تاریخ انتشار : شنبه 19 شهریور 1401 - 15:06
447 بازدید
کد خبر : 201710

دانلود ترینر بازی Breakwaters – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Breakwaters – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Breakwaters در یک جهان اقیانوسی همیشه در حال تغییر که نحوه تعامل شما با آب را تغییر می دهد، ماجراجویی کنید. شنا، بادبانی و پرواز برای یافتن جزایر جدید با منابع منحصربفرد برای ساختن، صنایع دستی و زنده ماندن. خانه ای برای دفاع بسازید، یا برای شکست دادن تایتان های عظیم که

دانلود ترینر بازی Breakwaters در یک جهان اقیانوسی همیشه در حال تغییر که نحوه تعامل شما با آب را تغییر می دهد، ماجراجویی کنید. شنا، بادبانی و پرواز برای یافتن جزایر جدید با منابع منحصربفرد برای ساختن، صنایع دستی و زنده ماندن. خانه ای برای دفاع بسازید، یا برای شکست دادن تایتان های عظیم که آرامش را به امواج می آورند، حرکت کنید.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی Breakwaters –(نکته ویژه) ویژگی های چند نفره در حال حاضر خاموش هستند در حالی که فناوری در حال به روز رسانی است و بازی در حال حاضر فقط به صورت تک نفره است. پس از ارزیابی مداوم پلتفرم چند نفره فعلی، تصمیم گرفته شد که به سمت فناوری قوی‌تری برویم که مدتی طول می‌کشد. Breakwaters در حال حاضر به عنوان تک نفره در Steam به دلیل این تغییر فهرست شده است. به‌عنوان یک توسعه‌دهنده انفرادی، انجام وظایف فناوری بزرگ ممکن است به زمان نیاز داشته باشد و همچنین به‌روزرسانی‌های منظم محتوای دسترسی زودهنگام را ارائه می‌کند که ادامه آن برای همه مهم است. اگر به اطلاعات بیشتر یا به‌روزرسانی وضعیت علاقه دارید، به Discord بروید و بیایید چت کنیم! فناوری آنلاین جدید در نقشه راه است تا قبل از V1 به پایان برسد. —

ترینر Breakwaters در یک بازی Exploration Survival که نحوه تعامل شما با آب را تغییر می‌دهد، دنیای رویه‌ای با اعماق اقیانوس‌های خطرناک و تایتان‌های عظیم را کاوش کنید.

آب را با کریستال های قدرتمند برداشت شده از جهان جابجا کنید، در اعماق آن غوطه ور شوید تا منابع کمیاب را جمع آوری کنید، دیوارهایی بسازید تا اقیانوس ها را در بر بگیرد یا امواج را مسدود کند، و به مردم کمک کنید تا از ویرانی های دائمی بازسازی شوند. تیتان‌ها، مصنوعاتی از تمدن مرده در زیر امواج، در جهان پرسه می‌زنند و باعث تخریب می‌شوند. با آنچه می توانید از زمین برداشت کنید زنده بمانید، با ماهیگیران رهگذر یا در بنادر تجارت کنید و در سراسر جهان از طریق طوفان های مرگبار سفر کنید تا ماجراجویی های جدیدی پیدا کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.