تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 17:02
530 بازدید
کد خبر : 201078

دانلود ترینر بازی Deadhunt – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Deadhunt – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Deadhunt یک بازی تیراندازی اول شخص است که در آن اکشن در سه حالت مختلف انجام می شود: “Campaign”، “Survival” و “Greed”. این بازی ترکیبی از ویژگی‌های ژانر ترسناک بقا و اکشن ماجراجویی است که باعث می‌شود بازیکن در موقعیت‌های زیادی در حین کاوش در سرزمین‌ها احساس ترس کند. برای دانلود ترینر

دانلود ترینر بازی Deadhunt یک بازی تیراندازی اول شخص است که در آن اکشن در سه حالت مختلف انجام می شود: “Campaign”، “Survival” و “Greed”. این بازی ترکیبی از ویژگی‌های ژانر ترسناک بقا و اکشن ماجراجویی است که باعث می‌شود بازیکن در موقعیت‌های زیادی در حین کاوش در سرزمین‌ها احساس ترس کند.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

Deadhunt on Steam

ترینر بازی Deadhunt “Deadhant: Undead Hunter” از دنیایی تخیلی استفاده می کند که در آن نه تنها انسان ها، بلکه انواع جهش یافته ها، عنکبوت های عظیم الجثه، اسکلت ها، مردگان متحرک و غیره وجود دارند.

گیم پلی پویا کمپین تک نفره به شما این امکان را می دهد که علاقه کاربر را در تمام ۴۰ سطح که توسط توسعه دهندگان شرکت “REL Games” تهیه شده است حفظ کنید.

Deadhunt on Steam

ترینر Deadhunt مکان ها مملو از آیتم های جایزه متنوعی هستند که شخصیت اصلی را برای مدت کوتاهی برای نابودی مؤثرتر هیولاها تقویت می کند. بازیکن باید با کمک چندین نوع سلاح گرم (تپانچه، مسلسل، مسلسل و چند لوله دیگر) و نارنجک های تکه تکه کننده، حریفان را بکشد.

DeadHunt image - Dead-Hunt - Mod DB

با شلیک از سلاح های کالیبر بزرگ، بازیکن می تواند اندام دشمنان را پاره کند و سرزمین های وسیعی را با خون بپوشاند. قبل از شروع گذر، انتخاب سطح دشواری از بین ۴ گزینه پیشنهادی اجرا می شود. برای باز کردن سخت ترین چالش، گیمر باید چندین بار کمپین را تکمیل کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.