تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1402 - 20:30
199 بازدید
کد خبر : 208782

حمله اراذل و اوباش به آمبولانس اورژانس خرم‌آباد

حمله اراذل و اوباش به آمبولانس اورژانس خرم‌آباد

به گزارش ایلنا، محسن آدینه‌وند – روز جمعه – در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان اعلام شد و بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه در خیابان ارم (گلدشت شرقی) اعزام شد. وی بیان کرد: پس از اقدامات اولیه درمانی توسط

حمله اراذل و اوباش به آمبولانس اورژانس خرم‌آباد

به گزارش ایلنا، محسن آدینه‌وند – روز جمعه – در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان اعلام شد و بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه در خیابان ارم (گلدشت شرقی) اعزام شد.

وی بیان کرد: پس از اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌ های فوریت‌ های پزشکی، در لحظه انتقال مصدوم، یک دستگاه پژو پارس کنار آمبولانس توقف می‌کند و پنج یا ۶ نفر که حالت عادی نداشتند از خودرو پیاده شده و با استفاده از شمشیر با عوامل اورژانس درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند و منجر به جراحت پرسنل و آسیب به آمبولانس می‌شوند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی لرستان ادامه داد: یک نفر از اراذل و اوباش نیز سوار آمبولانس شده و با سرعت بالا در این مسیر با دو دستگاه خودرو کوییک و ساندرو برخورد می‌کند، که با اقدام به موقع پلیس رو به رو شده و ۲ نفر از اوباش دستگیر شدند.

آدینه‌وند با هشدار به افرادی که به واسطه رفتارهای هنجارشکنانه، منجر به ضرب و شتم پرسنل اورژانس می‌شوند گفت: هرگونه تعدی به همکاران از مسیرهای قانونی تا تنبیه و مجازات خاطی پیگیری خواهد شد و این سازمان با تمام توان پیگیر احقاق حق همکاران خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.