تاریخ انتشار : یکشنبه 20 شهریور 1401 - 15:12
109 بازدید
کد خبر : 201749

دانلود ترینر بازی Metal Gear Solid 1998 – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Metal Gear Solid 1998 – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Metal Gear Solid 1998 یک بازی مخفیانه است که توسط Konami توسعه یافته و در سال ۱۹۹۸ برای پلی استیشن منتشر شده است. این بازی توسط Hideo Kojima کارگردانی، تهیه‌کننده و نویسندگی شده است و از بازی‌های ویدئویی MSX2 Metal Gear و Metal Gear 2: Solid Snake پیروی می‌کند. کوجیما نیز روی

دانلود ترینر بازی Metal Gear Solid 1998 یک بازی مخفیانه است که توسط Konami توسعه یافته و در سال ۱۹۹۸ برای پلی استیشن منتشر شده است. این بازی توسط Hideo Kojima کارگردانی، تهیه‌کننده و نویسندگی شده است و از بازی‌های ویدئویی MSX2 Metal Gear و Metal Gear 2: Solid Snake پیروی می‌کند. کوجیما نیز روی آن کار کرد.[۶] در سال ۱۹۹۶ در نمایشگاه بازی توکیو رونمایی شد و سپس در نمایشگاه های تجاری از جمله نمایشگاه سرگرمی الکترونیکی ۱۹۹۷ به نمایش درآمد. انتشار ژاپنی آن در ابتدا برای اواخر سال ۱۹۹۷ برنامه ریزی شده بود، قبل از اینکه تا سال ۱۹۹۸ به تعویق بیفتد.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

بترینر بازی Metal Gear Solid 1998 ازیکنان Solid Snake را کنترل می کنند، سربازی که برای خنثی کردن تهدید تروریستی FOXHOUND، یک واحد نیروهای ویژه مرتد، به یک مرکز سلاح هسته ای نفوذ می کند. مار باید گروگان ها را آزاد کند و تروریست ها را از حمله هسته ای باز دارد.[۸] کات سین های سینمایی با استفاده از موتور درون بازی و گرافیک رندر شده اند و از صداپیشگی در سراسر آن استفاده شده است.

ترینر Metal Gear Solid 1998 بیش از هفت میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت و ۱۲ میلیون نسخه نمایشی ارسال کرد. میانگین امتیاز ۹۴/۱۰۰ را در وب سایت متاکریتیک جمع آوری کرد. این بازی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بازی‌های ویدیویی تمام دوران در نظر گرفته می‌شود و به محبوبیت ژانر مخفی کاری و صحنه‌های سینمایی داخلی کمک کرد.

به دنبال آن یک نسخه توسعه یافته برای پلی استیشن و ویندوز، Metal Gear Solid: Integral (1999) و بازسازی GameCube، Metal Gear Solid: The Twin Snakes (2004) عرضه شد. این فیلم دنباله‌های متعددی را تولید کرد که با Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (2001) و اقتباس‌های رسانه‌ای از جمله درام رادیویی، کمیک و رمان شروع شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.