تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 19:36
149 بازدید
کد خبر : 207728

دانلود زیرنویس فیلم With Beauty and Sorrow 1965 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم With Beauty and Sorrow 1965 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم With Beauty and Sorrow 1965 زیرنویس فیلم با زیبایی و اندوه یک فیلم درام ژاپنی محصول ۱۹۶۵ به کارگردانی ماساهیرو شینودا است.  این فیلم بر اساس رمان زیبایی و غم (۱۹۶۱–۱۹۶۳) توسط نویسنده برنده جایزه نوبل یاسوناری کاواباتا است. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم With Beauty and Sorrow 1965

دانلود زیرنویس فیلم With Beauty and Sorrow 1965 زیرنویس فیلم با زیبایی و اندوه یک فیلم درام ژاپنی محصول ۱۹۶۵ به کارگردانی ماساهیرو شینودا است.  این فیلم بر اساس رمان زیبایی و غم (۱۹۶۱–۱۹۶۳) توسط نویسنده برنده جایزه نوبل یاسوناری کاواباتا است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم With Beauty and Sorrow 1965 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم With Beauty and Sorrow 1965 اوکی نویسنده سالخورده به کیوتو سفر می کند تا با معشوقه سابق اوتوکو ملاقات کند. پانزده سال پیش، اوکی متاهل و اوتوکو که در آن زمان هنوز نوجوان بود، رابطه نامشروع داشتند. اوتوکو از او باردار شد، پس از یک سقط جنین اقدام به خودکشی کرد و چندین ماه را در یک آسایشگاه روانی گذراند، در حالی که مادرش سعی کرد اوکی را متقاعد کند تا با اوتوکو ازدواج کند، اما فایده ای نداشت. اوکی بعداً از این رابطه در رمانی استفاده کرد که توسط همسرش فومیکو که از خیانت او توسط مادر اوتوکو مطلع شده بود تایپ شد. رمانی که «هفده تلخ» نام داشت، پرفروش شد.

زیرنویس فیلم With Beauty and Sorrow 1965 - بلو سابتایتل

زیرنویس With Beauty and Sorrow 1965 اوتوکو که اکنون یک نقاش و معلم هنر است، با زن جوانی به نام کیکو زندگی می کند که هم شاگرد و هم شریک زندگی اوست. کیکو، حسادت می‌کند که اوتوکو هرگز به طور کامل از دوست داشتن اوکی دست برنداشته است، و وسواس فکری برای انتقام گرفتن از رنج معشوقش دارد، شب را با اوکی می‌گذراند و بعداً با پسرش تایچیرو قرار ملاقات می‌گذارد تا خانواده نویسنده را از بین ببرد. در حالی که اوتوکو کیکو را به خاطر آنچه که خودخواهی صرف می‌داند سرزنش می‌کند، فومیکو به شوهرش می‌گوید که او مشکوک است که زن جوان چیزی در سر دارد.

زیرنویس With Beauty and Sorrow 1965 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم با زیبایی و اندوه ۱۹۶۵ بعد از اینکه تایچیرو و کیکو بعدازظهر را در هتل سپری کردند، با هم به یک سفر قایق سواری می روند. بعداً، اوتوکو برای آمدن به هتل فراخوانده می شود، زیرا کیکو به سختی از یک حادثه قایق سواری جان سالم به در برده است، در حالی که تایچیرو هنوز مفقود است. اوتوکو، اوکی و همسرش در رختخواب کیکو بیهوش ملاقات می کنند، جایی که فومیکو اوتوکو را سرزنش می کند که او از کیکو برای کشتن پسرشان استفاده کرده است. پس از اینکه اوکی فومیکو ناامید را از اتاق بیرون آورد، کیکو چشمانش را باز کرد و اشک روی گونه هایش جاری شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.