تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 - 19:58
137 بازدید
کد خبر : 208697

متهم کردن نظام در انتخابات دور از انصاف است/ اصولگراها تا زمانی برای ما محترمند که پای مبانی اصولگرایی بایستد/۹۸ درصد مسمومیت‌های دانش‌آموزان کشور هیجان رسانه بود

متهم کردن نظام در انتخابات دور از انصاف است/ اصولگراها تا زمانی برای ما محترمند که پای مبانی اصولگرایی بایستد/۹۸ درصد مسمومیت‌های دانش‌آموزان کشور هیجان رسانه بود

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس کاظمی در دیدار با فعالان سیاسی، دبیران احزاب و تشکل‌های سیاسی که شامگاه دیشب در سالن جلسات فرمانداری شهرستان البرز برگزار شد، گفت: در نوع مواجهه و نگرش ما به مسایل داخل کشور می‌توان نگاه جزءنگر یا کل نگر داشت؛ در نگاه جزءنگر اگر عملی در حوزه مسئولیت

متهم کردن نظام در انتخابات دور از انصاف است/ اصولگراها تا زمانی برای ما محترمند که پای مبانی اصولگرایی بایستد/۹۸ درصد مسمومیت‌های دانش‌آموزان کشور هیجان رسانه بود

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس کاظمی در دیدار با فعالان سیاسی، دبیران احزاب و تشکل‌های سیاسی که شامگاه دیشب در سالن جلسات فرمانداری شهرستان البرز برگزار شد، گفت: در نوع مواجهه و نگرش ما به مسایل داخل کشور می‌توان نگاه جزءنگر یا کل نگر داشت؛ در نگاه جزءنگر اگر عملی در حوزه مسئولیت اجرایی صادر شود به همه تعمیم داده می‌شود، در این نگاه مسایل خرد و ریز فرد را متوقف می‌کند و از این راه و مسیر اظهار پشیمانی می‌کند، البته محاسنی هم دارد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین ادامه داد: اگر در مباحث کلان گرفتار نگاه جزء نگر باشیم یک مشکل کوچک به کل نظام سرایت داده می‌شود که انصاف نیست؛ کل‌نگری با اشرافی که به مسایل دارد امور مختلف را کنار هم قرار می‌دهد، برآیندها را درنظر می‌گیرد و اظهار نظر می‌کند و توصیه به فعالان سیاسی این است که در مباحث کلی، نگرش کل نگر داشته باشند تا برآیند ودستاوردها دیده شود.

سکه انتخابات به نام جمهوری اسلامی ضرب شده است

وی اظهار کرد: امسال سال انتخابات است، سکه انتخابات به اسم جمهوری اسلامی ضرب شده و دشمنان جمهوری اسلامی هم به این ویژگی و ظرفیت اذعان دارند، حدود ۳۹ انتخابات با همه فراز و فرودها برگزار شده، اگر دهه پنجاه را مرور کنیم می‌بینیم کشور در چه شرایطی اداره می‌شد.

وی عنوان کرد: امروز نظام اسلانی با همه سختی‌ها و مشقت‌ها ۴۰ انتخابات انتخاب برگزار کرده و حتی از کمتر از یک دهم درصد هم صیانت کرده، سال ۸۸ بین نفر اول و دوم ۱۳ میلیون فاصله رای داشتیم و دیدیم چه اتفاقاتی افتاد اما نظام اسلامی آنجا هم ایستاد.

منازعه‌های بی‌ثمر سیاسی آسیب‌زا است

استانداری قزوین

کاظمی عنوان کرد: منازعه‌های سیاسی بی ثمر به ما آسیب می‌زند و عده‌ای دوست دارند ما را در این منازعات سیاسی بی ثمر ببیند و به این فضا دامن می‌زنند، گفت‌وگو در چارچوب مبانی و اصول خوب است نباید به معارضه کشیده شود این خواست دشمن است.

وی درباره اصولگرایی و اصلاح طلبی گفت: هر کسی شعار اصولگرایی سربدهد و عامل به آن نباشد ریالی و ذره‌ای برای او ارزش قایل نیستم، اصولگرایی الزاماتی دارد  همانطور که اصلاح طلبی هم الزاماتی دارد؛ چرا امروز فضای سیاسی کشور به گونه‌ای است که مردم از هر دو جریان و افرادی که به این مبانی اعتقاد ندارند فاصله گرفته‌اند، مردم با فطرت پاکشان من را ارزیابی می‌کنند و می‌بینند.

مردم با هیچ جریان سیاسی عهد اخوت نبسته‌اند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین اضافه کرد: مردم با هیچ جریان سیاسی عهد اخوت نبسته‌اند چیزی که ما از مردم تجربه کرده و می‌کنیم این است که با فهم و درک، جمهوری اسلامی را انتخاب کرده‌اند برخی جمهوریت و برخی اسلامیت را برنمی‌تابند که هر دو حتما به خطا می‌روند، برخی برای اینکه رای جمع کنند به جمهوریت و برخی به اسلامیت حمله می‌کنند که هر دو مذموم است.

