچنین در قزاقستان با آماندا ملاقات می کند که به لارا روی آورده و می خواهد مرده او را ببیند. او در قزاقستان با آماندا دعوا می کند که جانور جادویی پرو را در اختیار دارد. لارا زنده می ماند و تکه شمشیر را با خود می برد. اکنون برای اتصال Excalibur فقط ۱ شی مورد نیاز است. کلید غلالی که زمانی متعلق به مادرش بود، به نپال بازمی‌گردد، جایی که هواپیما در آن سقوط کرد. او کلید غلالی را پیدا می کند و تمام قطعات Excalibur به هم می رسند تا یک شمشیر جادویی قدرتمند را تشکیل دهند. او به بولیوی می‌رود تا شمشیر را در سنگ بگذارد، در آنجا جیمز روتلند را می‌کشد و پس از درگیری با آماندا که خود به جانور جادویی تبدیل شده است، شمشیر را در سنگ می‌گذارد. او مادرش را می بیند، پورتالی که مادرش را در آن می بیند نوعی پورتال زمانی است. درست قبل از اینکه مادرش شمشیر را از روی سنگ بیرون بکشد، مادرش را می بیند. لارا بالاخره نمی تواند مادرش را از بیرون کشیدن شمشیر از سنگ باز دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.