تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 22:14
126 بازدید
کد خبر : 207647

دانلود زیرنویس فیلم Apartment 1303 2007 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Apartment 1303 2007 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Apartment 1303 2007 زیرنویس فیلم آپارتمان ۱۳۰۳ یک فیلم ترسناک ژاپنی به کارگردانی آتارو اویکاوا است که حول زنی می‌چرخد که به بررسی یک سری از خودکشی‌ها در آپارتمان خواهر مرحومش می‌پردازد. بر اساس رمان اصلی نویسنده ترسناک Ju-on، Kei Ōishi. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Apartment 1303 2007

دانلود زیرنویس فیلم Apartment 1303 2007 زیرنویس فیلم آپارتمان ۱۳۰۳ یک فیلم ترسناک ژاپنی به کارگردانی آتارو اویکاوا است که حول زنی می‌چرخد که به بررسی یک سری از خودکشی‌ها در آپارتمان خواهر مرحومش می‌پردازد. بر اساس رمان اصلی نویسنده ترسناک Ju-on، Kei Ōishi.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Apartment 1303 2007 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Apartment 1303 2007 سایاکا میدوریکاوا که برای اولین بار به تنهایی زندگی می کند، با دوستانش در آپارتمان جدیدش در طبقه ۱۳ جشن می گیرد. در طول مهمانی، او قبل از اینکه از بالکن خود بپرد، عجیب رفتار می کند. دختر بچه ای خرس عروسکی را که در نزدیکی بدن سایاکا خوابیده است برمی دارد و می گوید: یکی دیگر می رود.

در مراسم خاکسپاری سایاکا، خواهر بزرگترش ماریکو روح سایاکا را می بیند که زمزمه می کند: “مامان مرا هل داد.” مادر آنها، سان، که به شدت از مرگ سایاکا ویران شده است، به نظر می رسد که در دنیای جنون فرو می رود، که ماریکو را نگران می کند. در آپارتمان سایاکا، دختر کوچکی از همسایگی ظاهر می شود و به ماریکو اطلاع می دهد که تمام زنانی که در سال ۱۳۰۳ زندگی می کردند مرده اند.

در حالی که ماریکو آپارتمان را پاکسازی می کند، بارها و بارها چشمش به سایاکا می افتد. سپس با گوشواره ای روبرو می شود که انگار از لاله گوش کسی دریده است. ماریکو متعجب است که آیا این ممکن است یک سرنخ باشد. او با یک کارآگاه پلیس به نام ساکورای آشنا می شود که فاش می کند که در حال بررسی یک سری از خودکشی ها در شماره ۱۳۰۳ بوده است و او باور نمی کند که این یک تصادف باشد. ماریکو گوشواره رگه‌های خونی را به او می‌دهد، با این باور که این گوشواره متعلق به مستأجر قبلی است.

دانلود زیرنویس فیلم آپارتمان ۱۳۰۳ ۲۰۰۷ ماریکو به زودی با کتابی در مورد دو مستأجر اولی که در سال ۱۳۰۳ زندگی می کردند مواجه می شود: یوکیو سوگیوچی و مادرش. مادر به خاطر مخفی کردن غذا و سوراخ کردن گوش‌هایش نسبت به یوکیو بدرفتاری کرد که باعث می‌شود او گوشواره را از لاله گوش یوکیو درآورد. یوکیو با یک چاقوی قصابی به خشونت مادرش واکنش تدافعی نشان می‌دهد، سپس در حالی که مادرش به داخل کمد می‌خزد، تماشا می‌کند و در آنجا خونریزی می‌کند. شش ماه بعد، صاحبخانه برنامه های خود را برای اخراج یوکیو و مادرش به دلیل عدم پرداخت اجاره بها فاش می کند.

زیرنویس فیلم Apartment 1303 2007 - بلو سابتایتل

زیرنویس Apartment 1303 2007 یوکیو ناراحت و ترسیده روح مادرش را می بیند که از زمان مرگ یوکیو او را عذاب می دهد. یوکیو یک خرس عروسکی را برمی‌دارد، به بالکن او می‌رود و می‌پرد و می‌میرد. ماریکو متوجه می‌شود که از زمان مرگ یوکیو، چهار مستأجر بعدی – با آخرین نفر سایاکا – به شماره ۱۳۰۳ نقل مکان کرده‌اند و در نهایت به سمت مرگ خود پریده‌اند. پلیس هر مورد را خودکشی اعلام کرد.

ماریکو متوجه می شود که مادرش قصد دارد یک بار دیگر برای دیدن سایاکا به شماره ۱۳۰۳ برود و برای نجات او می شتابد. ماریکو ناشناخته است، آپارتمان به چند دانشجو اجاره داده شده است، که در آن شب یک مهمانی برگزار می کنند. در طول مهمانی، یوکیو دختران را از بالکن هل می دهد. ماریکو از راه می رسد و با عجله به سمت #۱۳۰۳ می رود. یوکیو ظاهر می شود و ماریکو او را به کشتن مستاجران قبلی متهم می کند اما یوکیو این موضوع را انکار می کند و فاش می کند که مادرش کسی است که به او گفته است آنها را به زمین بیندازد زیرا آنها شرور بودند. ماریکو گوشواره یوکیو را به او پس می دهد در حالی که قول می دهد از شماره ۱۳۰۳ مراقبت کند. به نظر می رسد روح این را می پذیرد و ناپدید می شود.

زیرنویس فیلم آپارتمان ۱۳۰۳ ۲۰۰۷ هنگامی که ماریکو صبح روز بعد از خواب بیدار می شود، یوکیو ماریکو را به بالکن هل می دهد و به او می گوید که مادرش تنها یک دختر دارد. ماریکو متوجه می شود که سایاکا در حال تماشای آن است که در حال سقوط است. دخترک که کنار مادرش ایستاده می گوید: یکی دیگر می رود. سپس او و مادرش ناپدید می شوند.

زیرنویس Apartment 1303 2007 - بلو سابتایتل

زیرنویس آپارتمان ۱۳۰۳ ۲۰۰۷ این فیلم به عنوان محصول مشترک آمریکایی/کانادایی به زبان انگلیسی در اواخر سال ۲۰۱۱/۲۰۱۲ بازسازی شد. این فیلم قرار بود توسط فیلمساز سوئدی دانیل فریدل نوشته، کارگردانی و تهیه شود، اما کارگردانی و نویسندگی فیلم بر عهده مایکل تاورنا بود که با سیندی نلسون-مولن همکاری داشت. کن ایشی نیز به عنوان یک نویسنده اعتبار داشت. میشا بارتون، ربکا دی مورنی و جولیان میشل برای ایفای نقش های اصلی این فیلم انتخاب شدند. در دسامبر ۲۰۱۲ و در اوایل سال ۲۰۱۳ در سطح بین المللی منتشر شد و در ۲۵ ژوئیه ۲۰۱۳ در ایالات متحده منتشر شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.