این مسئول بیان کرد: نمی‌توانیم بگوییم کشور در اختیار جریان اصولگرا و اصلاح طلب است، ما یک جریان زلال داریم به معنی جریان و جمعیت مومن به انقلاب اسلامی، باید مرزبندی با دشمن مشخص شود، برخی معتقد به دشمن نیستند که در یک مقطع این مطرح شد و همچنان هم هست.

اصلاح طلبان درباره اشتراک حرف‌ها با دشمنان توضیح دهند

وی ادامه داد: چطور می‌شود دقیقا همان حرف‌هایی از زبان دوستان اصلاح طلب بیرون می‌آید که خواست و اراده دشمن است، آیا این تلاقی و اشتراک لفظ و معنا اتفاقی است، آیا حمله به شورای نگهبان و نظارت استصوابی اتفاقی است، چرا زمانی که نتانیاهو گفت سرمایه ما اصلاح طلبان هستند، اصلاح طلبان واکنشی نشان ندادند.

کاظمی عنوان کرد: در قضایای اخیر چرا دوستان اصلاح طلب حاضر نشدند در مواجهه با دشمنی‌ها موضعی بگیرند اما در نقطه مقابل همین امشب کسی اشاره کرد که به قیمت کشتن مردم می‌خواهید عفاف و حجاب را نگه دارید مقصود او مهسا امینی است که او را کشتید، این روایت چه کسی است.

سنگین‌ترین پروژه پزشکی قانونی درباره مهسا امینی به کار گرفته شد

وی ادامه داد: چقدر نظام در سطوح مختلف درباره مرگ مهسا امینی توضیح داد، گروه‌های مستقلی از پزشکی قانونی مطالعه کردند، سنگین‌ترین پروژه پزشکی قانونی در جمهوری اسلامی درخصوص مهسا امینی به کار گرفته شد، که فکر می‌کنم اگر این اتفاق برای یکی از بزرگترین شخصیت‌های سیاسی کشور اتفاق افتاده بود پزشکی قانونی این کار را نمی‌کرد، اما در خصوص پرونده مهسا امینی این کار را کرد و با بی طرفی تمام گزارش داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین اظهار کرد: چرا دوستان اصلاح طلب نمی‌خواهند باور کنند این ماجرا کشتن نبود و از کلید واژه کشتن استفاده می‌شود، شما قصد اصلاح و اتحاد و انسجام درونی دارید، می‌شود با متهم کردن نظام اسلامی به کشتن، امور را اصلاح کرد، این سئوال جدی است.

وی ادامه داد: بارها پرونده مهسا امینی مطرح و به آن پرداخته شد، نسبت به برخی موارد اعتراض بود اما اینکه نظام را به قتل متهم کنیم قبول نداریم و این عدم مرزبندی با دشمن است.

۹۸ درصد مسمومیت‌های دانش‌آموزان کشور هیجان رسانه بود

کاظمی با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان گفت: درباره مسمومیت دایم گفته می‌شود شما دختربچه‌ها را مسموم می‌کنید تا مانند طالبان سر کلاس نروند، بیانیه‌های مختلف صادر شد، در قزوین چهار مورد مسمومیت داشتیم در هر چهار مورد بررسی‌های دقیق کارشناسی در حوزه اورژانس بیمارستان و امنیتی انجام شد و هیچ عامل خارجی کشف نکردیم، در کل کشور هم ۹۸ درصد حوادثی که رخ داد عامل خارجی نداشت و در ۲ درصد کل کشور از محرک‌هایی مانند ادکلن و الکل استفاده شده بود و ۹۸ درصد هیجان رسانه است و اصلاح طلب دوست ندارد قبول کند، آیا این هم‌نوایی با دشمن اتفاقی است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین اظهار کرد: البته در استان اصلاح طلب به آن معنا نداریم و عموما همراهی دارند، در مجموع به دوستان اصلاح طلب که دوستشان داریم می‌گوییم، این سئوال جدی جامعه و متدینین است که باید جریان اصلاحات به آن بپردازد و من استقبال می‌کنم و مباحث سیاسی نمی‌تواند یک جانبه باشد.

توسعه و گشایش سیاسی اتفاق افتاده است

وی ادامه داد: جریان حاکم بر کشور صهیونیسم و منافقین را دشمن خود می‌داند و با آن‌ها مرزبندی دارد و دوستان اصلاح طلب نمی‌خواهند این مرزبندی را داشته باشند، نقد خیلی خوب است اما سئوال داریم وقتی اصلاح طلبان که قصد مشارکت، گشایش و توسعه سیاسی دارند به قدرت رسیدند، در حداقل شش دولت پی در پی چه کردند، آیا توسعه سیاسی اتفاق افتاد و نظرات مخالف را شنیدند.

کاظمی تاکید کرد: امروز همه کارگزاران نظام بنا دارند در مجامع حاضر شوند و جواب دهند و گشایش‌ها اتفاق افتاده، البته کم است قبول دارم و حاضریم کارشناسی دقیق را بشنویم و این فضا را تقویت و توسعه دهیم.

در این جلسه فرماندار شهرستان البرز، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار، مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و مدیرکل بانوان استاندار حضور داشتند.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.